Halvor lufter litt uinteressant hjernemasse. pt. 7

Nok en gang, så velter hodet mitt ut et meningsløst innlegg, som mange av dere dessverre kommer til å lese. Dette er fullstendig random, og gjøres kun for å tømme hodet mitt for bortkastet hjerneavfall- og skrot. Hjernen min er full av dritt, og det må ut før det blir forstoppelse. Har dere opplevd hjerneforstoppelse før? Det ser ikke vakkert ut.

Vi starter med vekterne. Jeg har nemlig hatt et uferdig innlegg om vekterne lenge nå, men jeg tror ikke jeg hater dem nok til å fullføre det. Jeg hater nemlig ikke vektere. Jeg synes mest synd på dem, også blir jeg irritert over deres vridde oppfatning av at de faktisk har noen som helst form for autoritet.

De har ikke det.

Vekterne har generelt verdens kjipeste jobb. Denne karen for eksempel. Han fungerer, som man kan tyde ut i fra bildet, som gjerde.

Se blikket hans. Stakkars mann. Jeg var SÅ langt fra å kaste penger på han.

Her er det en annen gjeng. De har fått den heldige jobben som brygge!

Ok, da. Den var litt tørr. Disse menneskene er selvsagt billettkontrollører, men altså… De står fortsatt å henger på en brygge. Jeg var arbeidsløs i hele sommer, og tjente fortsatt mer penger enn dem. Ulogisk? Ja, det er ganske ulogisk, men jeg hang uansett ikke på en brygge, i tidenes styggeste uniform!

Jeg hang på Oslo S! <3

Det skal sies at noen vektere er smude nok til å gjøre uniformen usynlig. Akkurat som bra damer på Kiwi. De er fortsatt bra, selv om de bruker halve dagen til å gå i grønn OnePiece.

Det hang forresten en beskjed til meg i oppgangen her om dagen!

Også fant jeg frem et bilde jeg tok i sommer. Jeg vet ikke hvorfor jeg har spart på det, men nå så jeg plutselig en reklame av det samme på tv. Når dere ser dette på tv, så kan dere tenke at jeg stod der og tok bilder. Etterpå, så viste jeg frem tissen, men jeg er litt usikker på om de kommer til å bruke det.

Dette handlet plutselig ikke om vektere lenger. Hmm… Frosk?

– Litt random info. Ikke nødvendigvis morsomt.

Damn right, sister!

Jonas Brenna har laget en serie om norske ungdommer på Roskilde.

FESTIVALJOMFRUER

Litt skuffet over at jeg ikke dukket opp som linselus, men det er vel min egen feil. Det er uansett god festivalstemnig. Se alle filmene, og skriv noe hyggelig til Jonas på Twitter.

– Jeg bruker alle pengene mine på øl og konserter. Maten vet jeg ikke hvor kommer fra, men jeg spiser strengt talt ganske lite. Frem mot jul, så har jeg i hvert fall disse konsertene å se frem til:

PENDULUM – Australsk technopunk som tok over for Prodigy en god periode. Moshpit-faktor.

ILL BILL – Hardeste white nigger fra Brooklyn. Broren til Necro. Medlem av La Coca Nostra og tidligere Non Phixion.

VALENTOURETTES – Årlig julekonsert, til minne for Joakim Nilsen som døde av overdose i 2000. Norges beste låtskriver og rocker noen sinne.

Be there or be broke! Logisk? Nei.

Når man googler seg selv HVER dag, så finner man en del morsomme linker.

R0MPETRYNE
THE PINK LINDA
SNELA
SUPERMARIE <3
DAGENS OUTFIT<3

Og HANNE, selvsagt! Må ikke glemme Hanne. Hanne er kul<3

Kan jeg være søt, snill og litt teit, i stedet for sterk, kul og pen? Bare for denne gangen?

JA, jeg blir grinete av ingenting. #EMO

Noen sender meg mail også. Denne fikk jeg av SAAO.

Og denne fikk jeg av… Tja, montro hvem jeg fikk den av, egentlig?

“Kjære Halvor –

du er sinnsykt heit. Det er noe med de der senete musklene. Kinnskjegget. Den mystiske framtoningen. Gleden over EtOH. Ingenting er som å se på bilder fra din Roskildefest i fjor med blå spray i hele tryne. Det gjør meg varm om hjertet – kjenner jeg får lyst til å spoone med deg. Nei, faen; jeg er så dårlig på å ljuge.. jeg har mest lyst til å ha wild monkey sex med deg.. spoone kan vi gjøre etterpå.

På jobben i dag hadde jeg ikkeno å gjøre – så da leste jeg halve bloggen din og fikk betalt for det. Kan dessverre ikke røpe for deg hvor jeg jobber; bør helst ikke lekke ut at jeg tjener penger på å lese blogger. Ellers hadde det jo vært et fint alternativ til dine givende NAV-turer.

Det var en lang stund jeg tenkte det kunne bli deg og meg – i det minste for en sveiseblind kveld på spritfylla; type feire ballantine’s day mens vi hører på uffie og blir karnakas. Vel, så gjorde du det jævli vanskelig for meg.. Den der katten ass, jeg er allergisk.. unfun. Også er det broren din – jeg mener; hvilken cougar kan motstå en keyboardspillende kommende konge? Det er vel heller ikke til å unngå at jeg er mer fan av gold strike enn fernet… jeg vet det er gull i gold strike, men har du råd til fernet har du råd til gold strike??

Åja, jeg er 23 da. Studerer(LOL) sånn hardcore shit; anbefales IKKE. Bilde syns jeg er helt urelevant; seriøst jeg veier 150 kg og driver med sumobryting på fritida…..

Nei, nå skal jeg gå og disse en svenske.. ftw.

Love & devotion – P

Det var en svært interessant mail, og jeg dannet meg tusen spørsmål rundt det å studere hardcore shit, feire ballantine’s day, sumobryting og wild monke…. Spooning.

Jeg turte aldri å svare.

Jeg oppdaget forresten Kongen for litt siden. Nei, jeg så ikke meg selv i speilet.

Det var en morsom opplevelse, men det var ganske trist å se at han ikke er i stand til å åpne en bildør selv, engang. Håper virkelig ikke at dette mennesket har lappen!

Frosk?

Her er jeg og lillebroren min forresten. Jeg synes han er dritkul. Han synes gameboy’en sin er dritkul.

Utover det, så stanset hjernen min nå. Det betyr at jeg ikke har mer å si, og at dere som har gjort deres verdiløse tid enda mer verdiløs, endelig hoppe tilbake på facebook igjen. Selv, så skal jeg til Asker og feire bursdagen til stemoren min, Carina. Hun er også kul, og dere må gjerne ønske henne gratulerer med dagen. OK? Kult.


QUEEN-KILLER QUEEN

26 kommentarer
    1. Åh! Lillebroren din var søt, Halvor <3 Men det finnes en som er enda søtere. Og det er deg! Jeg blir så opphisset av bildene av deg i bar overkropp. Den dagen vi møtes i byen, kan du gjerne få lov til å komme hjem til meg på litt kaffe 😉

    2. Kjære Halvor. Like kul, pen, og sterk som alltid.
      Haha dør av Froske bildene. Du er så random, og det er så eid. Haha jeg elsker bloggen din. Btw. Grattiz til Carina(som stemoren min også heter, hahaha) ! 😀

    3. Kjære Halvor.!!!!!!!!!!!! du er dødskjekk, halveis dør av misunnelse. Bare oppdra lillebroren din til å bli som deg, ok? Jeg vil gifte meg med han.pedoooo, neida 🙂 Men seriøst… søøøte altså.

    4. jeg liker når du skriver ting jeg forstår. synes du burde svart på mailen fra hun gamle
      dama på 23 år. serr, jeg er snart 24, jeg. Kommer til å dø alene!
      Du er søt da.

    5. Kjære Halvor..!!
      høhø, nå fikk jeg meg en kuul overraskelse altså! Jeg takker og bukker! <3
      Og jeg står igjen på mitt, du er den beste guttebloggeren med hjemmeside =D
      Du er kjekk, sterk og kul =D
      Kanskje jeg skal google meg?

    6. Kjære Halvor!
      Du og lillebroren din virker som dere er svært kule folk! Du ER rett og slett kul, og jeg tar ditt ord på at lillebroren din er det og. Fortsett å være så kule begge to!
      Fin frosk forresten, de har så fine farger, slike frosker. 🙂
      Og Hanne er rett og slett genial! 🙂

    7. Diggzer bloggen din! Kommentere min? Du kan vinne klistremerker og et bilde i avisa hvis du stemmer meg opp på blogg topp-en .no !
      Vile bare si du er SKIKKELIG gøy
      klem

    8. SV: Tja, jeg tror ikke LT akkurat kommer med noen kjærlighetserklæringer etter innlegget mitt på Halloween, men skitt au. Jeg får nøye meg med heite tanker om deg. Du veit, jeg har piller som forsterker enhver drøm (om jeg er så heldig å huske at jeg i det hele tatt gikk å la meg), så førjulstiden blir i ditt tegn dette året Halvor. Det er noe du kan glede deg over, at det sitter en feit homo og ronker etter bloggen din. He he. Keep it up. Love ya 🙂
      http://www.dagensvalium.com/?p=6404

    9. Ja… Lost in face. Den mailen var fra meg, btw – bare at jeg løy om alderen.
      Men altså, jeg vil også ha wild monkey sex med deg. Oh, wait…………………………………… Høhø.
      Ilu mucho.
      Xoxo, din største fan. (L)

    10. hva slags frøkner liker konghalvor? hvorfor har du ikke en svær tættis på armen? det vil jeg du skal ha. titt titt

    11. Harald<3! Vi fikk også en lapp på døra fra naboene for litt siden... "Vinduet er IKKE et TOALETT", stod det. Da fikk vi fylleangst..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg