Pervers bue-skyting.

Det var en gang en mini-isbjørn som het Emma.

Mini-isbjørnen var trist, og selv i en verden med ustoppelig kos, så drømte hun om å finne en på sin egen størrelse. Kanskje gifte seg. Kanskje få barn.

Jeg er jo som ALLE vet en bueskyter når det kommer til kjærlighet. Roper du AMOR, så er det jeg som svarer.
Jeg fikk fort inntrykket av mini-isbjørnen Emma`s ensomhet, og hodet ble straks satt til arbeid. Etter kort tid kom hjernen opp med en PERFEKT idè!

Det var nemlig en gang en liten pitbull-rotte som het Gråen!

Hun levde i lang tid i sus og dus med sin søster Svarten!

(Vi går ikke nærmere inn på den aktiviteten som foregår på dette bildet. De som vet, vet.)

Anyway!

Etter at Svarten gikk bort tidligere i vinter, så ble Gråen meget ensom. Hun lå for det meste inne i røret, spiste ikke noe særlig, og så triste filmer alene på kveldene.

Men ting skulle endres!

En liten pitbull-rotte og en mini-isbjørn. To små liv. En STOR romanse. Våren 2010 skulle bli en tid våre venner ALDRI skulle komme til å glemme!

Dagen jeg førte sammen Gråen og Emma er den beste dagen jeg har hatt hittil i 2010. De små sjarmtrollene smeltet hjertet mitt, slik vulkanasken smeltet resten av Islandsarven, og billetten min til Barcelona!

Dagene fløy avgårde, slik flyet mitt aldri gjorde. Men jeg er så glad. Jeg er SÅ glad jeg ble hjemme. Selv ikke et tilbud om å bli med på Paradise Hotel kunne gitt meg den samme gleden, som å føre disse to små sjelene sammen!

Nå kan jeg endelig slappe av. Følelsen av å ha gjort noe godt for andre, gir faktisk en følelse av å ha gjort noe godt for seg selv. Livet er godt, og om du ikke greier å nyte det selv, så gjør du som meg… Nyt det igjennom dyrene dine!

Ha en videre god dag<3

11 kommentarer

Siste innlegg