THEM ANSWERZ pt. 2

Hey hoe! Let’s go!

– Hva hadde tittelen på filmen om livet ditt vært, hvis du måtte velge en? “Mannen som aldri sov, spiste eller dusjet, og brukte opp livet sitt på facebook” eller “Sex, drugs and facebook”. Eventuelt “Sosial Network 2”.

– Hva er dine hobbyer? Jeg tar mye film og foto. Hører på mye musikk, tegner en del og bruker resten av tiden min på facebook og denne håpløse hjemmesiden.

– Hvis du kunne velge en ting du måtte drive med resten av livet – hva ville det vært? Da ville jeg levd av å lage filmer. Sånne artsy, syke greier som hodet mitt konstant produserer.

– Hva skal du bli når du blir stor? Kjent, rik, alkoholiker.

– Har det blitt oppdaget at du kjøper og selger barn? Nei, heldigvis ikke. Det er uansett ganske lite pågang nå på høsten, men tipper at det blir en del i tiden før jul.

– Hvis du kunne utslette et land fra verden, hvilket land ville du valgt? Bare ett? Amerika. Dumt spørsmål.

– Pleier du å stirre på veggen om morningen? Hver morgen! Jeg fatter ikke hva som er så spesielt med veggen. Den er stygg.

– Har du tatoveringer? Jeg har et bilde av Mark Renton på ryggen. Hvis folk ikke vet hvem det er, så pleier jeg å si at det er meg.

Det er på grunn av Mark Renton at jeg har ringer i øra også. Kostymeparty for snart to år siden.

Nei, dette er ikke en obsession i Mark Renton. Det er mer budskapet i filmen han stammer fra, som har blitt en slags mal i livet mitt.

– Hva slags redigeringsprogram bruker du til bildene dine? Jeg redigerer alle bildene mine i Photoshop.

– Hvorfor har du ikke en svær tættis på armen? Fordi armene mine er for små til å være dekket av svære tættiser. Si i fra om du har tips til å gå OPP i vekt.

– Boler du? Nei, men jeg gjorde det før.

– Hvis alle i verden hadde dødd, utenom deg, Kristin (Halvor)sen og Thomas Brønbo… og Brønbo var faktisk en dame som var utkledd. Hvem ville du spoona? Ja, takk. Begge deler?

– Har du noengang spoona med noen du syns er grisestygg? Jeg har spoona med en gris. På ekte.

– Hvordan ville du følt deg hvis du fikk vite at en sykt søt jente du dro med deg på campen din på roskilde gråt hver dag? Du hadde flaks som i det hele tatt kom deg ut igjen. Jeg er sikker på at bulldozerne tok med seg noen av gjestene våres.

– Fikk du deg noe på roskilde? Jeg fikk en gammel fisk.

– Hvis du måtte ligget med EN blogger, hvem skulle det vært? Anne’s boble. Uten tvil.

– Hvordan er du i et forhold? Jeg tror jeg er ganske flirete og pusete. Selv om jeg ikke digger det selv, så har jeg også en del tøffel-tendenser. Jeg finner meg nok litt fort til rette, og ser på forholdet som en selvfølge. Det har jeg fått smake. Utroskap er helt tabu, og jeg har nok brukt mer penger på forhold enn meg selv. Kanskje.

– Hva ser du etter i en jente? Jeg liker jenter med fungerende hjerne, som skiller seg litt ut fra mengden, og kjører sin egen stil. Også er det viktig med søt. Liker søt. Utstråling. Kjipt med bedrevitere og bitchete kjerringer. Hvis jeg skal tenke forhold, så må det være en bonus til det livet jeg allerede lever. Med hensyn, så klart. Jeg har egentlig ikke lyst på noe forhold med det første, men tar slike ting som det kommer.

– Har du hiv? Så klart! Har ikke du? Nøøørd.

– Liker du meg? Og hva syns du om tv-serien dexter? Jeg liker deg faktisk veldig godt, men har bare ikke turt å si det før. Dexter er en kul serie, men jeg gadd ikke mer etter sesong to. Det tar av litt for mye til å være reelt.

– Verste fyllehistorie? En gang, så våknet jeg opp i sprekken mellom to senger. Jeg stod opp, og oppdaget at jeg var på et hotellrom i Stavanger sammen med ti bergensere jeg ikke kjente.

Jeg lurte på hvem de var, og de lurte på hvorfor jeg hadde tatt med en stol opp på rommet.

Jeg husker ingenting, men jeg antar at jeg hadde det ganske kult dagen før.

– Hvem skal passe rambo, mens du er (var) på ferie? Først, så bodde han hos Ida. Hjalp henne litt med flytteprosessen og passet på at hun ikke var redd i den store, tomme leiligheten. Så tok han resten av ferien sin hos Lisa. Her fant han seg godt til rette, og hadde lite lyst til å dra når jeg kom for å hente han.

– Er Rambo singel, og hvilken jentepuser liker han? Som stolt perser, så har Rambo sansen for perserjenter. Det blir jo det mest naturlige, men jeg har hørt noen rykter om at han har vært bortpå både en siameser og en tyrkisk angora. Rambo er uansett ikke singel. De glade singeldagene endte tidligere i sommer, da han og Bella fikk et svært godt øye for hverandre.

– Hvor ofte mater du egentlig katta? Tro det eller ei, men jeg mater Rambo hver dag! Jeg tror aldri matskåla hans er tom, med mindre jeg sover. Da vekker Rambo meg.

Husk å sjekke bloggen til Rambo, folkens. HER er den.

– Hvis latter er den beste medisinen; hvilken idiot var det da som sa “de døde av latter”? Det vet jeg ikke. Selv, så skal jeg dø som en sur gammel mann.

– Liker du Harry Potter? Vet knapt hvem Harry Potter er.
– Ville du ligget med Harry Potter?
Er han kjendis? I så fall, ja.
– Hvis du hadde vært Harry Potter, ville du skjult arret ditt eller ville du gått med spenne så alle så at du var Harry Potter?
Jeg skulle gått med en gammel fisk tredd over hodet. Ok?

– How much wood could a wood chuck chuck if a wood chuck could Chuck Norris? Fem?

– Hvem er sterkest av deg og Chuck Norris? Chuck Norris. Ingen slår Chuck Norris.

– Hvem hadde vunnet slosskampen av deg, Ida Wulff og Pikachu? Og kan en slik slosskamp ordnes? Det kan ordnes, og har blitt ordnet. Det som skjedde var at jeg og Ida rottet hos sammen mot den lille gulingen, og banket dritten ut av han. Hater Pokemon.

– Vil du gift……meg….ehh…Hvis en synkronisert svømmer drukner, må resten drukne også? Jeg er sikker på at svømmerne tar på hverandre under vann. Om noen nekter å slippe taket under drukningsulykken, så vil nok en massedrukning forekomme. Med mindre noen av svømmerne har fått installert gjeller, så klart. Størrelsen på badebuksen har også en del å si, men det er nok av den grunnen at de som regel bruker speedo.

– Hvis du padler mot strømmen i en kano, og et hjul faller av, hvor mange pannekaker får da plass i et hundehus? Frosk?

– Hvor mange av “kulinger” finnes i vår tid? Svært få. Tror egentlig den siste døde da dem sluttet å lage MacGyver. Vet dere hva MacGyver gjør nå?

Han lager Sci-fi…

– Hvis du tror på reinkarnasjon, vil du da skrive BRB på gravstenen din i stedet for RIP? Jeg skal skrive: Follow me @ Twitter!

Hva er det verste du har opplevd? Jeg holdt på å dø ombord på Scandinavian Star i 1990. Det er garantert det verste jeg har opplevd, selv om jeg ikke husker det. I 2005 ble jeg nesten kjørt ned av en bil, men greide å hoppe unna. Scooteren jeg satt på ble knust.

– Hvis du kunne bevege deg tilbake i tid og møte deg selv som en 10 år gammel kid, hva slags råd ville du ha gitt ham?

Kjære meg selv.

Alt det du har tenkt til å gjøre de neste tolv årene er bare dritt. Gjør det stikk motsatte av hva du føler for, så har du KANSKJE en sjanse til lykkes.

Noe sånt?

– Hva er du redd for? Å bruke opp tiden min på bullshit, noe jeg gjør hver dag. Fail.

– Hvis du prøver å faile, og lykkes med det, hva har du da egentlig gjort? Brukt opp tiden min på bullshit. Jeg burde ha lært, men det gjør jeg ikke. Jeg sitter fortsatt alene hjemme, med katten og dataen min…

– Hvordan du klarer å fremstå så utrolig pen, sterk og kul når du skriver om så mye random kødd på hjemmesiden din? Jeg skulle ønske jeg kjente deg! Jeg har alltid prøvd å gjøre det motsatte av det alle andre gjør, og det var også en av grunnene til at jeg begynte med blogging, som forrige kjæresten min lærte meg om. Da jeg startet, så brukte jeg bloggen til å kommunisere med meg selv, henne, og en- eller to andre. Det var en ganske kjip tid for så vidt, og jeg har fjernet hundrevis av innlegg fordi de var så private at jeg ikke orket å lese dem selv engang.

Så fant jeg ut at blogging også var noe alle drev med, og begynte å oppdatere hjemmeside i stedet. Hodet ble etterhvert bedre, og emo-innleggene mine ble byttet ut med min “normale” tankegang. Jeg føler selv at jeg har en ganske god selvinnsikt, og har funnet ut at jeg ikke ønsker å ta meg selv så sinnsykt høytidelig. Da blir man bare en kjedelig dust med issues, som ingen liker.

Nå bruker jeg bloggehjemmesiden min som en måte å utfolde meg kreativt, og skriver egentlig bare det hjernen min tenker på. Jeg henter mye inspirasjon fra meg selv som liten. Jeg var ganske freak da også.

Nå svarte jeg vel på mer enn hva du spurte om. Se på det som en bonus, og drikk et stort glass med kald melk. Nam, nam.

AND THAT’S IT!

Så et interessant spørsmål fra min side. Jeg vet at de fleste som leser all dritten min er familie, og noen av vennene mine. Men nå er det ganske mange her inne hver dag, da. Hvem er dere egentlig? Hvor kommer dere fra, hvordan fant dere meg og hvor gamle er dere? Og- ikke at jeg bryr meg- men er det noe dere savner?

Xoxo, Kongen.

151 kommentarer
    1. Kjære Halvor.
      Mitt navn er Sofie, er 16 år og bor i Oslo. Jeg ble tipset bloggen av en venn, og har aldri forlatt deg siden!
      DU ER FUCKINGS AWESOME!

    2. Katrine, raring fra sørlandet. Jeg kom inn på bloggen din etter at Tegnehanne laget fanart av deg.
      Og forsatte å lese fordi du er så random :3

    3. jente, søtten år, har ikke peiling på hvordan jeg fant deg, men er glad jeg gjorde det.
      jeg savner… ingenting! ikke fordi du er så perfekt, men fordi jeg ikke forventer så mye fra deg. så kan du jo selv bestemme om det er et kompliment eller ikke 🙂

    4. er snart 18 år og bor i Oslo. Hørte om bloggen din for første gang da linnea linket deg (tror det var da?)

    5. Sunniva, 18, fra verdens minste bondebygd på Vestlandet. Aner virkelig ikke hvordan jeg oppdaget denne teite bloggen, men deilig er du ihvertfall.

    6. 27, Ålesund. Husker ikke hvordan jeg fant bloggen din men jeg er innom stort sett hver dag. Den uhøytidlige og noen ganger meningsløse? humoren din er sykt bra! Du er kul!

