Halvor lufter litt uinteressant hjernemasse. pt. 6

Det begynner å bli lenge siden jeg luftet hjernen, og da den begynner å bli klumpete på venstresiden, så passer det bra å gjøre det nå. Jeg er glad i dyr, og starter derfor innlegget mitt med noen dyr.

Her om dagen, så fikk jeg nemlig en død fugl av Christian.

Nå har jeg en stolt samling på cirka seks døde fugler. Yes!

Sjekk Emma da. Dumme, lille mini-isbjørnen. <3

Rambo og jeg blogga sammen istad. Han skriver mye raskere enn meg, og er en satan i photoshop.

HVOR søte er ikke VI, liksom?

Mommo. Jeg vet at du følger med på hjemmesiden min som jeg oppdaterer dritofte, og er fullstendig klar over hvor mye du hater slanger. Du trenger ikke å se på filmen, som ikke er noe bra i utgangspunktet.

PS: Ikke slå meg…. (Jo, gjør det.)

På Volvat, så tilbyr dem fotografering av adhd til 1480 kroner. Noen som har prøvd dette?

Jeg fikk diagnosen min gratis, men det hadde vært superkoselig med et bilde av meg og adhd`n min, sammen.

Men seriøst… Så SYKT irriterende den nye avsnittfunksjonen til blogg.no er. Altså… “Enter” fungerer kun som “enter” hvis man trykker ned “shift” samtidig. Hvis du ikke gjør det, så fungerer “enter” som “avsnitt”. Logisk? Nei. Først, så mister jeg mobilen min. Så spiser jeg muggent brød. Så sletter facebook kontoen min, og SÅ skal blogg.no rote til tastaturskillsa mine? Stikk å dø`a.

Whatever… Her om dagen, så oppdaget jeg en russenarkis. Får man utdannelse i narkotika nå?

Klokken er 15:30, og det er ettermiddag. Hvorfor heter det ettermiddag, forresten? Det er jo bare mennesker over åtti som har spist middag nå? Gamle mennesker, ass. De er så rare. Sånn som hun dama her.

Kanskje hun egentlig ser bra nok fra før, men er så glad i å lese avisen med lupe at hun bruker briller for å gjevne det ut igjen? Forundrer meg egentlig ikke. Gamle folk digger å lese avisen med lupe.

Også har de med seg egen stol til bussholdeplassen.

Og kler av seg når dem skal kjøre buss.

For litt siden, så var det en gammel fyr som spiste eple med spikkekniv på bussen. Sånn som de gjør på sjørøverfilmer, vet dere. Skar gjennom eplet med kniven mot tommelen, og putta hele utstyret i kjeften. Sykt nasty.

Gamle folk går med sekk til butikken. Med andre ord, så kjøper de ikke pose, noe som igjen betyr at de kaster all søppelen sin… Hmm… På gulvet?

Jeg ble sittende å tenke på søppel, og skjønte at jeg måtte komme meg ut av leiligheten. Fort.

Så bare…

Aaa, perfekt! En trikketur kan være ganske befriende for en voldtatt peanøtthjerne.

Men da jeg kom ut, så bare…

Reisegaranti, up in my ass! Ser det ut som jeg som har tid til å vente SÅ lenge, eller? Jeg har viktige ting å drive med, jeg. Sitte på facebook, og sånn. Skuffende, Ruter. Sykt skuffende…

Jeg ble faktisk så skuffet at jeg hentet gunnern for å skyte meg selv i hodet.

Men så la jeg meg til å sove i steden. Livet mitt er så interessant.

Og der ble Halvor liggende. Faktum er at det er Rambo som blogger nå. Hei, hei!

Tror vi bare avslutter innlegget med en quiss, jeg. HVEM skal vi sparke hardt i manneballene?

MJAOUUU<3

30 kommentarer
    1. Kjære Halvor. Eller kansje jeg burde si kjære Rambo. Det er en litt klein måte å starte blogginnlegget mitt på da, men hva kan man forvente, en blogg er en blogg. Jeg ble litt overasket når jeg så du faktisk hadde kommentert bloggen min, jeg digget det. Følte meg nesten som en konge, så nå skjønner jeg hvorfor du kaller deg konge. Det føltes godt. Slapp helt av, jeg prøver ikke å utfordre tronen. For det første, hvis jeg hadde hatt lyst å være konge, hadde jeg vell strengt tatt vært det. Jeg vurderte det lenge, men fant ut at jeg rett og slett er alt for pen til å være konge. Livet har andre ting på vent for meg, feks min nye hobby blogging, eller å se på True Blood. Enkelt forklart: Noen ganger så føler jeg meg som en fisk, men jeg har ikke lyst å være en fisk. Jeg ville heller vært ett kattedyr, som feks tiger.
      Og jeg som trodde jeg var avant garde:( Nå vet jeg det, at du har blogget i kommentarfeltet til bloggere, jeg syns det var veldig kult gjort av deg, og en utrolig god idé. Men det jeg gjør er faktisk ganske annerledes. Jeg blogger ikke i en blogg, men en hjemmeside. Ja, selvfølgelig skjønner jeg at jeg må huske å copyprinte, jeg er ikke dum. Men hva faen er å “copyprinte”?
      Jeg likte hjemmeside oppdateringen din i dag, jeg følte jeg kunne relatere meg til deg, mest på grunn av de døde fuglene. Jeg har ett bilde av ett dødt ekkorn jeg fant en gang, men det ser ut som det sover.
      Men jeg ble også veldig skuffet, for jeg ble kjempeglad for å se at jeg kunne skanne meg for ADHD på volvat, men så leste jeg mer nøye, og da så jeg at dette var på dyreklinikken. Grunnen til at jeg overså det, er sikkert at jeg har ADHD, men nå får jeg ikke bevist det. Jeg vil ikke sparke noen av dem i manneballene. Mullah Krekar er jo dødskul, og Siv Jensen har jo ikke manneballer:( i såfall skjuler hun de for meg.

    2. Kjære Halvor. Blogg del 2, den var visst for stor for kommentarfeltet ditt.
      Du forteller at Rambo hilser tilbake, og samtidig prøver å angripe plankene på veggen, uten særlig hell. I dag hadde jeg en skremmende opplevelse, og jeg tror Rambo hadde en finger med i spillet: Jeg satt og så på tv, ante fred og ingen fare, mens jeg sitter der begynner jeg å føle at det er noen som ser på meg. Overvåker meg. Jeg drar for gardinen. Og der ser jeg en stripete svær hunkatt, med ekle kattepupper hengende til knærne. Hun var ikke ekkel i seg selv, men puppene hennes var det. Jeg åpner døren for å spørre hva hun vil, hun stirrer meg dypt inn i øynene, og marsjerer rett inn. Jeg følger etter henne til kjøkkenet, godtroende som jeg er, tenker jeg at hun bare er en vagabond som vil bytte til seg litt mat. Men det er noe som ikke stemmer. Hun ville verken ha baconpostei, grillpølse, eller melk. Så det var ikke maten min hun var ute etter. Hun traver rundt i leiligheten min som hun eier den. Jeg begynner å få panikk. Til slutt konfronterer jeg henne, og sier ” Hva faen har jeg gjort for å fortjene dette? Jeg gir deg hva du vil, bare la meg meg være i fred, jeg er bare 20 år, og jeg har livet foran meg!” Hun reagerer ikke. Skikkelig steinansikt. Jeg har ikke den minste anelse om hva hennes neste trekk kan være. Jeg finner ut at det tryggeste er å låse meg inne på badet. Katter er faktisk ikke sterke nok til å sparke ned dører. Etter 20 min får jeg facebook abstinenser, og bestemmer meg for å løpe å hente dataen. Når jeg kommer ut av badet, har hun gått……. Min teori er at Rambo ble pissed fordi at han ikke var noe flink til å fange planker, og mener det er min skyld. Jeg skjønner ikke hvorfor, jeg har aldri snakket med han engang, jeg bare hilste. Jeg prøvde bare å være litt kul.. Men tydeligvis så mener han at jeg distraherte han med hilsningen min. Dette er bare en teori altså.. Det er jo like sannsynlig at den katten bare “tilfeldigvis” terroriserte meg,”tifeldigvis” kun en dag etter at jeg hilste til Rambo(jeg har ikke snakket med katter på flere mnd) (Og uansett de kattene jeg kjenner har ikke kontakter nok til å ordne det opplegget som skjedde her idag).. jaja.. no hard feelings. Jeg er ganske tøff egentlig, og neste gang vet jeg hva jeg har i vente, bring it on!!
      I dag skjer det enda mindre enn i går, men jeg har mer å skrive. Egenltig så er det litt rart, jeg er på en måte en omvendt blogger. Jo mindre som skjer i livet mitt, jo mer har jeg å blogge om. Det går ikke opp i opp, det MÅ være no slags blogg-magi. I dette sekund fikk jeg en åpenbarelse, jeg vet hvorfor den katten var her idag. Herregud, jeg skulle skjønt det med en gang, så dum jeg er noen ganger. Selvfølgelig var det ikke Rambo som årna de greiene idag, doh, hadde vært ganske usansynlig. Det var eksen hans, hele greia er egentlig ganske teit. Jeg vet ikke hva hun heter, men for ordens skyld, refererer jeg herved til henne som JD. JD er en forsmådd eks av Rambo. JD sjekka bloggen din idag, for å se hva det sto om Rambo, også så hun at jeg hadde hilst til han, og han hilste tilbake. Hun ble naturlig nok sjalu. Og bestemte seg for å finne ut om vi hadde noe på gang.. Men hun skjønte nok at jeg ikke pleier å date katter. Det sa jeg faktisk også til henne, bare sånn tilfelle hun prøvde å forføre meg. Jaja.. Nå begynner all denne snakkinga om katter å bli kjedelig, men det er faktisk det mest spennende som har skjedd med meg idag. Også finner jeg ikke en bra måte å integrere hvor pen, sterk og kul du er, og i hvor sterk eller svak grad. Så jeg bare gjorde det. Dette er jo tross alt din hjemmeside, og jeg har ikke noe imot å gjøre deg veldig glad. Ha det fint. Nå har jeg bedre ting å gjøre. Jeg skal se på tv^^ kansje jeg blogger mer senere.

    3. Kjære Halvor. Du er så pen, sterk og kul og jeg skulle ønske vi var gode venner. Spark Siv Jensen i manneballene. Elsker bloggen din – as usual. Du er kung<3.

    4. Idag har alt jeg har spist rent ut av meg igjen. Så min dag har blitt tilbragt for det meste på dass i Israel. Heldig jeg er ikke sant?
      Nå ligger jeg i sengen og dør.
      Forresten så ligner du helt sygt på en kamerat av meg.

    5. navnet mitt er skikkelig stygt:
      Hei igjen! Godt å se bloggen din i full vigør. Jeg har alltid hatt problemer med åpningssetningen til innlegg. Jeg husker da jeg var femten, så skulle prøve meg som rapper. Jeg hadde ikke sjans, for jeg greide ikke å skrive ned startlinjene på noen tekster. Alt ble teit. Sikkert like greit. Haded nok blitt en dårlig rapper. Men vokal i et band. Det hadde jeg likt. Gjerne cover. Doors cover. kan det være en idè eller? Anyway. Jeg hater startsetninger, og av den grunn lar jeg alltid Rambo gjøre det for meg.
      Copyprint. Jeg er virkelig usikker på hvor dette ordet kom fra, men du er åpenbart en smart person, og skjønte at jeg selvsagt mente print screen. Takk for det. Det gjelder også forståelsen din over at dette ikke er en blogg. Avant Garade 4-ever.
      Siv Jensen er garantert en mann. Om ikke, så er hun crab people. Garantert. Jeg vil ikke gå så langt som å kalle Krekar dødskul. han er en random skrulle, på lik linje med tore Tvedt. De to sammen kunne blitt en interessant klubb. Jeg ville dog ikke gitt dem spalteplas i avisene.
      Angående denne mystiske katten med hengetitsa… Nå vet ikke jeg hvor du bor, men Rambo flyttet hit fra jordene utenfor Tønsberg. Der var han ganske alene, men så klart. Katter kan gå langt, for å besøke sin elsker. Har gått langt før, jeg også. Tipset mitt til neste gang, må nesten være å spørre direkte om ikke hun kjenner Rambo. Det kan nemlig være at katten EGENTLIG er en luremus!
      Ha en fin kveld selv! TV er ikke så galt, slik en kald høstaften! Halvor.

    6. wørd når det gjelder blogg.no-avsnitt. ( Er ikke sikker på om jeg brukte det ordet riktig. Men jeg har skjønt det er noe ungdommen sier når de er enige…eller noe sånt…)

    7. Kjære Halvor. Dette er en obligatorisk setning om hvor pen, sterk og kul du er.
      Jeg mistenker Krekar for å være Siv i forkledning, så jeg tror at det blir det samme hvem man sparker, for det er samme baller.

    8. Kjære Halvor…!
      Dette var bra… og om du ser bak på bilde av russenarkisen så står det “ego” kanskje han også er ego, og vil ha ting for seg selv ? =)

    9. Kjære Halvor. Etter å ha lest igjennom store deler av hjemmesiden din, er jeg nå gått i sjokk. Skrev du at du og Rabo hadde ”blogga”, virkelig? Du er selvsagt fortsatt super kjekk, pen, kul og sterk.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg