FLOTTE FLOTTEZEN

For ett år siden, så fikk jeg tilfeldigvis skojernet til Elexia med meg hjem. Jeg glemte den igjen i skoa. Fort gjort.

På onsdag, så klippa kusina mi håret mitt. Hun heter Camilla og er kjempesnill. Vennligst skriv at Camilla er kjempesnill, for da blir hun så glad at hun kanskje vil klippe meg igjen en annen gang også.

Etter at jeg ikke fant på mere ting å ta teite bilder av i leiligheten min, så la jeg meg på sofaen sammen med Rambo.

Etterpå, så døde Rambo.

Også brukte jeg resten av kvelden på å laste filmen min opp på internett.

Internett hata meg igår. Dårlig gjort når jeg bruker hele livet mitt der inne.

Jaja, nå vet i hvertfall alle små, ekle kryp der ute, at den eneste som får lov til å snylte blod av katta mi…

.. ER MEG!

BITCHES!

Forresten, ser dere at jeg har stuffa shortsen min, slik at det ser ut som jeg har stor tiss? HVORFOR har jeg ikke tenkt på DÈT før, liksom…

31 kommentarer

Siste innlegg