    7. Dette var kjekt å lese. Mange fine svar, en litt annen side av Kongen. 😉
      Jeg leser bloggen din fordi den som regel får meg til å humre for meg selv i sofaen. Du har en humor som jeg bare digger, og selvironien er genial. Kan ikke forstå hvordan noen kan leve uten selvironi.
      Jeg husker ikke hvordan jeg kom over bloggen din egentlig, men var ganske tilfeldig. Og siden du fortsetter å underholde med dine komiske og random innlegg klarer jeg ikke holde meg unna.
      Jeg er vel over gjennomsnittsalderen i bloggverden, har nemlig levd 23 fantastiske år. Mange som jeg kunne tenke meg å opplevd om igjen.

    8. Jeg heter Eirik, er 16 år, bor i Hønefoss aka Hølet og er helt gjennomsnittlig kul. Stalker deg både her og på facebook og Twitter. Oppdaget hjemmesiden din helt tilfeldig en dag i april, og siden har jeg ikke forlatt den.
      Jeg savner ingenting, men det hadde vært godt med et glass kald melk.

    9. Hellu! Jeg forvillet meg inn hit, etter link fra din stemor, ettersom jeg har en del kontakt med hu! Siden jeg har hørt en del om deg (spesielt ettersom Ruben er så fan av deg!), så måtte jeg jo sjekke dette litt nærmere! Så har det vel bare blitt en fast aktivitet å stikke innom her titt og ofte 🙂

    10. Stine, snart 18 (okei, 2,5 mnd til da). Strikkeskjerf.blogg.no viste meg bloggen din, siden har jeg vært innom nesten daglig. Bor litt utenfor oslo (ca 3 mil fra sentrum), typ bondelandet med gårder, jorder og litt hus.

    11. Kjære Halvor.Jeg kom over bloggen din da Ida hadde linket deg da du lånte katten. 20 år fra Bergen. Liker å lese bloggen din fordi jeg kjenner meg igjen, ikke ta seg selv høytidelig og kaste bort tid på å ikke gjøre noe.

    12. Kjære Halvor.
      Jeg er Kristine, 19 år, bor i København, og studerer jus. Jeg kom over bloggen din ved at Sofsen anbefalte din hjemmeside som du oppdaterer dritofte, på sin blogg for godt over ett år siden. Sett bort i fra mer nakenhet (selvfølgelig) savner jeg én ting på bloggen din. Du er morsom, kreativ og jeg er egentlig litt misunnelig på deg siden du tør å satse på dine kreative evner, kan du ikke derfor skrive litt om hva du gjør på skolen din?
      Forresten, i forhold til at du mener du ikke har kommet videre med livet ditt, i fjor satt du faktisk alene hjemme, med rotta og dataen din. I næringskjeden ligger katt noen hakk over rotter, så jeg vil si du har kommet langt.
      P.S. Du er fremdeles pen, sterk og kul.

    13. Jeg er ei dødskul, random, 18 år gammel jente fra … Kirkenes.
      Jeg fant deg for snart et år siden, husker ikke hvor eller hvorfor. Jeg var sikkert full.
      Og dude, du er penest i verden. Serr, tror kanskje det er derfor jeg leser bloggen din.

    14. Kjære Halvor, du som er så pen, sterk og kul
      Jeg er Elise, 17år, fra Notodden i Telemark, fant bloggen via en veninnes blogg 🙂

    15. Lisa, 20 år, fra Aure, studerer i Trondheim. Fant bloggen din for leeenge siden, så aner ikke i hvilken sammenheng 🙂
      Digger deg! Savner egentlig ikke noe spesielt 😀 Elsker at du er så random!

    16. Kjære Halvor. Du er pen, kul og sterk!
      Jeg heter AnnCharlott, er 17 år, og kommer fra finnmark (tro det eller ei, vi har internett her og). Jeg klarer ikke huske hvordan jeg fant bloggen din, for det begynner å bli en stund siden (type 2-3 måneder, og jeg husker ikke lengere tilbake i tid enn to-tre dager).

    17. Kjære Halvor. Jada, jeg heter kikki og leser bloggen din fordi jeg ikke har noe bedre å foreta meg. Siri – min besteste venn anbefalte den på bloggen sin, og det er ikke mange streite menn som blogger, så jeg måtte jo se. Du er streit, eller? Fant ut at vi egentlig tenker veldig likt på ting, sånn som hjerneforstoppelse? Et langt og komplisert ord. Vurderer å legge deg til som venn, sånn at jeg ser når du kommer med mye innlegg, men jeg tror egentlig ikke at jeg tørr. Katten din kommer jo sikkert til til å klore meg ned, siden termosen fikk sin omgang, så hvorfor skal ikke jeg?
      Jeg er bare 17 år, og kommer fra gale valdres. nettopp flyttet ut fordi jeg mente at jeg var for ‘normal.’ Merket akkurat det der; jeg blir veldig glad.. så, la meg endre litt på kommentaren min.. Du er veldig pen, sterk og kul. Var det ok eller?
      Nå føler jeg den gale delen av meg tar overhånd, så jeg får kommentere igjen når jeg føler for det. Igjen, du er helt sikkert veldig sterk, vedder på at du og Rambo tar armhevinger og push-ups med hverandre hver dag, hvor ellers kommer musklene fra ?
      Innser at dette blir en veldig lang kommentar. Kortslutt

    18. Jeg er ifra Brumunddal(!!), og leser bloggen din fordi jeg syns du er jævlig morsom. Jeg er 17 og et halvt og 2 dager, og jeg fant deg fordi ei hadde framlegg om deg i Sosiologitimen! Good shit 😉

    19. HKH Halvor, jeg (Julia, 17 år fra vestlandet) fant bloggen/hjemmesiden din etter å ha vært på bloggen til Linnea. Rett og slett fantastisk alt det du skriver, savner ingenting!

    20. imens jeg leste “Jeg sitter fortsatt alene hjemme, med katten og dataen min…” så tenkte jeg, “uff stakkars” .. og så sitter jeg hjemme med katten og dataen min jeg og

    21. jeg heter johanne, er 20 år og husker enkli ikke hvordan jeg fant hjemmesiden din… men jeg holdte på å dø av latter første gang jeg leste den! fantastisk 😀

    22. Kjære Halvor.
      Mitt navn er Tamara. Hvorfor? Fordi foreldra mine tror jeg er russisk, selv om de selv er 100% norske… Jeg er født, oppvokst og bor i Elverum, men har satt spor både på Bardufoss og Senja. Jeg er 18 menneskeår. Tror jeg.
      Og sist, men ikke minst; jeg dumpet inn på bloggen din da Wulffern linket til deg. Creds til hu!
      Selv om du ikke bryr deg: Jeg savner nakenbilder av deg. Hvor blir de av egentlig?

    23. Hei eg har topplista på min blogg 😀
      vil du være med ? alle får låft 😀
      Den så kommer på 1 plass får ein spesiel gave <3
      håper du vil være med <333

    24. Kristin. SNART 17. Nordstrand, Oslo. Fant hjemmesiden din via. Sofsen.
      Hvem jeg egentlig er får du vel aldri vite, med mindre vi blir bestevenner.

    25. Kjære Halvor.
      Hanna, 15 år i Ozlo. Hovedstaten, ikkesant. jeg bor forsåvidt på østkanten, og er veldig G. Om jeg kan si det selv. Uansett. Kom over bloggen din på Linniiie, tror jeg. Det var hvertfall da jeg begynte å lese fast, selv om jeg hadde sett bloggen, (beklager, hjemmedsiden) før. Jeg er stalkerfan og ser på deg hver natt når du sover. Jeg er svært skuffet de gangene du er drunkie og ender opp med å sove et annet sted. Som jeg ikke vet hvor er.
      Tulla.. (nei)
      godnatt

    26. Caroline fra Hakadal, 18 år. Fant hjemmesiden din da jeg.. ja si det. Bare fant den en gang jeg surra rundt på internett. Og den er superbra!

    27. Mille, 18år fra Tønsberg. Bloggen din var en åpenbaring fra gud.
      Savner flere bilder av Kong Halvor.

    28. Halla Halvor.
      nei hadde ikke tenkt å begynne denne setningen med å si hvor kul du er. du er dt, men trodde du viste dt allerede 😉
      Jeg heter Ida larsen kommer fra vadsø som ligger i finnmark (kansje du viste dt) og er 15 år.
      fant bloggen din med at veninna mi tipsa meg. aldri funnet noen bedre blogg !
      er ikke noe jeg savner fordi alt er her allerede. dt innlegget med dt skiltet var konge ass !

    29. Kjære Halvor !
      du er sykt kul !!
      elsker hjemmesiden din, du skriver utrolig mye random drit, men av en eller annen grunn, finner jeg denne randome driten morsom..
      Er en 15 år gammel jente fra Trondheim, fikk høre om hjemmesiden din av en vennine for leeenge siden, og har vært fast leser siden det !
      ja, jeg savner noen akkurat nå.

    30. Lillianne (haha),fra Karmøy (haha), 22 år! jeg så på ida wulff sin blogg å der fant jeg deg,og etter det sjekker jeg hjemmesiden din 2-3 ganger om dagen ! 🙂

    31. Kjære sterke Halvor
      Asker er stedet, Konghalvor.com er redet
      Har forresten lagt merke til den eksklusive bakgrunnen. Smuglet fra Alanya eller snakker vi ekte louis vuitton?
      I såfall er du både rik OG sterk.

    32. Kjære Halvor.
      Jeg er da 16 år, jente og nordlenning. Tror det var Ida som linket til deg, så bare.. konge?
      Du er pen, sterk og kul.
      Ok.

    33. Jeg er Kamilla K. Det var Ida som fortalte meg om deg, og interessen har blitt opprettholdt pga diverse personer (hehehehehehehehe). Er åttifem år.

    34. Hei Halvor. Jeg heter Hilde og bor i trønderbartland. Jeg bruker fritiden min til bullshit og sånt, og i motsetning til å stirre på veggen holder jeg nå på å gå på den i ren frustrasjon.

    35. Jeg fant deg på Tegnehanne sin blogg. Begynte å lese innlegg etter innlegg, og da har jeg fulgt med på “hjemmesiden” siden. Så er jeg sørlending uten sørlandsdialekt, thih.
      Syns du kan finne en “vinner” av denne singleten din..

    36. er en rar oslojente som har sans for random ting uten at jeg gjør/sier noe av denslags, blei tipsa av en like rå jente som meg og siden har jeg likt å lese bloggen din fordi du prater rett fra levra og sier/gjør det jeg ikke gjør, detta liker jeg ^^

    37. Kjære Halvor.
      Jeg vet ikke hvorfor jeg fant bloggen din. Jeg vet ikke når jeg fant bloggen din. Men jeg digger den. Og jeg har lest den ever since. Digger den rare kreativiteten din. Om alle hadde vært som deg, hadde verden vært et morsomt sted. Jeg er 16. Det at du er så random får meg til å ville leve livet litt annerledes enn alle andre. Hvordan var du da du var 16?
      Om jeg savner noe? Jeg vet ikke. Hadde du blogget 24/7 hadde det ikke den daglige blogglesingen vært så mye å se fram til. Jeg smiler stort når jeg ser at du har lagt ut et nytt innlegg. GO HALVOR!

    38. Kjære pene, sterke, kule Halvor.
      Jeg heter Andrea, og jeg fant deg gjennom Ida Wulff, jeg er 17år (og 8mnd).
      Yeah, du er kul. Og pen. Og sinnsykt sterk. Det er jeg helt sikker på. Kult at du er 5 år eldre enn meg. Og at jeg har en liksomkjæreste. Hvis ikke hadde vi spoonet! Definitivt.

    39. Kjære Halvor, jeg er Superwoman-Siri og kommer fra N-T < deet skjønner du hvor er om du vil. Jeg fant deg via en av dine kjære bloggevenninder, det er jeg glad for, for du er utrolig kul! Jeg er 18 år og syns du er super. (:

    40. Kjære Halvor.
      Jeg heter Ane, kommer fra Oppland, 17 år gammel. Jeg tror jeg fant hjemmesiden din igjennom “Sofsen” sin blogg.
      Du er pen, sterk og kul. <3

    41. Kjære Halvor jeg er 17 og kommer fra Østlandet!
      Fant bloggen din via en annen blogg om jeg husker rett!
      Du er så Konge at jeg må innom siden din hver dag! Du er så random. Digger det.

    42. Bor ganske nærme Halden fengsel, så det er bare å gjøre noe kriminelt!
      Husker ikke hvordan jeg fant deg, tror det var Wulffern. Siden da har jeg sjekka jevnt og trutt!
      Du studerer vel filmproduksjon, så savner kanskje noen awesome filmer? Hadde vært kult og sett noe av det du har lagd. Vedder på at du har noe på lager 🙂
      (ikke at du bryr deg, da!)

    43. Verdens største fan og frier; Kine, 16 år frå Sogn, som stalka deg gjennom Ida Wulff sin blogg i starten. Love u

    44. Sv: Hehe ja, begynner å bli en stund nå! Du er en av 2 blogger jeg leser fast… Kommenterer sjelden men ikke alltid like lett å vite hva man kan si til selveste Kongen! 😛
      Men sjelden andre blogger klarer å fremkalle smilet hos meg som din gjør hver eneste gang så digger deg!:P:D:D ehe menne nok smiger for en stund nå…:P

    45. Hanne, 20 år, fra Bryne men bor i Oschlooo! Fant vel bloggen din gjennom Ida Wulff, om jeg ikke husker feil. Begynte ikke å lese den før jeg fant deg igjen i kjøttdisken hos Supermarie da 🙂

    46. Det er det sjø, blitt litt psyched noen ganger. Men så har jeg jo ikke sett så mye annet, så sikkert lett å psyche a simpel mind… :p

    47. Kjære Halvor.
      En jeg jobber med kopierte akkurat din gravsteinskrift (Follow me @ Twitter!) og skrev det på statusen sin UTEN å kreditere deg for det. Da satte jeg foten ned, hyllet deg (som den kongen du er) og sa han var teit. Men du, derimot; du er ikke teit. Du er pen, sterk og kul.
      God natt.

    48. “Hvis jeg skal tenke forhold, så må det være en bonus til det livet jeg allerede lever”… DEN stjal du fra den søknaden jeg skrev for oss! Plagiat!
      Iløøø.

    49. Hei.
      25 år, fra Drammen. Kom over bloggen din på dagensoutfit.blogg.no. Har vært fast leser siden den gang da jeg finner den veldig underholdene 🙂

    50. Kjære Halvor
      Siden du spør, svarer jeg. Jeg heter Lena og er 15 år fra Dale i Sunnfjord. Eigentleg skriv eg nynorsk, men det er ukult. Jeg savner ehm.. katta mi?

    51. hei halvor!
      jeg er en venn av søstra til en venn av deg etter hva jeg er blitt fortalt. jeg gikk forøvrig også på skole med deg en gang i tiden, og kjenner deg igjen på barnebildene:P det var venninna mi som tipset meg om denne bloggen. hun er forøvrig så fascinert av deg at hun gikk rundt å presenterte seg som Halvor på haloween. hun hadde kledd seg ut som fange. og jeg som stoler blindt og helt på all info du skriver her inne hadde fortalt henne at du var bura inne. lite visste jeg at hun heller burde itredd seg hawaiiskjorte e.l. ! din luring!
      det var meg, mitt og mine!

    52. Kjære Halvor
      21 år og bor i Rogaland
      Datt innom bloggen din etter link fra ida eller myhre!
      Fant ut at du har nokså rar humor…temmelig lik min…jaja…du er jo hakket værre da men you see…
      Digger musikk smaken din og ellers syns jeg det er underholdene å lese bloggen din 🙂
      and you’re kinda cute!

    53. Marte, snart 17. Great success ! Fant bloggen din en random dag jeg kjedet meg hardt, du hadde kommentert et eller annet sted jeg leste på. Også holdte på å ikke finne tilbake igjen til den neste gang jeg kjedet meg. Det var da jeg fant ut av at jeg for første gang i mitt liv hadde blitt avhengig av en blogg. Takk for det

    54. Jeg heter Benedicte, er 19 år, og er førsteårsstudent på NTNU (bygg- og miljøteknikk, siv.ing.). Men jeg kommer opprinnelig fra Oslo. Jeg fant bloggen din via Maren sin (hurricanejane) i en post hvor hun skrev om favorittbloggene sine.

    55. Kjære Halvor. Jeg er Milla, 18, kommer fra Trondheim. Husker ikke hvordan jeg oppdaget bloggen din, men er veldig glad for at jeg gjorde det:). Nå har jeg enda en grunn til å utsette leksene (i tillegg til facebook).

    56. Hvorfor tør du ALDRI å skrive at du faktisk driver med graffiti? Istedenfor å skjule det under “tegner en del”, haha.
      Hva er du redd for? Politiet?

    57. Hvorfor tør du ALDRI å nevne at du faktisk driver med graffiti? Istedenfor å skjule det under “tegner en del”, haha!
      Hva er du redd for? Politiet? Du skriver jo som regel om ALT annet, bortsett fra graff.
      Du er en sykt flink writer, forresten!

    58. Kjære Halvor.
      Jeg er 22 år gammel, kommer fra nord, bor i vest.
      Jeg tror jeg fant bl..hjemmesiden din på Sofsen sin blogg:)
      Lag flere videoer;)
      Kyss og klem, du er kul!;p

    59. Kjære Halvor!
      Anja, 18, skien, via ida wulff sin blogg
      Du er en av favorittene! Deilig å vite at jeg kommer til å le hver gang jeg trykker meg inn på HJEMMESIDEN din 🙂

    60. Kjære halvor.
      Jeg er din største stalker. Neijda, jeg heter Ilayda. I know, sært navn. Kommer fra verdens fineste by, Drammen. Godset til jeg dør.(nei) Jeg brukte bloggen din som et eksempel i en norsk oppgave, tror en venninne sendte meg linken. Var i utgangspunktet imot bloggere, men så kom jeg over deg, danke liksom. Ja, det er noe jeg savner. Jeg savner filmer. Er en film-nerd. Og jeg veit at du er en film-nerd. Skriv om filmer. Kult-horror-IMPRINT! Argento, Carpenter. blabla.

    61. Kathrine, 32 år fra Østlandet, men bor i Vest. Skikkelig gamlis, I know, men jeg synes du skriver bra og morsomt. Vi liker mye av det samme innenfor film og musikk. Savner ingenting spesielt, bare vær deg selv du.. haha, klisjè..
      Fant deg gjennom bloggen til Ida tror jeg.

    62. Kjære Halvor.
      Jeg heter Linda, og jeg er 15 år. Bor i Hamar. Jeg fant bloggen din ved en tilfeldighet, og siden den dagen så har jeg lest blo…hjemmesiden din. Har ikke peiling på hvor lenge jeg har fulgt deg! Men det begynner å bli mange mnd! Og jeg er fortsatt ikke lei, fordi du er kjekk, sterk og kul!!
      OOG tror jeg ikke savner noen nå =)

    63. Kjære Halvor.
      Interne greier er alltid fett. Og domus på fagernes selger verdens beste is. Når du ber om en kule får du fire stykker liksom, døds kult. Så, jeg foreslår at du sender meg et bilde med is i hånden, utenfor domus.
      Kult å vite at du ikke snur deg etter gutter – det gjør jeg, nemlig.
      Forresten, du er fortsatt sterk, pen og kul.

    64. Kjære Halvor,
      Skal man altså svare? Det er jo tross alt å snu hele blogger-blogglesersituasjonen på hodet. Dine lesere underholdes antageligvis, som meg, av DINE tekster og ord. Å plutselig skulle skrive noe adressert TIL deg blir jo uendelig vanskelig. Antar at alle som svarer i tilegg sitter inne med et sterkt ønske om å skille seg ut som en interessant person du selv kunne tenke deg å følge.
      Rett og slett – du gav meg nettopp tidenes prestasjonsangst!
      Hilsen stalker, 18 år fra Trondheim, fant bloggen din gjennom husker ikke, leser fordi du er ca like glad i katta di som min.

    65. Kjære Halvor.
      Heter Synne. Er 15 (jepp, du er forbildet mitt!!! :D) og er så kul at jeg fant deg på pokaldust sin blogg. Leser hjemmesiden din fordi du er pen, sterk og kul.

    66. Henriette – 16 år – Nannestad, ved lørenskog, korset og gardermoen vet du! Jeg leste bloggen til Kong Sjur, lo av han, så reklamerte han for deg. siden ble Sjur borte og du ble med. Jeaaazzz!

    67. Kjære Halvor..
      Føler meg egentlig som en nørd som skriver dette, men la gå siden jeg tross alt leser hjemmesiden din ganske ofte..
      Jeg er en jente fra Sørlandet. Fant deg da Ida Wulff linket deg. Og jeg er 16.
      Du er veldig pen, utrolig sterk og sinnsykt kul forresten!

    68. Du følger meg ikke på twitter – alle bestevenner følger vel hverandre på twitter, eller?
      Hvem jeg er klarer jeg fremdeles ikke svare på; det får du nesten finne ut av som tiden går 🙂 men YES, bestevenner <3

    69. Jeg heter Maren, 13 år fra Askøy ( som ligger rett utenfor Bergen, og er verdens beste sted. ) Jeg så bloggen din på en eller annen fyr eller dame sin blogg, tror jeg, husker ikke hvem sin.
      OG DU E AWESOME !!!!!!!

    70. 17, Mandal (Sørlandet). Jeg leser bloggen din fordi.. du minner meg om meg selv. Begynte å lese bloggen din da Ida Wulff la ut link på sin blogg.
      PS. du ligner litt på en serber. har du serbiske røtter?

    71. Jeg er Irene, hoho! 18 år fra Bærum(desverre). Fant deg på bloggen til Sofsen når hun anbefalte bloggere og har siden den dagen vært avhengi. Digger at du skiller deg ut 🙂

    72. Kjære Halvor.
      Asl? 15, jente, Trondheim. Jeg har fulgt deg i ca et halvt år etter jeg fant en kommentar du la inn på et innlegg som handlet om IQ-tester.
      Du: “Er 70 bra eller?”
      Kis: “Står at 90 er gjennomsnitt, så det kommer vel an på øyet som ser.”
      Du: “Ok.. Jeg har 64”
      Jeg syntes du virket dødskul på grunn av den kommentaren, og her sitter jeg på hjemmesiden din og leser om hjernemassen din hver eneste dag.

    73. Jeg er Caroline. 19 år og bor i øyeblikket for Kristiansand. Bloggen din fant jeg via Ida Wulff sin og jeg leser den egentlig bare fordi jeg ikke har noe bedre å gjøre.

    74. Sv: Som du kanskje merker lyktes jeg ikke da jeg forsøkte med skjerf, 99,- fra Carlings. Skal være på utkikk etter nye hjelpemidler og si fra om jeg kommer over noe som funker.

    75. Kjære Halvor.
      Jeg vil egentlig at vi skal gifte oss og leve lykkelig med en katt på hver arm, isteden for barn. Hvis du vil ha barn kan du godt få det også. Kunne ønske alle mennene jeg har vært borti var like pene, sterke og kule som deg!

    76. Jeg for vel gjøre som så mange andre, og slenge igjenn noen ord om meg selv jeg også!
      Jeg er dronninga av Venn(ezuela)sla, og har rukket å bli tjueenår! Jeg datt over bloggen din en kveld jeg satt og furtet, men ble plutselig litt gladere når jeg leste meg nedover hjemmesiden din! Litt fordi vi begge er kongelig, litt fordi vi begge er noen moroklomper, og litt fordi vi begge er kule. Jeg er litt kulere men du kommer på en sterk andre plass!
      Jeg ble selvfølgelig avhengig av din kongelige kulhet, og har siden stalket deg. Til nå har jeg klart og spore deg opp på hjemmesiden din, på facebook og via din facebook fan side, jeg jobber iherdig med å finne ut av adressen din, for så og spare opp nok penger til å kunne stalke deg live, og ikke bare på nettet! Så pass opp, plutselig får du ei gal bondetuppe etter deg som tror hun er kongelig!

    77. Kjære Halvor.. Æ e Marthe fra Trondheim, og æ e 15 år. : ) Det va Sofsen som tipsa om dæ når æ skreiv på bloggen hennes om ho kun vær så snill å anbefal en blogger te mæ.. Da kom det en liten kommentar på bloggen min om at du va sannsynligvis den kuleste bloggern.. (mannlige selvfølgelig..) Jaa æ savne nånn utrolig my..

    78. 17, Halden. Tror det var venninna mi som sendte meg en youtube-video av deg. Så sjekket jeg hjemmesiden din, og ble fast leser. Du er så jævla søt

    79. Kjære Halvor. Du er pen, sterk og kul.
      Jeg heter Elise, er 20 år, bor i Moss og studerer i Oslo. Ja, også liker jeg tatoveringen din.

    80. Er fra VINSTRA, er 21 år, og husker egentlig ikke hvordan jeg fant deg, siden jeg har lest deg så lenge! Vil du spoone?

    81. Forresten, ja. De gutta der. Skulle ønske jeg kjente de, de ser ut som sånne som deler ut glowsticks gratis til fulle, svenske jenter. Liker sånne.
      Finnes ikke fasitsvar, vet bare at folk ser rart på meg når jeg går rundt i skinn og dun og ull og docs med fake ull eller hva det er. Inne.

    82. Alt under 18 grader er forferdelig uansett. Kalde Noreg. Men heldigvis så har jeg klær nok og klart å tilpasse meg minusgrader til helvete og ikke går slik som de gjør der hvor jeg kommer i fra! Hadde vært litt kaldt å dra til skolen i bikini.
      Åja! Har ikke Bloggelsking’ men kanskje jeg burde skaffe meg det… Hva “heter” du der, eller hva man skal si?

    83. Kjære Halvor.
      Jeg fant deg da du passet på katten til ida wulff, bella. Fant ut at du har samme gode humor som meg. Derfor leser jeg bloggen din hver dag, bloggen din trenger ingenting, den er perfekt!:)

    84. sv; Haha, ja. Innbiller meg at alt blir bedre når jeg starter ny blogg. Husker når jeg var liten, da trodde folk at JEG hadde talefeil, siden jeg hadde en sykt tydelig “R” da. Men så lærte jeg meg å snakke normalt.

    85. Jævla Halvor. Du må slutte med heroin, jeg er bekymret! Lås deg inne på et trangt rom med noen av disse villige ungpikene som følger bloggen og se på babyer i taket. Kom ikke ut før de alle er nyktre og barbert. Så drar vi rave etterpå.

    86. du var søt når du var liten 😀 (nå og forsåvidt!!)
      Husker ikke hvordan jeg fant bloggen din, men digger den i allefall!! Er 16 år og har lest bloggen din lenge fordi den er bææst! Katten din er forresten og fin!!
      Heihei til alle ropetegnene 😀 (ropetegn er positivt..)

    87. HEI HALVOR! Jeg er idun, 11 år og trønder. fant deg via en eller annen link, og er innom så og si daglig. Den eneste grunnen til det er den syke katta di… og så er du litt kjekk.

    88. Kjære Halvor,
      34, fra Oslo og bor i Oslo. Fant deg gjennom Sofsen. Savner bare flere videoer egentlig, uten at jeg hadde tenkt på det før jeg kjente etter for å svare deg. Du er alltid underholdende, og tar mye bra bilder. Og ja, du er pen, sterk, kul, men littebitt ung til annet enn en real spoon. Men er da ikke kjip heller..

    89. 15 år, bor i Berrrgen. Men store deler av slekta er naboene til Snåsamannen.
      Jeg ble tipset av en venn om at jeg skulle lese om Kongen av Briskeby. Så lo jeg og syns det var kjempeteit at noen trodde de var konge. Men så bare leste jeg.
      All hail King Halvor. <3
      Syns du godt kan være litt mer random. Du er aldri det.

    90. Hei Halvor.
      Jeg heter Anette og kommer fra Halden city,du er kjent der forstår jeg.. For tiden oppholder jeg meg i Setermoen city der jeg chiller i militæret. Dagene går med til chilling og fyll. Ikke så verst altså.
      Jeg har prøvd å huske hvordan jeg fant bloggen din,men kommer ikke på det. Så jeg gir opp. Det er jo forøvrig strengt forbudt i militæret,altså å gi opp. Så jeg får tenke videre.
      Yes,da!

    91. Kjære Halvor
      Jeg er Camilla som bor i maura(et sted oppå fjellet, langt inni skogen på bondeland som de fleste ikke har hørt om). Husker ikke hvordan jeg fant deg…. Du er bare dødskul, og det er eneste jeg husker… Jeg er 13 år(14 om 17 dager!!! viktig) og hvis du mener om jeg savner noe på bloggen din, så nei…. 😀
      Du er sinnsykt pen, sterk og kul <3
      Snakkes!

    92. Vanligvis skriver jeg ikke verken ekte navn eller annen kontaktinformasjon på blogger jeg leser, men siden du skriver et såpass ærlig, men på samme tid morsomt, innlegg, tenkte jeg at jeg for en gangs skyld skulle gjøre det.
      Jeg heter da altså Kent og studerer ved høgskolen i Bodø. En lang kommentar for å si noe så lite. Det er ikke til å nekte for at jeg allerede angrer på at jeg skrev noe som helst. Eller…. Jo, jeg angrer.

