THEM ANSWERZ

Dere må jo si ifra om den der spørregreia mi, da! Jeg som skulle være trendy og la dere stille meg masse spørsmål åsånn! Nå husket jeg det selv, men det er bare fordi jeg ikke gjør annet enn å sitte hjemme å lese mine egne innlegg hele dagen…

– Hvordan klarer du å være pen, sterk og kul på en gang!?

Se på meg da! Det er bare sånn.


– Gjør ikke det deg bare max sliten?
Jo, det er faktisk sinnsykt slitsomt, og jeg er konstant sliten og sur. Men så er jeg jo dritkul, pen og sterk da, så det gjør ingenting.

– Kunne du noen gang blitt med i paradise hotel?


– Hvem kan du sammenligne deg selv med fra årets sesong?

Jeg sammenligner meg aldri med noen. Jeg anbefaler heller å spørre de som var med, om noen av dem føler at de kan sammenligne seg i meg. Jeg har alle sammen på facebook. Psychostalkerbitch-Halvor.

– Dater du Ida Wulff? Ikke som jeg vet. Prøv å google det.

– Har du og Ida wulff holdt på? Eller hva med Lars tangen?!

Det nærmeste jeg har kommet Ida Wulff er katten hennes.

Og det nærmeste jeg har kommet Lars Tangen, må være jakka hans. Lars, du har glemt igjen jakka di. HEI`AAAA!

– Drikker du mye og hvorfor?

Jeg drikker ekstremt mye. Mest fordi jeg kjeder meg, og litt fordi jeg digger champagnebrus.

– Prøver du å drukne sorgene etter at Ida W sa at dere bare skulle være venner? Det har jeg hørt…

Ja, Spesielt etter at Ida W dumpet meg SKIKKELIG, så prøvde jeg å finne håpet i bånn av en… Frosk?

– Hva synes du egentlig om linnea?

Jeg synes Linnèa er kul. Det er sikkert mer interessant å vite hva hun synes om meg.

Jeg vet at du elsker meg<3

– Hvorfor henger du med Ida Wulff når jeg er her? Jeg har forresten et mye kulere navn en Ida.

Heter du Ufuk Isbil? Det er et ganske kult navn.

HORE!

– Hater du noen folkegrupper og hvem/hvorfor?

Jeg tåler ikke “autoriteter” som tror de eier meg, type politiet og myndighetene. Alle eier verden like mye. Gjør hva dere vil. Vektere er jeg heller ikke særlig begeistret for, men dem er det jo egentlig bare synd på. De er vektere, liksom… Stakkars. Jeg liker IKKE den prototype amerikaneren. Jeg har et stort hat mot våre kjære kritiske venner, som leker samfunnssmarte i kommentarfeltene til de forskjellige nettavisene.

Generelt, så er jeg glad i menneskeheten. Jeg bare fikser ikke mennesker. Skjønner du? Godt gjort isåfall, for jeg skjønte ikke en dritt sjæl.

– For eller imot et åpent forhold? Jeg vil ikke kalle et åpent forhold for et forhold.

– Har du mange damer? Jeg eier ingen, men jeg kjenner en del.

– Hvor går aldersgrensen på de du er med? (er 16 for ungt?) Jo nærmere null, jo bedr… Neida.

– Minimum og max størrelse på kjerringa? Altså.. Så lenge jeg greier å løfte henne, så burde det være greit. MEN, selv om jeg er dødssterk, så tar jeg ikke mer en 30/40 kg i benkpress. Håper sammenligningen min mellom damer og benkpress funker. lol

– Minimum og max størrelse på boobsa til kjerringa?
Det er bedre med en god hjernekapasitet, enn størrelse på titsa. Utover det, så havner vi gjerne et sted midt i mellom vaskebrett og airbag.

– Elsker du meg like høyt som jeg elsker deg? Det gjør jeg helt sikkert. Jeg blir forelska cirka 50 ganger bare jeg går igjennom Karl Johan.

– Kunne du ligget med moren til en venn av deg? Dere ser for mye på film. GEEES…

Ja.

– Hvor glad er du i gutterumper? Av naturlige grunner, så er jeg ganske glad i min egen. Den holder.

– Hva synes du om en finger i rumpa? Jeg fikk en finger i ræva da jeg hadde betennelse i blindtarmen for noen år siden. Det syntes jeg svært lite om, til tross for at sykepleieren var dritsøt.

– Hvor mange gutter har du ligget med?

Rekorden må være 5. Etter julebordet i fjor, så var det ganske klamt i senga mi, for å si det sånn! Fotografen skulle også sove.

– Hva er yndlingsmaten din? Pizza, burger og grøt. Jeg har konstant vondt i magen. Kommer du å lager mat til meg?

– Hvorfor kaller du deg for konge? du ligner mer på en boms…

Jeg skjønner ikke hva du snakker om.

– Hvorfor startet du å blogge? Jeg har jo ikke blogg! Jeg har en hjemmeside som jeg oppdaterer dritofte, så jeg antar at du mener:

– Hvorfor startet du å oppdatere hjemmesiden din dritofte?

Vel… Jeg har et sinnsykt behov for å fortelle masse dritt hele tiden. Det er ingen av vennene mine som synes det er noe kult å høre på, så jeg begynte å poste det her isteden. Det var eks-samboeren min, Ida, som lærte meg å oppdatere hjemmesider dritofte. Jeg skjønner ikke at folk gidder å lese det, men det er jo absolutt hyggelig. På eget ansvar, folkens. På eget ansvar.

Også har jeg jo sinnsykt lyst på 70.000 kroner i måneden, da. Noen som er keen på å gi meg det, eller?

– Hvilke blogger leser du?

Linnèa, Sofsen, Bøtta P, Øyvind, Christine, Håkon, Bendix, Makken, Julie, Tinky Winky, Kenneth, Whitey, Wulffern, Silje, og Hilde. Også sirkusbjørnen, såklart!

Det er noen av dem, men jeg har lagret ganske mange blogger på bloglovin`. Blant annet alle jeg kjenner, som f.eks Mads Mankini.

– Kan du fortelle litt om tatoveringen din, som du har på ryggen? Du er tøff.

Motivet stammer fra en film som heter Trainspotting, og “Lust for Life” er en sang av Iggy Pop. Det er bare jeg selv som kan gi livet mitt mening, og det er basicly hva jeg vil få frem med tatoveringen. Gi meg en pils, så kan jeg snakke om den i flere timer.


Kan du svare på videoblogg? Det hadde vært mæææd phett.

Også et spørsmål til dere!


Har noen interesse av en Roskilde-brukt Halvor-singlett i posten? Den lukter EKSTREMT med Halvor.

 

34 kommentarer

Siste innlegg