STEKE-HALVOR

Først, så skal jeg gratulere Lotte Sørensen, min største fan, med dagen. Gratulerer med dagen.

Sånn.

dette innlegget, så la jeg ut et bildet av meg selv, som beskriver min frustrasjon over å ikke ha vunnet èn million kroner på et flax-lodd.

Kort tid etter publiseringen av innlegget, så fikk jeg denne kommentaren.

Vel, kjære Maiken. La meg fortelle deg litt om den røde singleten min. Jeg har nemlig et bånd, jeg. Til singleten. Singleten jeg ARVET av fetter`n min for 7, 8 år siden. Jeg forstår ikke hvorfor. Det er en sliten, billig HM singlet, som antagelig er kjøpt på nitti-tallet.

Men jeg liker den.

Jeg digger den, faktisk! Og selv om både venner, familie, kjærester og rotter har forsøkt å kaste singleten min, så er den fortsatt like hel. Sistnevnte har forsåvidt spist opp alt annet jeg har av klær.

Her er et bilde av meg og singleten min. Tatt på gutterommet i 2006. Jeg nekter å kommentere sengetøyet.

Og her er et bilde av meg og singleten min, mens vi nyter en øl på Roskilde festivalen i 2008.

Det er slik jeg ser ut når jeg IKKE poserer.

Men også JEG skjønner at man må følge moten, og i disse dager er det ikke så veldig vanskelig heller. Det skal være en hvit singlet, med den samme påskriften fire ganger. Helst i forskjellige farger. That`s it. Da følger du moten i 2010.

Sånn, ja.

Etter å ha fått den nye singleten min, så gikk jeg en tur ut i sentrum for å vise meg frem litt. Ingenting slår byvandring i nye klær! Her med kompisen min, Ralph Lauren.

Han er også moteriktig.

På Majorstua, så var det flere som fulgte moten. Vi tok et motebilde sammen, og konghalvor.com er herved en outfit-blogg.

Så snakket vi litt mote, og han ene sa at jeg var sjuk i hodet. Vel, jeg er litt sår i halsen, så det stemmer vel, det.

Så stakk jeg videre. Jeg hadde nemlig en svært viktig ting å sjekke ut!

Vel… Du må ha drukket for mye Coca Cola Håvard. De har fortsatt på seg t-skjorte og shorts!

Men alt i alt, så var det en fin dag. Jeg drakk to gratis cola, og dro fornøyd hjem. Jeg hadde absolutt et liv igår, og på kvelden dro jeg på fest med fulle 14-åringer. Jeg kommer nærmere tilbake til dette litt senere.

Nyt dagen, retards!

16 kommentarer

Siste innlegg