Sint og sulten i barissen!

Da jeg var på nav-senteret idag for å printe ut noen bilder av meg selv på datamaskinene deres, så satt det altså en fyr på en annen maskin og debaterte som en gærning på dagbladet.no.

ALTSÅ! Jeg HATER ALLE som debaterer på db.no, rettogslett fordi ALLE SAMMEN er så SINNSYKT low-life-trygde-horer som leker smarte! Så kommer jeg altså på nav for å misbruke datamulighetene der nede, også får jeg altså bekreftet påstanden min, PLUSS at dem sitter faktisk PÅ nav når dem skriver alle de rasshøl-stinkende oppkast-kommentarene sine på internett! GEEES, jeg gikk RETT på bloggen for å skrive det ned!

På nav…

ANYWAY!

Etter at jeg hadde printet ut bilder av meg selv…

…Så dro jeg til butikken for å prøve å stjele litt mat. Eller.. Ok, jeg skulle kjøpe litt mat, da. Lettere forbanna på han tilbakestående db.no debatant-idioten fra nav-kontoret, så kom jeg over et spennende brød, som jeg tok en nærmere titt på.

Jeg bare, WHUT!? Dem selger brød fra Birkelunden på FROGNER??? Hva har SKJEDD med verden? Det er jo akkurat som da Vålerenga-brødet ble solgt i Lillestrøm, og da ble det jo opprør tilogmed!

Heldigvis, så er jeg MINST like mye på Birkelunden som jeg er hjemme på Briskeby, så jeg droppa å lage en scene ut av det, og kjøpte brødet tiltross for at jeg er en sånn som bare skal lage kvalm og sloss hele tiden.

Jeg er svært stolt av meg selv. Jeg knivstakk ikke han idioten på nav, og jeg lagde ikke opprør da dem solgte Birkelunden-brød på Frogner. Alt dette tiltross for at jeg har gått med både kniv OG tennvæske i sekken I HELE DAG! Jeg feiret det hele ved å ta bilder av meg selv i bar overkropp.

Aaaa, SYYYKT SEXXXY! Også har jeg gjort bilde litt svart/hvitt åsånn! Skikkelig digg ass!
 

POWPOW! Skyter deg med KROPPSVARME! Aaaa, damn!

Too hot! Må stikke å ta en kald dusj ass!

10 kommentarer

Siste innlegg