CLIPSE @ SPIKERBOKS

Igår var jeg på konsert!

Så var det klart for kveldens høydepunkt, nemlig Clipse. Rap-duoen som selger ENDA mer kokain enn Lil Wayne. Det er hovedsakelig det dem rapper om også.

Men først var det en stein fyr som het Devin the Dude eller noe sånt. Har aldri hørt om han, men han skulle sikkert bare varme opp for Clipse. Jeg benyttet tiden til å kjøpe meg en øl, noe som selvfølgelig ikke skulle være så lett! Altså… Når du har 800 idioter med baggypants foran bardisken, så trenger man mer en TO bartendere og ÈN kortautomat på reserveløsning.

Kortversonen er at en av gutta i køen ikke gadd å vente, så han spaserte avgårde med med to øl fra baren uten å betale. Dermed ville bartenderen ha MEG kastet ut, fordi jeg ikke ikke ville betale for tre pils.

Jeg betaler SÅKLART ikke for andres øl, og gjorde mitt beste i å forklare dette til kukken bak disken. Det endte med at jeg betalte for min egen øl, men jeg fikk ikke lov til å bestille mer. HALLO!? Som om jeg hadde tenkt til å stå i DEN hore-køen igjen? Lol liksom.

Her er et sjenerende bilde av bartender-retarden. For en kukk… Han er sikkert blogger.

Skjønner ikke hvorfor han ikke ville servere meg mer øl ass…

Men tiltross for at bartenderen var et tilbakestående RASSHØL, så var konserten sinnsykt kul. Jeg fikk filma litt også, men når det er 800 andre som vil stå fremst, så gjelder det å holde på plassen.

Prøvde meg på et par bilder også! Her er Pusha T.

Også her er Malice.

Etter konserten, så tok vi en taxi ned til byen for å ta siste øllen på Billa Bong. Så gikk jeg hjemover.

På veien, så prøvde jeg å sjekke opp noen bitches.

Noen arrogante bitches riktignok. Jeg fikk ingen respons, og vandret skuffet videre.

Heldigvis var det døgnåpent på Deli DeLuca.

Jeg kom over en arbeidsplass på veien også.

Der, ja!

DA jeg nærmet meg leiligheten min, så tok jeg en snartur innom de søte nabo-jentene mine. Her sovnet jeg med alle klærne på. 50 meter hjemmefra. Digg…

12. Juni 2010.

Jeg gleder meg til familieselskap idag.

12 kommentarer
    1. kjære halvor, synd at du havna i diskusjon med den morapuleren, fikk ihvertfall to gratis pils, men som vanlig endte det med at det var en tøs som skumpa borti hånda mi så vi måtte nøye oss med en på deling. du er forresten pen sterk og kul. mest kul, men fortsatt sterk og pen. peace

    2. Kjære Halvor. Jeg elsker deg, du er så pen (åh, så pen en mann har jeg aldri sett), så sterk og mandig. Ord kan ikke beskrive din kulhet.

    3. Ah.. Jeg liker å våkne opp og finne trafikkjegler i sofaen. Har skjedd mer enn en gang. Jeg tror den fulle versjonen av meg har en hemmelig drøm om å jobbe med veiarbeid.

    4. Kjære Halvor.
      Du er kul, sterk og pen.
      Skulle egentlig ikke kommentere noe annet enn at jeg ler meg skakk av det siste bildet. Hvordan gikk familieselskapet?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg