Prisliste på Kongen.

Jeg åpner innlegget med ukas outfit. Nei, jeg dusjer ikke så mye, og går med de samme klærne ganske lenge. Heldigvis er jeg en DRITKUL trendsetter, så om du ikke gjør det samme som meg, så er du HORE og NØØØØRD!

Du KØDDER ikke med MEG! Skjønner`u?

Anyway! Jeg er jo en slik person som alle vil ha en bit av, og da dere (i hodet mitt) er ganske mange som har spurt, så har jeg endelig fått laget en prisliste på… Meg!

Jepp, for det blir nemlig ikke noe fest uten Halvor. Det blir ikke noe moro uten Halvor, og du er ikke noe KUL uten Halvor. Ja, det rimer, men du er ikke smart nok til å se det.

Poenget er at Kongen ENDELIG kan leies for en billig penge til forskjellige arrangementer. Trenger du å sprite opp den kjedelige festen? Vel.. Halvor kan danse! Trenger du litt Søndagsmoro? Halvor kan både svømme og bowle! Er du lei av vennene dine? Halvor omgås deg, for en billig pengesklart…

Altså! Jeg sier det enkelt… Har du ikke hengt med meg før, så har du gått glipp av noe. Jeg er dritkul, og nå har du sjansen. GRIP DEN!


PRISLISTE:

Timespris – Type vanking i Oslo sentrum. Da kan jeg svare på spørsmål og håndhilse/vinke:
09:00 – 16:00: 250,-
18:00 – 21:00: 320,-
21:00 – 00:00: 400,-
00:00 – 09:00: 500,-

Fritid – Type bowling, svømming, kino:
1500,-

Fritid – Type middag:
Resturant: 700,-
Hjemme hos deg. God mat: 800,-
Hos meg. Vond mat: 800,-

Fritid – Type fiske, sykle, tur i skogen:
2250,-

Fest/Forspiel:
Hos deg: 1500,-
Hos meg: 2000,-
(For nach gjelder dobbel pris og evt. taxiregning)
Overnatting: + 5000,-
Siste punkt avhenger av trynefaktor. Jeg KAN kreve overnatting, og fortsatt ta betalt de ekstra 5000,-

Alternativ aktivitet:
Innbrudd: 80%
Ran: 80%
Svindel: 50% (Tilbud!)
Prisene på ran og innbrudd ligger litt høyt, da jeg risiker MER en det DU gjør om jeg blir tatt. Fordi jeg er kul. Jeg er dessuten en SYKT dårlig kriminell, så du betaler meg kun for nærværet. Jeg vil også ha en garanti på at utbytte kommer på over 1 000 000,- for at jeg skal se vitsen. Utover dette, så kunne det absolutt vært moro med litt raning og plyndring.

Trening – Gjelder Elexia over hele landet:
100 000,-

PAKKEPRISER!

Alle utgifter betales av pasienten.

Kielferga – Tur/Retur: 10 000,- inkluderer tre klemmer, femten skål og et heiarop.
Hyttetur – Helg(2/3): 10 000,-
Hyttetur – Langhelg(4/5 dager): 15 000,- (Tilbud!)
Charter til Syden – 1 uke:  25 000,-
Charter til Syden – 2 uker: 35 000,- (Tilbud!)
(Om tv3 blir med, så dekkes KUN kostnadene. It`s totaly worth it!)

For høytider gjelder egne priser. Ekskludert i alle prisene ligger en kasse med kald Ringnes, og en nedkjølt helflaske med jägermeister. Dette skal konsumeres før den forhåndsbetalte aktiviteten påstartes.

Ved spørsmål utover dette, så kan mail sendes til [email protected]. Nakenbilder sendes vedlagt.

———————————————————————————————————————————

Også litt kort info om andre prosjekter og aktiviteter:

1. Skal jeg RAIDE rommet ditt? Dramatikk og adrenalin står til taket, når Halvor gjennomfører den norske versonen av “Roomraiders”. Programmet som gjør sitt gjennombrudd på tv HVER søndag når man VIRKELIG ikke har et liv å skryte av til barnebarna.

2. Skal jeg ta på deg? Halvor planlegger en stand i Karl Johan, og nærkontakt VIL skje. Det autografering av det kvinnelige brystpartiet planlegges.

3. Vil du bli med meg hjem, og se på billesamlingen min? Mot sommern, så vil Halvor`s hage bli åpnet for gjennomgang, akkurat som han andre kongen gjør om sommern. Til gjengjeld, så er Halvor mye fetere en han andre fyren.

Spørsmål, tips, ris og ros kan sendes på mail til [email protected]. Spørsmål vil bli ledd av, tips forkastes, ris blir uthengt og ros tatt imot med takk.

20 kommentarer

Siste innlegg