ET PRE-BURSDAG INNLEGG.

I morgen opplever jeg 13. oktober for tjueandre gang i mitt liv. Første gangen var i 1988 på Bærum sykehus, hvor jeg for anledningen befant meg i min egen fødsel. Goodtimes.

Nå har jeg nettopp kommet hjem til Asker. Jeg skal sove her, og “glemme” å stille vekkeklokka. Classic. På kvelden i morgen, så skal jeg møte gjengen min på Olsen Cafè på Briskeby. Jeg inviterer dere alle til å komme dit, men jeg har holdt av lokalene, så dere kommer ikke inn.

Men! Dette innlegget var egentlig ment som et spørsmål om hjelp, og i den anledningen, så har jeg laget en liten film. Det har seg nemlig slik, at jeg har et gjengående problem. Hvert år, i tiden før bursdagen min, så spør min fantastiske familie etter en ønskeliste. Jeg klarer aldri å svare på dette. Jeg trenger jo selvsagt mye rart, men i tradisjon tro, så kortslutter hjernen min 1. oktober. Jeg bryr meg strengt talt ikke så mye om gaver, men når de insisterer, så kan jeg like gjerne ønske meg noe nyttig. Et brekkjern eller en utstoppet hund for eksempel.

Så dere hva som skjedde nå? Jeg fortalte hele filmen. Jeg burde få jobb i NRK med det samme.

Som sagt, så har jeg ikke peiling på hva jeg trenger, og blir evig takknemlig for gode tips. Foreløpig består ønskelista mi av diamanttruse, pytonslange, polsk slave, tiger, rave-dreads, tatovering i trynet, juggel, juling, badebasseng og kineserdverg.

33 kommentarer

Siste innlegg