BIG SLEEP

Ønske mitt, om å få dere til å skrive om meg, må jo ha vært den dummeste ideen min EVER. Jeg tar det som et hint, og risser opp blodårene mine med en rusten skrue. Jeg skjønner at hjemmesiden min funker som et offentlig toalett, hvor jeg spyler meg selv ned i dass hver dag, mens dere ser på via nøkkelhullet og ler.

Så sjekket jeg ut facebook, og fant ut at Linnea hadde stjålet den røde capsen min…

… OG spriten min!

TISPEKJERRING! Gi tilbake SPRITEN MIN!

Og så lagde pokkern meg Rambo sin egen blogg, og la ut bilde av meg, mens jeg driter på dassen hans.

Ydmykende…

Jeg trengte sårt en pils, og gikk i kjøleskapet for å finne litt medisin. Det skulle jo søren bare mangle at pilsen min var alkoholfri.

Verden hater meg.

Jeg hadde bestemt meg. Jeg nekter å leve i en verden hvor alkoholfritt øl kalles for pils, og dro mot sentrum for å kjøpe tau og en krakk. Det var på bussen jeg oppdaget at RUTER, av alle ting, solgte “ro i sjelen” fra 26 kroner!

Så ba jeg om å få ett stykk “ro i sjelen” til 26 kroner, men det eneste jeg fikk var en lusen billett! Herregud… Jeg får ikke ro i sjelen av å bruke penger på noe man kan få GRATIS! Møkkafolk!

Jeg satt meg ned i parken, med den grønne dustecapsen, og prøvde å finne ut hva jeg skulle gjøre.

Og etter noen timer i akkurat den samme posituren, så kom jeg frem til at jeg egentlig var sinnsykt sulten. På dette tidspunktet hadde jeg ikke spist noe på minst fire dager, så jeg kjøpte meg litt mat, og dro hjem for å spise.

Jeg trodde jeg skulle eksplodere, da jeg oppdaget hva som hadde skjedd med kyllingen min…

Jepp. Noen hadde lagt et brukt truseinnlegg der… Great!

Jeg stikker og legger meg jeg. Zzzzzz…

 

13 kommentarer
    1. Haha, jeg har ledd av den “ro i sjelen”-plakaten mange ganger selv. ET HÅN MOT OSS MED ADHD!!1 Jeg har lenge tenkt å ta bilde av det, men så gjorde du det i stedet! Supert.
      LOL @ truseinnlegget. Det er nok derfor kyllingen er så saftig. Mm.

    2. Stakkars deg Halvor. Liver er ikke alltid greit. Ser at krakken du har funnet frem antageligvis er så solid og stødig at du allikevel ikke ville greid å sparke den unna deg etter å har krøpet opp i løkka. Livet suger!!!!! Prøv heller å henge deg opp i bagateller, det fikser du jo bra:-) Vedlagt er en link som kan gi deg gode tips om hvordan livet kan bli bedre. Lykke til;-) http://www.youtube.com/watch?v=T_ULKl06hkc

    3. Bilde 8 så kaldt ut hvis det er fra i dag:S
      Jeg kom hjem i dag og tok på meg BOBLEJAKKEN min for å få tilbake vanlig kroppstemperatur. Bare for å gjøre deg enda mer deppa: Sommeren er over.
      Men…. Snart helg:-D:-D

    4. Headeren din, med den skumle pistolen som peker direkte på meg, gjør at jeg faktisk blir litt redd hver gang jeg åpner hjemmesiden din. Og forresten kjære Halvor, du er virkelig pen og kul.

    5. Hehe… Vin hjelper. Som oftest.
      Ellers må jeg si at det var likesågreit at capsen ble stjålet, du kan legge fra deg capsene for godt. Caps = trailertrash. Det er nesten like teit som sigøynere. Med mindre du har tenkt til å melde deg på “trailerfolk som kjører over is” på Viaset 4. Da er caps et must.

    6. Hm… mange vil nok se på dette som irriterende, men jeg lurer på om du kunne tenke deg å ta en titt på bloggen vår… heh, det er ingen vanlig blogg, den har faktisk et helt annet tema enn standaren… den handler om regnskogen, og om hva vi kan gjøre for å hjelpe til.. det er kanskje litt for komplisert for en kommentar… men dette er til alle som leser dette, for jeg vil virkelig at folk skal få et innblikk i den virkelige verden… På forhånd takk, og jeg håper noen vil lese…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg