ETT ÅR MED HJEMMESIDE.

Da jeg startet å oppdatere hjemmesiden min dritofte (blogge), så var jeg en tiltaksløs, sinnsforvirret og tilbakestående fyr som jobbet på Fotoknudsen, cc-vest, og bortsett fra oppsigelsen min hos Fotoknudsen i vinter, så stemmer vel den gjenstående beskrivelsen fortsatt. Det første innlegget mitt ble postet 16. august 2009. Det er ett år siden i dag, det… De gamle innleggene inneholdt egentlig mye mer tekst og bilder, men jeg hadde en stor opprydning i februar. Slettet- og sensurerte rundt tohundre innlegg. Anbefaler ingen å lese dem, uansett…

Hjemmesiden min består av innlegg med små historier, bilder og filmer, som egentlig ikke burde være interessant for andre enn meg selv.

Jeg har forklart hvordan bestemoren min rydder for meg, og hvordan det ser ut når jeg skal gjøre det selv. Jeg har skrevet om såpe, og problematikken rundt såpe når det ikke er mer igjen. Jeg vært ganske fokusertpenger, noe som til tider har gjort meg ganske forbanna. Så prøvde jeg å prøvde jeg å selge meg, men funket ikke særlig bra. Tilbudet står fremdeles åpent, da…

I starten brukte jeg bloggen min (kremt, hjemmesiden) til å lufte ut aggresjon ovenfor alt som plaget meg, som for eksempel slitsomme medpassasjererlokaltransporten. Jeg har også tatt opp problemene rundt adventstiden på cc-vest, og de nasty dassene man blir tvunget til å bruke når man må på do der. Dagene mine bestod av jobb, øl og junkfood, og jeg følte ikke at jeg kom noen vei med livet mitt. Jeg spiste sykt mye egg, drakk julebrus, og ble forbanna da jeg ikke vant femhundretusen. Jeg så meg rent nødt til å anbefale noen blogger, og det endte med at jeg anbefalte meg selv.

Terningkast:

Jeg har tatt opp dilemmaene rundt park-livet. Vi har også hatt litt problemer med både lavastøv, og synkehull. Jeg hater mennesker, og jeg hater folk som heter det samme som meg. Jeg har slitt en del med nerver og alle de ubesvarte spørsmålene. Så lurte dere på ting om meg, og så inviterte jeg dere med meg hjem. Jeg har laget jeg beef med Leonardo Dicaprio, omskrevet Janteloven litt, tatt med meg ting hjem fra byen, og forklart hvordan livet mitt er satt sammen av musikk. Plutselig døde rottene mine Svarten og Gråen, og plutselig ble jeg forelsket.

Så var ENDELIG dritt-året 2009 over. I løpet av året, så lagde jeg en statestikk over livet mitt, for å ha en mal å leve etter, i 2010. En mal på hvordan jeg IKKE skal leve igjen. Jeg skal ikke lage en slik statestikk igjen heller, for det var sinnsykt slitsomt og avhengighetsskapende.

Ellers, så kunne jeg se tilbake på 2009 og huske et stortingsvalg, et amerikansk presidentbesøk, en julefeiring i Asker, og en nyttårsaften på Majorstuen. Det var her jeg møtte Wulffern for første gang. Hun stod å puttet håret sitt i en veske, mens jeg spurte om hun ville spoone. Jeg hadde det ikke spesielt morsomt 1. januar 2010.

I februar 2010, så sluttet jeg hos Fotoknudsen for å finne meg ett liv, og jeg har reist til mange steder i jakten etter på dette.

Klækken, Skedsmo, Sverige, Bærum, Asker, Lillehammer, Porsgrunn, Langesund, Brevik, Ellingsrud, Tenerife, Lillestrøm og Nesodden. På Nesodden har jeg besøkt Sofsen en rekke ganger. Vi har akkurat de samme diagnosene, og ble bestevenner fra første gangen vi møttes.

Jeg har ikke funnet et liv enda, men jeg har søkt skole, og kommet inn. Norges Kreative Fagskole i Oslo. Mens jeg ikke har hatt jobb, så har jeg meldt meg inn i NAV, og brukt masse tid på å byvandre rundt i Oslo. Jeg har hengt en del hos Ove og SiriBirkelunden, sjekka ut Opera-taket, pusset tenner og dratt på Roskilde-festivalen. Jeg skulle ønske jeg kunne være på Roskilde hele året…

Kong Halvor Camp 2010<3

sluttet jeg og blogge…

… Men så startet jeg igjen etter to dager…

Jeg har gitt Lars Tangen et trikkesete, og passetkatta til Wulffern. Etter at jeg hadde passet på Bella, så fiksa Wulffern meg en helt egen katt! Rambo er egentlig en løve, og passer på leiligheten min med gunner.

I dag er det ett år siden jeg begynte å blog… Oppdatere hjemmesiden min dritofte. I løpet av den tiden, så har jeg brukt ufattelig mange timer på dataen, og ufattelig lite tid på å gjøre smarte ting som for eksempel å tjene penger. Jeg har lastet opp 2586 bilder, skrevet 302 innlegg, fått 4353 kommentarer, og 261 følgere på bloglovin`. Også har jeg fått mange nye venner, da! Blant dem er Linnèa, Sofs, Wulffern, Simen og Kamilla som egentlig hater bloggere<3. Jeg føler fortsatt at livet mitt er helt latterlig meningsløst, men kanskje skolen vil gi meg et annet syn på ting. Time will show.

Mimre-time:

Jeg skjønner ikke hvorfor dere gidder å henge her, men dere er ålreite og svært inspirerende. Ta det til dere nå, for i morgen har jeg tenkt til å bli sur og kjip igjen. Dessuten, så har jeg et ønske til dere andre som oppdaterer hjemmesider dritofte. Lag en beskrivelse av MIN blogg/hjemmeside på DIN egen blogg/hjemmeside. De kuleste og mest kreative innleggene skal få et- eller annet dødsfett i posten. Også linker jeg til alle innleggene her. Utover det, så kan vi andre mimre og kose oss i kommentarfeltet. Om noen har ønsker, tips, frierier eller andre ting på hjertet, så kom gjerne med det nå. Som sagt. Glad i dag, sur i morgen. Okay?

YEAH!

47 kommentarer
    1. Hahaha. Er det DEG? Har lest bloggen din et par uker nå, og kan ikke si at jeg kjente deg igjen med det første.. Jobber i FotoKnudsen selv. På Sandvika Storsenter da.. Du beskylte meg for å ha jukset i selgerkonkurransen et år.. Haha 🙂
      Yes.. Så, hvordan går livet uten FK? 🙂

    2. Kjære Halvor! Kongeinnlegg! Elsker bloggen din, ett lysglimt i tilværelsen! <3
      Håper du fortsetter å blogge lenge! Utrolig kult det bildet nesten øverst der hvor du lager gunner`e med fingra forresten! *elsk*

    3. kjære kong halvor. you’re filthier than ghanas water supply. og det er nok positivt. gz med hjemmesida som du oppdaterer dritofte 🙂

    4. Kjære kule, pene og barske Halvor.
      Kan du være så snill å gifte deg med meg? Eller lage en avstøpning av junket ditt og
      sende det til meg i posten?

    5. Jeg tok meg tia til å lese igjennom hele _hjemmesiden din, absolutt alle innlegg du har skrevet siden 16 august 2009. Fant frem til stilige bilder du viste frem i Homo-erotikk, Handsome Devil! Rått! Likte spesielt innlegget ditt som heter EGG. Og skal si jeg er imponert over Statestikken over mitt liv, 2009. Rettere sagt; jeg har ledd mye de siste timene. Det tok noen timer, altså…
      Jeg kan ikke si noe annet enn at du er KONGE. Gratulerer med ett år!

    6. Kjære Halvor.
      Du er kjempe pen, veldig sterk og drit kul!
      Elsker hjemmesiden din som du oppdaterer ofte 🙂 Gratulerer med ett år!

    7. Kjære Halvor. Hey. Du var på ikea idag, sant? Jeg så deg og du var mye diggere i virkeligheten enn på bildene her på hjemmesida di.. bare sånn at du vet det liksom. Du er kul!

    8. Kjære Halvor. Gratulerer med ett år! Si hva du vil, vi liker det du skriver uansett. Og hvis jeg møter deg, drita i en dansecrowd på Roskilde igjen neste år, skal jeg IKKe gi deg flere glowsticks selv om jeg er full. Jeg tror nemlig ikke det er bra å spise så mange av dem. (Stalker.)

    9. Kjære Halvor
      Fordi jeg både er håpløst ærlig og i tillegg misliker å fornærme folk, utelater jeg den obligatoriske setningen 😛
      Takk for et år med svada, kvasifilosofi og forstyrrende bilder ^^
      Jeg vet ikke om det er bloggens totale randomness, eller rottene dine som får meg til å fortsette å lese, men…
      Keep up the good work!

    10. /oi, takk.nå var du kjempe kul og pittelitt masse snill og.
      spørs bare om jeg klarer det, er et suppehue på sånt….
      uuh. digg. kjempe digg.
      men si meg, hvordan kjennes det? når man er svett og sånn.
      det er jo ekstra varme? armhulevarme?

    11. Av en merkelig grunn snakket vi på telefon på fredag. gjennom sasha. jeg inviterte deg med på orgie og det skulle du faen meg ha betalt for. jeg sa jo greit..kunne investere en hundrelapp på deg jeg. men så dukket du aldri opp. nå ser jeg at tilbudet om å kjøpe deg fortsatt er åpent.. kan jeg kjøpe deg nå da?
      jeg trenger en ny venn. det gjør du og.
      glemte.. kjære halvor du er sterk. jeg liker blo..hjemmesiden din. mest fordi den gir meg en trygghetsfølelse på at jeg ikke er den eneste uten noen form for liv.
      alt dette var positivt ment. på en måte..

    12. Kjære kjekke Halvor.
      I dag så jeg deg i Oslo, siden jeg har begynt på høgskolen der.
      Jeg ble selvfølgelig helt i ekstase! (venninnene mine syns jeg var barnslig ;( )
      Men Halvor… Du er virkelig HÆNDSÅME! og awesome!!
      Neste gang skal jeg spørre om en klem på lem.. Ok?
      Jeg snidda deg nesten, uhhh!
      Jeg blir så glad! 😉

    13. Hey, fuckface! Hvorfor i helvete har du ikke linka en eneste link til bloggen MIN a..? Skulle lissåm bare mangle i dette link-terroriserte innlegget ditt da! Faen aa.. jeg har linka deg lissåm! Fuckface!
      Glairæfordetda,men syns du kan oppdatere dette innlegget, med en spess link til min side lissåm asså!!
      Ha en glad dag videre, freak!
      String-Pling-Plong<3

    14. Hei! Det var vel ikke du som var lokaltog.net før?
      Uansett, smart med mimrepost etter 1 år! det skal jeg også ha når jeg har “bloggileum”

    15. Kjære Halvor!
      Bloggen er bra, MEN burde du virkelig ha dyr? Hvis du mener ja, så ikke gi katta øl eller pizza og kjøp en ordentlig kattedo !

    16. du er tøff…. jeg vil og ha katt. og rotte. men jeg drepte rotta mi når jeg var 10 så har traume fra det enda, ikke med vilje da, seff… var egentlig bare hyperglad for at den fortsatt var i live når jeg kom hjem fra skolen den dagen også mista jeg en stol over den i min ekstase. im going to hell…
      grattis med dagen til hjemmesiden din på etterskudd!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg