ACDC-KONSERT

På søndag var jeg på min andre konsert med AC/DC. JA, jeg er fullstendig klar over at det er onsdag idag, men jeg HAR faktisk hatt liv i det siste!

Ok da, jeg har ikke hatt noe liv, men uansett da…!

AC/DC på VALLIS HOVIZZLE!

Ingen konsert uten god øl, selv om jeg ble litt forvirret av opplegget bak disken. Jeg ganske glad i Hansa, og registrerte at dem tappet Hansa i Borg-beger? Borg smaker jo kattepiss, og ingen vil vel drikke kattepiss? Hvorfor gjør dem dette? Pleier det ikke å være omvendt?

Bak kassa møtte jeg forresten Gründer-Thomas og Mækkern-Eric. Sånn, om noen lurte. Antar at de fleste lurte…

Legg merke til tjukkasen som glaner på øllen til meg og fettern min. Han HAR faktisk et rumpehull på haka! Etter utseende å bedømme er han fra Sarpsborg, og som alle vet, så ELSKER særpinger Borg, kattepiss, og andre syke ting. Bensindunking åsånn…
Haha, han får nok SJOKK når han skaffer seg sin egen øl, og merker at det er Hansa oppi. LOL, særpinger HATER Hansa og bergensere. De mener at dem fisker altfor mye torsk hele tiden…

Jeg VET selv at jeg drikker mye Borg forresten, men jeg står ikke for det. Jeg er altfor gjerrig til å kjøpe ting jeg liker. Bortsett fra konsertbilletter da. Jeg bruker mer penger på konsertbilletter enn mat…

Her ser vi gamlegutta i full vigør! Hadde jeg ikke visst bedre, så ville jeg trodd dem kom fra Sarpsborg!

Jeg blir alltid så utrolig fasinert av de store plasmaskjermene på slike konserter. Tenk å ha en sånn plasmaskjerm som GULV! Keen ass…

Stemningen ble bra blant de 45 000 mannlige tilskuere. Spesielt da denne dama ble blåst opp. LOL, skulle likt å blåse opp HUN ass!

Underveis i konserten, så bestemte jeg meg SÅKLART for å posere med en snusboks. Det var først når jeg kom hjem at jeg oppdaget hva som hadde skjedd!

CARL hadde sniki seg med, HELT uten at jeg visste det!

Reine Jimmy Jump han der Carl!

Har dere fått med dere den nye peke-måten forresten? THE FORK! Det er det, det går i om dagen.

Haha, se på de uheldige idiotene rundt oss. Tror de ble FORK`A ass… Kjipern pølsa!

Etter konserten, så dro jeg på jakt etter noen offentlige tjenestemenn jeg kunne mobbe. Han dusten her sa at jeg bare kunne ta bildet av han bakfra. For en dust. IDIOT ass.

Ser dere horna til han linselusa her, forresten. De kosta HUNDRE kroner, og ALLE hadde dem! Vi lever i et land fullt av idioter, folkens! GEEES! (Sa han som bruker pengene sine på øl han ikke liker.)

Her er en helt UFATTELIG lite givende film jeg lagde forresten.

Vi brukte cirka FIRE timer ned til sentrum igjen. Det er rart at det tok så lang tid egentlig, for køen var jo ikke utenfor bussen, men inni. Jeg benyttet ihvertfall muligheten til å ta bilde av norges MINSTE kineser.

Hun gjemte seg dessverre bak nesa mi. Jeg har litt rar nese, men hun kinesern var SERIØST liten.

Da jeg endelig kom hjem, så satt Ida og Michael i sofaen min. De hadde sikkert sneket seg inn, de bomsene! Jeg begynte å bli ganske trøtt og sliten, og da dem ikke ville dra hjem, så tok jeg frem litt bomsespray.

Og lærte dem ett og annet om gøyning hjemme hos MEG! Legg merke til øllen forresten. Tønsberg og Sarpsborg er tydeligvis ikke så langt fra hverandre alikevel!

^^DEN SATT, TENKER JEG!

Og dermed stakk de. Jeg lærte litt selv også, faktisk. Jeg lærte at sånn bomsespray er den DUMMESTE oppfinnelsen EVER! Jeg har prøvd å fjerne den helvettes rosa spaggethien i FIRE dager snart, og det ligger FORTSATT rester rundt i hele leiligheten min…

Jeg er så sykt dum. GEEES, jeg ønsker meg litt IQ til bursdagen min… Anyone?

10 kommentarer
    1. Jeg var der … og jeg tror jeg så deg! OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG.
      forresten, så var det SIGØYNERE som solgte horn, det krydda av sånne hornfolk der inne !
      du kan få litt av min IQ, jeg har altfor mye 🙂

    2. Kjære Halvor
      Jeg som er fra Særp liker bergensere og digger Hansa-Borg.
      Det en særping ikke liker er folk fra Fredrikstad og Moss..

    3. Jeg hørte konserten fra hagen.. (bor et lite steinkast unna) mens jeg nøt et glass vin og tenkte på alle hørselskadene som kunne oppstå.. Hva skjer med sprayboksen? Fy og fy…

    4. det var faktisk ikke 45.000 på konserten, det var 40.000. Og så masse kvinnfolk, så det kunne bare har vert rundt 30.000 mannfolk på konserten.
      Lol.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg