DOMO ARIGATO

Jeg driver å rydder opp i alle de uferdige innleggene mine, og kom plutselig over en utfordring jeg fikk av ISELIN for snart et år siden. Jeg liker ikke å forhaste meg, men nå er det vel nesten på tide. Jeg synes sånne utfordringer er dritteit, men hey! Jeg er jo dritteit, og nå er jeg allerede i gang.

1: Velg den 6 mappen
2: Velg det 6. bildet
3: Sett inn bildet på bloggen og skriv litt om det
4: Utfordre 6 nye bloggere (husk å informere de om det)

Ok, dette er helt sjukt kjedelig. De styggeste bildene jeg har ligger jo allerede her, og nå skal dere bare få ett. Men okay. Jeg skal finne det frem.

Sånn.

Jeg må si at det er ganske utrolig at jeg fant et bilde som IKKE lå på internett fra før. Jeg føler meg plutselig litt mindre internetthore. Men nå ligger det jo internett, så nå er jeg hore igjen:)

Bildet er fra bursdagen til Wulffern.

Det var for så vidt en kul kveld. Jeg og Mads (Som egentlig ikke er homo han heller) forset hos meg, stakk ned til Ida, drakk hundre øl hver, dro på saxofonaften på La Belle, drakk hundre glass med liksom-champis, blacka ut på dass, våknet opp på nachspiel hos Ida, fikk veldig lyst til å danse, og kledde av meg alle klærne. Jeg tror det er der bildet ble tatt. Etter dette, så er jeg rimelig sikker på at jeg tok et realt strippeshow på stolen, for norges kjente homoelite. Familien min må være stolte av meg. Jeg sov i hvert fall hjemme. Alene. Med Rambo. Mer homo enn det blir jeg bare ikke.

Shit, kjedelig innlegg. Kjører på med et par bilder til, jeg.

Her er noen av jentene fra festen. Som man kan se, så holdt de seg mest for seg selv.

Og her har vi Mads. Strålende kjekk fyr, og det skjer absolutt ingenting i bakgrunnen.

Nå gikk dette fra å være en teit oppfordring, til å bli et supersent bursdaginnlegg. Sorry Iselin. Om du fortsatt leser hjemmesiden min, da. Forhåpentligvis, så gjør du ikke det.

Toro er dritkul da, og Kamillakk. Hun het KamillaK før, men nå heter hun Kamillakk. Hun ville ikke at jeg skulle kalle henne det da, men så gjør jeg det alikevel. Jeg er så rampete!

Her har vi meg, igjen. Jeg lar meg frivillig bli klådd på brystet, og jeg ser ut til å nyte det. Det er ikke en kvinnearm vi ser. Det er helt klart en mann, og om ikke jeg husker helt feil, så nøt han det også.

Lol, dette ble helt sykt random. Frosk?

Bare for å avslutte innlegget slik det var ment. Utfordre folk til å legge ut bilde, sier’u? Nææ. Det er kjedelig. Jeg gjør som vanlig, og oppforder en ballestein. Kom igjen nå, ballestein, dette klarer du! Kom igjen!

Dette går utrolig dårlig. Skal jeg virkelig publisere det her?

Ja. Det skal jeg.

(EDIT: Selv om jeg nettopp fant ut at det ikke var Iselin, men Babyblog som ga meg denne utfordringen? Hvor jeg fikk linken til Iselin fra, det får vi antageligvis aldri vite, men hodet mitt er jo uansett en uløselig gåte. Vel. Ja.)

Ønsk frosken god jul, folkens! Nå stikker jeg og dør i sengen min. I morgen er en ny dag med nye muligheter. Jeg kommer ikke til å gripe dem, men om dere fortsatt henger på bloggen min, sorry, hjemmesiden min, så sees vi kanskje. Haha, nei, det gjør vi ikke. Eller. Dere ser kanskje meg, da. Jeg ser jo ikke dere. Dere sitter jo et helt annet sted.

Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip… Summetone.

13 kommentarer

Siste innlegg