Twitpic vs. Mac.

OH-MY-GOHD!

I kveld, så var jeg hos min gamle tacovenn, Håvard. Han er opprinnelig fra Vikersund, og jeg er jo fra Asker, men dette har aldri vært et hinder. Gjennom snart ti år, så har vi møtt hverandre flere ganger i året, og spist taco. En gang spiste vi kebab, men det var bare fordi klokka nesten var fire om natten, og Håvard bor i samme blokka som Bislett Kebab.

Anyway. Håvard er den heldige eieren av en mac, noe jeg ikke kan skryte på meg. Jeg skulle ønske jeg var Håvard. Håvard har alt.
Vi benyttet i hvert fall muligheten til å ta bilder av hverandre på mac’en hans, for så å laste dem opp på Twitter. Håvard vet hvordan man laster bilder opp på Twitter. Jeg skulle ønske jeg hadde hjernen til Håvard. Han er så heldig.

Tacoboyz!

Haha! SYKT lol. Håvard, vet dere? Han gamle vennen min fra Vikersund, som jeg har spist taco med i snart ti år. Han satt fast en MAIS i tanna. L-O-L!

Her ser vi på Charterfeber. Haha, vi lo oss i hjel av han dumme, hissige, colafjerne, boleapen. Men jeg tør ikke å disse han her på hjemmesiden min, for da kommer han sikkert til å drepe meg med brystmusklene sine.

Her viser jeg og Håvard frem luene våres.

Og her viser vi frem hvorfor vi bruker lue. Sjekk ut svart/hvitt effekten. Hjernen til Håvard, folkens. Jeg betaler i spoon til den som kan stjele hjernen hans til meg. (Jeg har prøvd…)

Når jeg ser på dette bildet, så går det opp for meg… At jeg og Håvard er sykt kule, og litt snille. Og glad i taco. Jeg og Håvard har spist taco sammen, i snart TI år. Seriøst, visste dere DET eller? Lol, hvordan i alle dager kunne dere vite noe sånt?… Who’s the retard? I’M the retard!

(Seriøst, jeg er syk om dagen. I hodet. Hjelp meg.)

(Ikke gjør det forresten. Jeg er ustabil og bærer en stor kniv.)

Men uansett, da. Jeg har lært av blogg.no’s utvilsomme flertall, at delt-på-midten-bilder er et must når man tar bilder av seg selv med en mac, og siden jeg og Håvard først var i det hipstertrendy twitterhumøret, så kunne vi selvsagt ikke la dette gå ugjort. Jeg lagde meg en identisk tvillingbror, noe jeg selvsagt alltid har ønsket meg. Håvard, derimot… Han lagde en vaginapenis. Believe me, den finnes.

Til slutt, så vil jeg takke Håvard for en kjempeaften! Jeg håper dere alle besøker han på Twitter, og mens dere først er i gang, så må dere jo ta turen innom MEG også. Jeg, som dere, vet heller ikke hva man bruker Twitter til, men som alle andre trender, så er det kult bare fordi alle andre driver med det. Ok? Bra.

24 kommentarer
    1. Jeg gråter snart av sinne.
      Det forbaskade “lenketegnet” funker ikke på min data. OKEY?! Ikke alltid det er så digg med mac ser du.
      Aldri følt meg mindre flink med data i mitt liv.
      ÅÅÅÅÅÅRG!!!!!

    2. Hehe vel må nok skuffe deg der også jeg jeg=P Har hverken iphone eller onepiece, og jeg hadde faktisk twitter før… I et par dager, men skjønte absolutt ikke nytteverdien hehe=P

    3. Hahaha 😀 Ler Forsatt av Mais Tanna x) Å det er sykt Lættis viss folk har det å ikke vet det :D:D

    4. KJÆRE HALVOR!!
      Du er pen som en ren sten,
      sterk som en lerk,
      og kul som en gul kanarifugl.
      OK!
      FUCK ME WHEN MY PERIOD IS OVER (www.fmwmpio.blogg.no)

    5. Åh, Halvor! Nå skulle jeg jo egentlig legge meg, men etter så mye skriverier om taco flere ganger i over 10 år har snuta endt opp i kjøleskapet på leting etter noe lignende. Det ble makrell i tomat. Begynner å lure på om jeg skal hamstre taco-ingredienser. Man vet aldri når man får behov for tacos!

    6. Vi har spist taco sammen siden 2003, ca… Jeg setter forresten også pris på kommentarer om at jeg er sterk og kul og pen og alt det der!
      På forhånd takk!

    7. Måtte mac, apple, iPhone og steve jobs brenne godt og lenge i helvete.
      Så var det ute av verden.
      Forresten tror jeg kanskje jeg så deg på karl johan her om dagen, og det er godt mulig jeg nistirret fordi jeg ikke har briller og derfor måtte forsikre meg om at jeg ikke halusinerte eller noe. dersom du lot merke til at jeg og en tilsvarende synsk-handicappet satt og nistirra, så beklager vi for det 😛
      Og taco er godt.

    8. Vel er du sterk, kul, pen og alt det der, men på disse bildene ser det ut som om Håvard er fra Asker og du fra Vikersund…. sorry ass, men sånn er det bare.

    9. heeeeei! jeg så deg på cc vest i går, du stod og prata med han høye fyren på fotoshappa! (: jeg skulle gå bort å si at jeg digga bloggen din, men jeg frika ut, så jeg gikk forbi istede..

    10. gjør du?? Nice, da skal jeg titte innom å si hei! Jeg jobber på salongen der, så si ifra hvis du trenger en klipp å en kaffe ;D hi hi

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg