W.A.L.K.

Da jeg og Christian skulle vandre rundt i byen idag, så oppdaget vi en butikk som solgte friser.

Så sjekket vi på internett-telefonen til Christian, sånn iMacpod eller noe sånt, hva en friser egentlig er forno`.

Her er en friser.

Men uansett da, så gikk vi videre inn i Karl Johanizzle. Hva skjer egentlig med de der onepiece-greiene? Nå er det 2010, ikke sant? Vi går ikke i onepiece lenger nå.

Christian er såklart skuffet. Over menneskeheten.

MEN…

Så fikk jeg skikkelig lyst på et bilde av meg og en politi-idiot, siden dem først driver og camper rundt i sentrum om dagen.

Så jeg gikk bort til en av dem, og tok det kuleste bildet EVER!

Også klikka han på meg!? Plutselig var det liksom et skikkelig stort problem at jeg ikke spør først, åsånn. Også måtte jeg slette bildet, og høre på masse piss om at jeg skal spørre først åsånn… Aaa, hold KJEFT`A!

Ikke vær så sinnsykt hårsår, overlegne drittsekk!

Men det kompenserte seg litt, da jeg fikk et kult bilde av han der trikke-kontrollør-fyren i stedet. Ser du denne karen på trikken, så anbefaler jeg deg og gå av.

Det er forresten han samme fyren som spiller i Blood Diamond! Knallbra skuespiller, beinhard billett-kontrollør.

Vi hoppa såklart på en annen trikk enn han fra Blood Diamond, og endte opp på majorstuen.

Men hey… Det ER 2010, ikke sant? To-tusen-og-ti…? Jeg var sikker på at vi ikke brukte sånne schtøgge onepiece-greier lenger, jeg? Så HVORFOR er det en onepiece-BUTIKK midt i Bogstaveien da?

Æsj, ass. Håper hele greia brenner ned.

Jeg trengte noe annet og fylle hjernen med, så vi stakk bort til Zara. Der har de heis, og det slår aldri feil med noen nye bilder av meg selv i heis.

Se på meg da! Jeg er i heisen!

Deretter kåret vi Oslos største nerd.

Også dro jeg hjem, lagde meg en ny header, og fant ut at Oslos største nerd egentlig er meg selv.

Fin?

Resten av kvelden har jeg brukt opp i desperate forsøk på å hente frem bildet mitt, av meg og han stygge politi-idioten, via hundre forskjelllige recovery-programmer. Alikevel, så er dette det eneste politi-bildet jeg har greid og finne på minnekortet. Dette grusomme bildet, som absolutt ikke er redigert i det hele tatt! Æsj. Politiet er så ekle!

Og jeg må SERIØST finne meg en hobby eller noe…

7 kommentarer

Siste innlegg