SATURDAY NIGHT FEVER

På lørdag fikk jeg både Asker og Slemmestad på besøk. Sammen gjorde vi oss klare til å dra ut og gjøre byen utrygg. Vi snakker klassisk guttefors, og jeg vil anta at de fleste kan kjenne seg igjen.

Etter å ha fått på oss klærne igjen, så tok vi partytrikken ned til sentrum. Deretter vandret vi rundt en god stund, før vi innså at vi var uønsket. (Noe jeg godt forstår.) Det var etter avvisning på det fjerde utestedet, et sted som serverer øl til døde sjømenn og horer, at turen gikk til Luna Park. Like greit, for så vidt. Her møtte vi nemlig på noen politisk engasjerte rogalendinger, med røtter i Asker. Med andre ord, SVÆRT gode odds for fylleprat, og jeg er en skikkelig satan på fylleprat.

Jeg tror jeg fortalte om meg selv i rundt to timer, uten å la noen andre slippe til. Bortsett fra kompisen min da, for han spanderte tequila på meg. Det hele endte med at jeg og Markus fløy hjem på et magisk teppe, og spiste pizza med saft- og suppesmak. Jeg tror vi så noen filmer, men er ikke helt sikker. Det eneste jeg vet er at menylåta til American Psycho har brent seg fast på hjernen. Av en eller annen grunn, så ser jeg American Psycho når jeg kommer hjem fra byen…

Whatever.

Jeg våknet i spoonestilling dagen etter. Bak meg lå Rambo. Han var storeskje. Så gikk jeg ut i stua, vekka Markus, og skrudde av ovnen. På grunn av all den klissete spriten på gulvet, så bestemte jeg meg etterhvert for å vaske litt. Ja, ja. Man vet jo hva man går til når man inviterer gutta på fors. Og angående fors. Er jentefors er like lettkledde? I så fall, så vil jeg gjerne få bli med. Som en flue på veggen, jenter. Som en flue på veggen.

LORDZ OF BROOKLYN-SATURDAY NIGHT FEVER

18 kommentarer

Siste innlegg