STUFF.

– Jeg driver å fikser på design og lignende på hjemmesiden min (som jeg oppdaterer dritofte) nå. Blant annet, så prøver jeg å kategorisere opp alle innleggene mine, slik at det blir litt enklere å finne frem til for eksempel videoblogger. Jeg har på tidspunktet publisert 390 innlegg, lastet opp 3000 bilder og fått 6200 kommentarer. Jeg lurer veldig på hvordan jeg skal gjøre det designmessig. Det er fristende å gjøre bakgrunnen lys, og ha mørk tekst. Litt for å gjøre det mulig å lese uten å dytte hodet helt inn til skjermen, men mest fordi det ikke hjelper så mye for vinterdepresjonene å stirre inn i en svart skjerm.

Ødelegger jeg hjemmesiden ved å invertere fargene? Har dere idèer til kategorier, eller andre ønskede spalter? Gi meg litt input og tips. Jeg har knapt nok peiling på hvordan man logger seg inn på facebook, liksom.

– Ellers, så kommer det til å bli litt reklame-stasj her. Ikke fordi jeg er en sell-out, trendy rosablogger, men fordi jeg er en blakk student, som bruker all tiden min på å skrive unødvendige ting på en fordummende hjemmeside. Fra nå av, så er altså regelen å alltid trykke på filmene til høyre. Dere trenger ikke å se dem ferdig en gang. Da får jeg (kanskje) litt penger til for eksempel strøm, slik at jeg ikke dør i løpet av vinteren. Dere vil vel ikke at jeg skal dø, vel? Eller? …

Eksempel på hvordan filmene ser ut. Hint: Trykk på den. OK? Takk..
// <![CDATA[


// ]]>

– Er du- eller kjenner du noen som er russ til neste år? Sjekk ut DENNE facebook-siden, og send en mail. Det lukter former- og farger, fest og sosialt samvær.

– Jeg har begynt å laste opp stæsj på den ene blogspot-profilen min. Planen er å laste opp alle filmene mine og alle bildene jeg tar. Minst mulig tekst. Smart for dere som ikke gidder å lese uansett. Synd dere ikke fikk det med dere. Sjekk ut bloggen HER. Den er ikke ferdig enda. Jeg mangler et drøss med filmer, og hundrevis av bilder.

Så håper jeg dere som har giddi å lese innlegget (og trykke på filmene, så klart) ikke ble skuffet over fredagens innlegg. Hodet mitt har fått en kreativ lås, og det lille jeg greier å presse ut må nesten prioriteres på skole. Jeg skylder på mørket, og tilgjengeligheten på øl. Nå har jeg rømt til Asker for å løsne opp hjernen. Jeg tror jeg har fått sånn knute, vett. Hjerneknute!

Ta en fredagsøl for meg, a’.

19 kommentarer
    1. For all del, INVITER FARGENE. Veldig stress med hvitt på svart, egentlig. Blogginnholdet er jo det samme. Du er kongen Halvor, du kan gjøre hva du vil.

    2. jeg så filmene dine 😉
      Vet veldig godt hvordan det er å være fattig student. x)
      og det gjør ikke noe å invertere fargene 🙂

    3. Ike byth farger a! Like den svarthe fargen xD Ser ut som himeln har falt ne på jorda, å himeln e best, ike santh 😛 Hisen jethe med stor tis <3

    4. Etter ha lest litt bloggen og sett noen vidser av deg sitter jeg bare igjen med ett spørsmål. Hvordan har det seg at du har venner, når du bare sitter hjemme, er tiltaksløs, og kjeder deg? Det er det jeg ikke fatter.
      Faen det er noe false advirtissing her syns jeg. SKAL komme til bunns i denne konspirasjonen!
      PS, homs homs. Er bra. no homo

    5. Halla, kongen!
      Nydelig hjemmeside, men det fargebytte har noe for seg. Svart på hvitt er ofte det beste 🙂
      Koz og klemz

    6. Kjære Halvor, du er pen sterk og kul. Men ikke endre farvene. Jeg synes det er MYE lettere å lese med mørk bakgrunn og lys tekst (normalt markerer jeg teksten dersom det er lys bakgrunn for å få mørk bakgrunn og lys tekst) 😛 Ikke endre mer enn å kategorisere 😀

    7. Jeg synes det du hadde i stad (eller no) var ganske fint! Jeg stemmer for lys bakgrunn og mørk tekst i hvert fall, jeg får jo et epileptisk anfall hver gang jeg går inn på siden din og ser på den lyse skriften på den mørke bakgrunnen (og likevel kommer jeg tilbake…)
      OG BTW, bli kvitt den derre jalla louis vuitton bakgrunnen din a, kvælmt.

    8. Litt på ettertid.. Menne synes det funker sånn du har det nå jeg da! Ikke at jeg er den som hyppigst bytter mitt design.. (aldri faktisk) Menne liker da bloggen.. Innlegge som gjør den til det den er.. Og du:P Men kategorier hadde jeg ikke sagt nei til! Haha xD Oppmerksom som jeg er så jeg endringen først NÅ … Oooki what can I say heh.. 😛 Stilig med kategorier ja… 😀

    9. AC er jo dritkult! Jeg har spilt gjennom enern, men burde vell kjøpe meg toern også.
      Får litt Twilight assosiasjoner fra bakgrunnen din. Men det er ok det, du er jo heit lissom!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg