Musikkens dag 2010

Musikkens dag 2010. Jeg skulle tidlig opp idag, men pågrunn av en gææl kattekvinne i hagen, så kom jeg meg ikke ut før klokka var fire.

Jeg endte tilslutt opp på kontraskjæret. Jeg liker ikke norsk hip-hop, men når scena heter MORRADI, så MÅ MAN henge der. Her er et bilde av meg og roadie`ene mine.

Jeg var også vitne til den fineste rompa jeg har sett I MITT LIV! Jeg tok bilde av den med kamera til kompisen min, så bildet kommer litt senere. Til gjengjeld, så møtte jeg de kuleste romfolka EVER!

Geees, jeg får nesten lyst til å FLYTTE til Romania liksom!

Anyway! Nå drar jeg på bryggefest i Asker hos Mads Mankini. Han er den kuleste fyren jeg veit om, og hvis dere trykker HER, så kan resten av Norge få vite det også. Her er et bilde av Mads forresten.

Ønsker dere en strålende lørdag, folkens!

Haha, kødda..

4 kommentarer
    1. Til hun som har kommentert før meg: Hva med MEG a? Hadde ikke jeg fint antrekk? FY skamme seg!!!
      Takk for den herlige omtalen king kong..du er pen, sterk og superkul med kniv! Takk for igår, det var en het rave-date!! whooop!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg