SYNKEHULLET PÅ FROGNER

Synkehull. Et spennende, men livsfarlig fenomen som oppstår når undervannstrømmer har fjernet jorden under bakken vi går på. I avisene kan vi lese om slike synkehull, og konsekvensene av dem. De sluker med seg bygninger, biler og hjelpeløse mennesker. For å vise omfanget av disse sterke naturkreftene, så legger jeg ut et bilde og en film fra en svært rammet by, nemlig Guatemala City.

Guatemala City, 2007.

Guatemala City, 2010.

Jeg anbefaler Tsjernobyl fremfor Guatemala. I Guatemala, så dør du lism…

Jeg har vært observant på fenomenet i lengre tid, og da jeg skjønte at jeg måtte holde meg LANGT unna Guatemala, så kunne jeg roe meg litt ned. Det var derfor et SVÆRT uhyggelig syn som møtte meg da jeg spaserte rundt på frogner, og så hva som hadde skjedd i løpet av helgen.

SYNKEHULL-ALARM!

Å herregud!

Jeg var livredd. Livredd for å dø. Det er garantert ikke noe morsomt å forsvinne ned i bakken, og oddsen er jo åpenbart ganske stor! Frykten for synkehull er faktisk en av grunnene til at jeg ikke går ut noe særlig. Jeg holder meg hjemme. Alene med Gråen, og spriten. Spriten som nabobarna kjøper for meg.

Men den største frykten, kan bli den største avhengigheten. Vi har jo alle sett “Deerhunter“, og da jeg kom over dette synkehullet på frogner, så kunne jeg ikke gjøre annet…

Jeg måtte leke med døden.

Se her a`! Jeg leker med DØDEN!

Ser dere at jeg erter synkehullet? Ser dere? Grrr-mjaaaaau!

Se her a`! Jeg later som jeg har ramlet ned i synkehullet, og prøver å krabbe opp igjen! UÆÆÆÆÆ!

Haha, hore-synkehull ass. Prøv å fakke med meg! Prøv!

ALDRI MER skal jeg holde meg inne på grunn av synkehull. Aldri mer! Fra nå av skal jeg kjøpe spriten min selv. Gråen får det sikkert bedre også, for jeg tvinger henne til å spoone hele tiden.

Det er på tidè å nyte livet, ikke frykte det, og fra nå av skal jeg fokusere på viktigere ting enn farene rundt hjørnet!

Nemlig brysthårene mine.

Jepp, folkens! Jeg har fått hår på brystet! Gratuler meg.

21 kommentarer

Siste innlegg