    93. Er 15, og bor i Kabelvåg (øde sted i Lofoten). Fant vel bloggen din tilfeldig gjennom Ida’s egentlig. Grunnen til at jeg fortsatte å lese bloggen (stryk det), hjemmsida di, er at din særegne stupiditet og spesielle måte å være på rett og slett er ganske gøy å lese om. Og det hjelper på nå i mørketidsdepresjonstida. Dessuten har vi en mistenkelig lik tankegang. Har jeg møtt deg?

    94. Er en gutt på 19 år, bor i Kristiansund for øyeblikket. Kom over hjemmesiden din for at en god venn sa jeg burde sjekke ut siden. Jeg hadde lite å gjøre selv å leste alle innleggene dine til da på en dag, siden da (omtrent en måned siden) har jeg vært innom ofte.

    95. Hei hei!
      Jeg heter Tora, jeg er 18 år og bor i Ringsaker i Hedmark! 🙂
      Jeg er egentlig en veldig underlig person, men forhåpentligvis på en positiv måte. Også liker jeg tegning, musikk, drømming, kreativitet generelt, matlaging, språk, søtsaker og humor.
      Jeg fant ‘hjemmesiden’ din da du kommenterte på bloggen min en gang(du ville at jeg skulle lage mat til deg? Jeg kan sikkert gjøre det en gang, altså!).
      Da så jeg at du er ganske flink til å skrive, ganske morsom og ganske awesome. Dermed ble jeg fast leser. 🙂 Å lese ‘hjemmesiden’ din er en oppmuntrende aktivitet i hverdagen! 😀

    96. du er jævli kul og pen og sterk foresten!
      Jeg er alex og kommer faktisk fra slemmeztad, og er enig at det er et heftig awsome sted med hævvevis å gjøre. digger bloggen din! og videoene dine! drit kult rett og slett!

    97. Mitt navn er Sigrid, jeg blir 18 år om et par uker, og jeg har lest bloggen din en god stund. Har glemt hvordan jeg rota meg inn hit, men det skjedde for kanskje et halvt år siden, og etter det har jeg vært fast leser 🙂 og jeg har fått alle vennene mine til å bli det også!

    98. Flaut at jeg kommenterer et innlegg som er så gammelt. Men seriøst, you make my day! Her har jeg sittet i en emo-aktig stilling og gråtet i 2 timer. Så tenker jeg: Kong Halvor kan gjøre meg glad. Og her sitter jeg og blar tilbake til kjempe gamle innlegg, som jeg kan lese og le av. Du er best, Kong Halvor. Hvis jeg kunne valgt en mann i hele verden og ha sex med så ville det vært deg. Eller Northug. Det beste hadde vært å få kjepp av dere begge 🙂
      JEG ER FORELSKET I DEG, KONG HALVOR
      Og Northug, litt… LOVE U HALVORRRIIRORIROR

    99. Jeg er Sofie, 13 år, fra Oslo, men bor i Slemmestad.
      Fant bloggen din helt random, når jeg gjorde lekser. eller. det var vel ikke akkurat det jeg drev med..

    100. Amanda, 14 år. Stalker Kong Halvor.. tror jeg er det motsatte av pedofil ellernoe.. Kommer fra Lillehammer, opprinnelig persisk. Fant deg på twitter 🙂

    101. Kjære kunghalvor.
      Når jeg skriver dette mener jeg det virkelig, DU ER SÅ JÆVLIG PERFEKT OG JEG ER SÅ JÆVLIG PERFEKT OG VI ER SÅ JÆVLIG PERFEKTE FOR HVERANDRE MARRY ME PLIS

    102. Kjære Halvor,
      Eg les bloggen din av ukjende årsakar. Namnet må ha internalisert seg hos meg på eit eller anna vis, men eg veit ikkje korleis. Kanskje eg såg deg i avisartikkelen med Linnea Myhre og tegnehanne, for sistnemnde er eg ein stor fan av (førstnemnde er òg flott, altså, men eg er trufast mot Hanne). Kanskje var det noko anna. Jammen om eg veit. Uansett så blei eg ei stund, for du har slik ein innleggsanbefalingsfunksjon og då eg blei fenga av overskrifta på dette innlegget og trykka meg inn.
      ASL = k 27 fvh Kristiansand no Bergen, prøvar meg på ein master og er jamnt over oppteken av teikneseriar.

    103. hei, jeg veit ikke hvordan jeg fant hjemmesida di, bare veit at jeg har visst hvem du er en god stund uten egentlig å vite hva du driver med og blir av en eller annen grunn alltid litt irritert når jeg snakker med noen som ikke veit hvem du er. jeg har ikke vært her inne så mye men jeg leste inatt da jeg kom hjem og ikke fikk sove, og jeg grein da jeg leste om mammaen din og fattern idag da jeg våkna, du virker så innmari bra og god.
      jeg har en blogg – den handler mye mer om kjærlighet enn den gjorde før, den har bare små bokstaver og jeg tipper du hater det, jeg hadde også en bestevenn i ti år før jeg ble allergisk og måtte omplassere pusen min og derfor får jeg aldri nok av bestevennerfilmen med deg og rambo, at noe så lite kan være så kjært, jeg liker musikk og luna park, jobben min, du sier du liker søte jenter som minte meg på at jeg er utrolig lei av å være søt, 65% av kommentarene på profilbildene mine av de som kommenterer utseende sier at jeg er søt, så jeg prøver å være litt kul, men jeg veit ikke hva som funker best.
      du er kanon halvor, grattis masse med dagen

    104. Kjære Halvor.
      Du er pen, sterk og kul etc. Det er Rambo også. Selvfølgelig.
      Jeg er alt annet enn et unntak; jeg er også (som en hel del % av folka som har kommentert her) jente, og 16 år. Det er det.
      Ha en fortsatt snasen regjeringsperiode.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg