GI MEG SPENN!

Jeg har et stort pengeforbruk. Igår for eksempel, så brukte jeg 15 000 kroner, og jeg var ikke ute av døra engang!

Da jeg fikk et nytt brev i posten, så håpet jeg såklart på enda MER penger!

Etter å ha konstantert at brevet ikke inneholdt penger, så ble jeg litt satt ut.

Hva er vitsen med å sende meg brev med masse papirer, uten penger lism?

Jeg skulle til å kaste brevet i dass, da jeg plutselig leste denne setningen.

Jess, DER snakker vi!

Èn million. Perfekt! Det passer faktisk kjempebra med en million akkurat nå!

Jeg tenkte jeg kunne fylle ut papirene… Det er klart jeg kan svare på noen spørsmål, om jeg får èn million for det. Dessuten, så hender det faktisk at jeg får en god selvfølelse av å gjøre noe for andre:)

Jeg må jo si at undersøkelsen åpnet øynene mine en del, da! Det var FULLT av personlige spørsmål. Enkelte SVÆRT intime!

Blant annet, så var det spørsmål om mine fysiske og psykiske problemer.

Det var noen spørsmål om hvorvidt jeg er i stand til å passe på meg selv. Ingen jackpot der, nei!

Ja, selv seksuallivet mitt hadde dem spørsmål om liksom! What? Er dem keen eller?

Men greit nok! På Paradise Hotel gjør dem det samme, og for langt lavere gevinster, så jeg begynte å skrape da..

Kjedelig å skrape egentlig… Når jeg får millionen min, så skal jeg ansette noen polakker til å gjøre sånt for meg.

Jeg ble litt satt ut da jeg var ferdig med å skrape, og innså at noen holdt meg for narr.

HVAH!? Ingen million?

Det BØR være penger her!

FY SØREN! Skal jeg ikke få TUSEN kroner engang? Makan til FREKKHET! Fåkk ju!

Tror de SERIØST at dem får svar av folk, når dem driver å kødder rundt slik?

TRUKKE`RE!

(SETT PÅ^^)

Nei, jeg henta lighteren min jeg.

Også tente jeg på hele dritten!

Og det der lusne hore-loddet deres? Rett på bålet det også!

Ikke KØDD med meg TNS GALLUP! Jeg er ustabil, sulten, fattig…

HORER!

Ellers da? Har dere det fint om dagen eller? 🙂 Keen på å låne meg no penger?

20 kommentarer

Siste innlegg