En dag i PORSGRUNN!

Denne uken startet med et besøk på Elexia. Nå har jeg vondt i hele kroppen, og har INGEN intensjon om å dra tilbake på noen måneder. Problemstillingen er at jeg har SKIKKELIG lyst på Elexia-bag. Om dere gidder, så hadde det vært fint om dere stakk ned på Elexia Sjølyst og klistra på noen lapper for meg på tabellen. Jeg trenger 25 stykker. På forhånd takk!

Siden Elexia voldtok kroppen min, så måtte jeg finne på noe smart for å holde meg unna sofaen. Jeg pakket derfor sekken, og hoppet på et tog. Det var på tide å finne et liv igjen!

Utrolig befriende å cruise rundt i Norge forresten, og se hvordan andre folk har det. Her for eksempel. Her BOR DET faktisk mennesker. Dem bruker tiden på å pløye hagen med en traktor. Sykt? Ja, det er faktisk litt sykt…

Det er godt å få Oslo litt på avstand egentlig, og som om ikke det var nok, så fant jeg en koffert på toget!

Det var dessverre ingen penger, eller dyre klær i den….

Jøss! Her kan man jo bade!

Etter noen timer, så begynte jeg å bli ganske rastløs. Jeg bestemte meg for å gå av på neste stopp.

…Og dermed var Kongen i PORSGRUNN!

Åååå, så koselig. Porsgrunn er et sånt sted hvor man står å prater på stasjonen!

Jeg stod på stasjonen, og bød på meg selv en stund, men det var ingen som kom bort for å snakke med meg. Jeg tok vist feil av innbyggerne her. Dem er egoistiske møkkafolk, som bare snakker med seg selv. Jeg snakker riktignok bare OM meg selv, men jeg forteller det i hvertfall til hele verden! På internett…

NEI, jeg dro ikke hit for å henge. Jeg benyttet denne unike muligheten til å utforske byen litt! Her er lokal-avisa for eksempel. Montro hva dem skriver om?

Korsfestet bever… SÅKLART skriver dem om korsfestet bever!

Jeg fant nav-kontoret! Dem var dessverre stengt…

Registrer de velplasserte handicap-plassene. Såvidt jeg vet, så er alle innbyggerne i Porsgrunn handicappa.

Det er SYKT mye måker i Porsgrunn!

De har til og med laget en egen måkestatue. Jeg vet ikke hvem hun dama i midten er, men hun hadde digge tits!

Jeg har forresten ikke laget lenseflare`en i photoshop. I Porsgrunn er det nemlig lenseflare fra før.

I Porsgrunn sitter politikerne i etasjen MELLOM barnevernet, narkissene og gærningene. Sier litt om politikerne, men det er tross alt barnevernet som får smake. Fuck barnevernet lissom!

heisen blir nok brukt mye i Porsgrunn. Haha, Lol…

Om man er nøden, så kan låret tømmes her ved Porsgrunns offentlige toalett. Digg.

Dem har Elexia i Porsgrunn også, og siden jeg betaler 600 spenn i måneden for allaround-pass, så stakk jeg innom for å trene litt…

…NÆT!!!!

Jeg stakk å hang på kjøpesenteret isteden!

Det var stengt, men jeg skulle jo ikke kjøpe noe uansett..

Jeg hadde snart vært gjennom HELE Porsgrunn, og da jeg hadde kommet meg inn i dypet av sentrum, så fant jeg en brannstige!

Må klatre. Måååå klatre………….

Der, ja!    Porsgrunn i fugleperspektiv.

Jeg hadde en knallbra dag i Porsgrunn, og kan absolutt anbefale turen! Og etter at jeg var HER en tur…

…så spaserte jeg videre avgårde på min søken etter et liv. Over tidenes største bro, vel og merke. Midt i veien…

Livet er herlig, folkens!

NÆT!

15 kommentarer

Siste innlegg