ELSK<3

Sorry, sorry, jeg har hvert skjikkelig dårli på blogging idet siste.  men jeg har ikke blogga de siste dagene fordi at bare skolen har hvert skikkelig krevende av meg og jeg har bare rettogslett ikke hatt tid, innskill<3 Håper ikke dere slutter å lese meg forde, for jeg er skikkelig glad i dere, og når dere kommenterer blogen min, så blir jeg skikkelig glad lissom. Kommenter mer! Det er jo derfor jeg blogger, for da får jeg liksom respekt for meg selv.

Q: Er skolen din krevende?
O: Har dere sett på Tina og bettina veideoblogg? De er SÅ kule! <3<3 Elsk.

Forresten klikk på denne linken. På forånd takk.

Forresten, her er venninna mi og jeg på tur i Oslo for en stund siden,

Så fikk vi prøvevarer fra LIBRESS! Trykk her for link

Åsså prøvde, jeg å gi lebress til politimannen, men han ville ikke ha den. SæriØST, sjekk politimann<3

Forresten, så vi Ida Wullf! Hun er seriøst såå pen i hvirkeligheten! Åå, skulle ønske jeg også var blond<3 Elsk<3

En gang jeg var i Olso, så  møtte jeg forresten folk fra PARADISE!

outfitten min:

Bukse: Lee. Kåstet 299 på Januarsalg på CARLINGS eller nie spnn!
Genser: Dressmann 299. (Samme som buksa xP  )
jakke: Kjøpt i danmark(!!) kostet.. wait for it! …. 299! Hihi, elsk<3
Capsen er kjøpt i min egen shop: http://konghalvor.spreadshirt.co.uk/    (Vet ikke hvordan man lager linker lenger. Kan du hjelpe meg med å lage link? Skriv det ned i komentartfetlksdrnylk. )

Jeg har ikke sett paradise før, får jeg for ikke låv av katten min. Hehe lol. Jeg elsker Oslso! Gjør dere det? (Svar i komentarfeltet)

Aa, elsk<3

Idag skal jeg, og vennina mi til henne og jeg skal overnatte hos henne. Vi skal prøve å sitte på chat rulet også har hun mac! Og da kan vi ta kule bilder av oss selv på maccen hennes sånn at ansiktene blir helt rare å sånn. Osso skal vi kanskje gå i skogen med det nye kamera mitt (CANON EOS 450!!!!!) og ha fotoshoot. Legger alt ut på bloggen imorgen!

Forreste. Jeg ønsker meg en sånn her:

får dere som ikke sert hva det er, så er det en

wait for it…

IPHONE 4! Har skikkelig lyst på en, men vet ikke helt. Burde jeg få meg en? Svar i komenntarfelten,

Forresten, så hører på denne sangen hele tiden om dagen.  (men vet ikke hvordan jeg lahger sånn tynn linje med sangen på, da. lol hehe)

Q: Vet du ossen man gjør det?
Q:Liker du Miley Cirus?

Forresten! Er noen av dere på toplista? Jeg er på topplista!!! Over mest bloggshouts i norge mellom jenter 13-17. Det var utrolig kult å se. Er dere på topplista? Skal vi tisse på hverandre mens vi sover?

Q: Er noen av dere på topplisten?

Forresten! Nå må jeg straks løpe, så ber dere om noen små ting, slik at jeg kan få mest mulig kommentarer. (Jeg kommenter ofc tilbake btw! )

Vanlig Rihanna.

Eid Rihanna.

Svar i komenntarfeltett:! <3 🙂 Elsk<3

Men jeg må løpe! Digger dere<3<<3<33 Blogges<3  :):)

Q: Synes du bildene var fine?
q:Gikk du inn på onepiece linken?
Q:Liker du også onepiece?
Q:Har du sett Ida Wullf i virkliheten=?
Q:Syns du hun var pen og blond?
Q:Har du prøvd libres?
Q:Har du fått mensen enda?
Q:Er mammaen din streng?
Q:Har du mac eller iphone?
Q:Blablabla?
Q:Liker du mily cyrus?
Q:Har du hatt sex med en hund før?
Q:Liker du også onepiece?
Q:Synes du Ida Wullf er pen og blond?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg