THE ORANGE FEELING

Jeg er tilbake fra Roskilde. Jeg lukter som et lik, ser ut som et lik og føler meg som et lik. Til gjengjeld, så har jeg hatt det dødsbra i over ti dager. Jeg har møtt masse mennesker, sett masse konserter og oppdaget en helt ny form for halsbrann som kun kan kureres med en solstekt helflaske med jägermeister. Et veldig spennende fenomen, som jeg ikke vil anbefale til noen.

Jeg har ganske mye på hjertet, da jeg ikke har hatt muligheten til å voldta tastaturet mitt på nesten to uker. Dessverre, så orker jeg ikke å gjøre det nå heller. Jeg voldtok nemlig kroppen min istedet, og er helt sikker på at hjernen min hadde rent ut om noen hadde skrudd inn et lite hull. Derfor kjører vi på med litt bilder isteden. Jeg har nemlig lekt fotograf i ferien, og prøvd å fange litt av stemningen på Roskilde, selvom det er HELT umulig!

Ferien… Haha, lol!

ROSKILDE TOTUSENOGTI

22 kommentarer
    1. Kjære sterke Halvor. Jeg løp rundt full og forvirret og tenkte ey, skulle ikke han pene bloggeren på Roskilde? Jo! Så jeg fikk med meg ei venninne for å finne deg. Jeg syntes å huske at du skrev du skulle bo på camp B, så vi begynte å gå. Og gå…og gå. Fra fuckings camp P, som er sånn ca på andre siden av jorda fra B. Det endte med at jeg lurte på hva faen den vindmølla gjorde der, for den var jeg sikker på jeg aldri hadde sett før, gikk frem og tilbake i en time eller to før jeg fant veien tilbake til P på andre siden av verden. Så jeg fikk aldri se hvor sykt kul du er :/ Kanskje vi heller sees til neste år!

    2. Kjære Halvor! Du e sinnsykt kul, pen sterk osv!!
      Dritkult at du tok me d Pernille og i til den bortgjemte badesjøen, va et fantastisk eventyr i solsteiken! Men vi snakkes kanskje en gang! Til da: ikke spis glowsticks!!!!!!!.. og se opp for lurefingern! 😉

    3. Kjære Halvor.
      Kjekt å få møtt på deg, sjølv om kompisen min sikkert øydela mykje. Du sa eg skulle komme oppom campen ein dag på besøk, men campen var tom då eg rusla oppover med eit par øl neste dag. Får ta det igjen. Anyway, skal få hooka deg opp med bilder av deg som eter maling og slikt.
      Helsing han som hadde ein nokså innpåsliten og ydmyk kompis

    4. Kjære Halvor:-D
      Bra bilder, flere bilder. Jaaaa. Venter i spenning på fortsettelsen. På generelt grunnlag, svært lesbar blogg. Skryt til deg: Du skriver veldig bra!

    5. Gjøss, her driver jeg å leter etter noe på nettet så kommer det bilde av campen min opp på din side, med bilde av meg i teipa solbriller og pirat supermannskjerfet mitt som gjorde at jeg kunne fly. Og han som har lagt dette ut, jammen er det ikke Halvor, gutten vi møtte stadig på – første gang når jeg stod i do kø og du tisset på veggen. haha…. Jeg bare sier – Roskilde is one of two life (the other one is sweden rock festival)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg