Et innlegg om MGP, UFFIE og KLATRING.

På lørdag var det folkefest i byen. Melodi Grand Prix skulle visst bli feira i Oslo i år, og av den grunn var hele Oslo full av menn i dameklær.

Disse kara var heldigvis ganske harmløse. Jeg var heller redd for å møte på noen hissige israel-transer etter at deres vinnerhåp ble KNUST tidligere på dagen. Forbanna tabloid-aviser som absolutt skal dra opp bomber åsånn MIDT oppi Grand Prix åsånn!

Var det forresten noen som fikk med seg om han der SVETTE Didrik-idioten hadde på seg frukthatt?

Anygay!

Jeg skjønte raskt at Oslo sentrum ikke appelerte til meg denne solfylte lørdagen, og gjemte meg hjemme på Briskeby resten av ettermiddagen.

Og på kvelden kom rett fokus frem igjen! Planen med å få Uffie med på Nachspiel, skulle finne sted på BLÅ!

Jeg har fasinert meg over Uffie i snart tre år nå. Hun er ikke nødvendigvis den diggeste dama i verden. Hun har til og med bittelitt bart! Nei, det er den sinnsykt kule utstrålingen jeg digger med henne, og etter at jeg så et par utrolig ekle filmer med Sasha Grey, så skjønte jeg at det er UFFIE jeg skal gifte meg med! <3

Uffie MÅTTE bare bli med meg på nachspiel. Jeg hadde faktisk, HELT BÅNN SERIØST, innstilt meg på å spoone med Uffie! På morningen skulle jeg lage DEN freshe frokosten, og mens hun spiste og koste seg, med en dyne i sofaen, så skulle jeg ha gått ned på kne…. Og fridd…

Dessverre, så skulle visst ALLE gifte seg med Uffie. Eller… Alle skulle i hvertfall klå mest mulig på henne og rope sjenerende ting til henne. Jeg prøvde så godt jeg kunne å gi henne en fotmassasje, et kyss på kinnet og litt lusking i håret. Men det var litt vanskelig. Jeg ble litt deppa og forbanna, men så lot jeg det gå utover noen andre, og da gikk det bra:)

Dermed kunne jeg takke Uffie for en NESTEN vellykket konsert, og spasere over på Ingensteds. Jeg skjønte ikke hva som ble arrangert der, og merket at de aller fleste var opptatte med å tegne figurer på spisebordene.

Da Maiken sa til DJ`en at jeg hadde bursdag, og ville gi meg LUST FOR LIFE i gave, så ble det imidlertid ganske god stemning blandt denne litt nerdete forsamlingen!

Nerder digger visst Trainspotting, og da jeg flasha tatoveringa mi (ræva mi) for jentene der, så ble jeg liksom nerdeKONGEN! Alle kyssa meg og elska meg og hadde lyst til å gifte seg med meg! Jeg klatret, i tradisjon tro, opp på et butikkvinduet og viste Oslo hvem som bestemmer!

WOHOOOOO!

Jeg ble SÅ glad for å være den kuleste fyren i verden, at jeg MÅTTE posere med alle de rare folka som bar flagg åsånn.

Ja, stemmer det. Det var jo Grand Prix denne kvelden! Jeg ditcha de retardene på bildet over, og skaffet meg de VIRKELIGE vinnerne. Jeg er jo faktisk litt tysk selv, så denne lørdagen vant jeg på ALLE områder!

Vel hjemme, så kjøpte jeg MINST åtte pizzaer og FEM liter med cola for å feire meg selv. Jeg elsker virkelig meg selv. Jeg er MYE kulere en alle andre:) YES, nå vil sikkert UFFIE gifte seg med meg også! JAAAAAAAAAAAAAA<3<3

Jeg får vel formulere et hyggelig brev.

9 kommentarer
    1. hadde du bursdag? OMG, gratulerer med overstått, gammer’n !
      menne, den frukthatten fikk jeg ikke med meg :/ nedtur. jeg liker frukthatter !
      får håpe hun vil gifte seg med deg da, hvis ikke kan du jo velge mellom mange andre som har skrevet til deg på bloggen din 😀 tror ikke du skal sitte på gamlehjem og kjøre rulator alene !

    2. HAHAHA! syykt BRA redigering av filmen fra ingensteds du! haha! Var skikkelig i tvil på om jeg skulle trykke play eller ikke ett øyeblikk! Puh. Like før jeg trodde vi ikke kunne være venner lenger 🙂

    3. å omg. han sang så falskt.. btw.. fått med deg at det går an å linke blogginlegg inn på twitter automatisk? virker som du tar copypaste og gjør det selv, siden du har hele linken og ikke sånn.. bit?[£]?{

    4. Kjære Halvor.
      Du er fantastisk pen, utrolig sterk og den kuleste personen jeg noen gang har ikke-møtt 🙂
      Hvor kan man få kjøpt den kule capsen?

    5. Kjære halvor, Du som er så sterk, genial og utroooolig sexy vil neppe få problemer med å få uffe, eller noen andre med på å gifte seg =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg