WORTHLESS

Jeg har så fantastisk lite å drive med. Eller… Jeg har ganske mye å drive med, men får meg aldri til å gjøre det. Egentlig burde jeg ikke klage, but hey! Er ikke det et av privilegiene til oss nordmenn, da? Her er et eksempel fra tidligere denne uka. Det er ingen kontroll på hva som skjer i denne filmen. Jeg vet ikke hva jeg har laget selv engang. Noen ganger tror jeg at jeg er syk. Veldig. I hodet.

Kjære kongen av Briskeby.

Du som er så sterk, pen og kul.
Vet du hvordan man kan ha en bra helg i Oslo uten penger?
Vi har ikke femti kroner, det er ikke nok til en ti pakk en gang. Livet er hardt.

Mvh.
Lotte Sørensen og Odin Solbakken

Noen som har noen tips til hvordan man kan få seg en bra helg i Oslo uten penger, eller? Jeg er nemlig helt blank selv, og skyter meg selv om ikke jeg oppnår noe gøy snart…

23 kommentarer
    1. Kunne jeg få den glede å gi deg psykedelika i slike mengder at du opplever en skikkelig ego-død og må legge ned denne utronkede bloggen påfølgende morgen?

    2. Kjære Halvor, Legger merke til at du ikke har en julebrus av god, gammel årgang? Kan dette stemme??? Jeg trodde alle konger hadde det…
      Kan ikke du skaffe deg det, kong Halvor? Legge en i kjøleskapet og spare på den til sommeren?

    3. Hva med å skrive et essay på nynorsk om å ha omtanke for hverandre (happy fridays)?
      Eventuelt sitte ute i kulda, få feber, gå inn igjen, for så å høre på Pink Floyd og få hallusinasjoner. Helt gratis, men lik effekt som en syretrip. Det er stemning

    4. Kjære Halvor.
      Dette er fra det siste innlegget på flinkepiker.org:
      “Han ser bort på kameratene sine, som fysisk gir ham tommel opp. “Han har ikke pult siden april!” roper en av kameratene hans. “Ikke jeg heller!”, svarer jeg. Herregud, hvem er det jeg forsøker å lure? Knullet jo katten ut av Kong Halvor for tre dager siden.”
      Er dette sant eller? I så fall grattis!

    5. Ta ikeabussen til slependen og dra på smartclub, på lørdager har de smaksprøver.. Gratis mat. Gratis buss. Dar på vernisage der er der gratis champagne.

    6. herregud???? er det noen som ikke synes det er gøy å være i oslo til tross for pengemangel??? i nord-norge har vi kirke og pub, noe som gir den effekt at hver gang man går ut er man nødt til å ta et standpunyngt. her du, sier jeg til meg selv, her har du to valg du kan synde i blind hjemmebrentarus eller være gudflyktig på den helvetes slitte kirkebenken mens du tvinner dine tomler av ren og skjær smerte og brekker ribbbein i LATTER når du innser at de øvrige makter håner deg!!!!!! jeg var i oslo en gang alle sammen. jeg solgte alle mine tørkede reinhjerter og fenalår og reiste på “”chartertur”da hehe med norwegian og jeg kom til oslo, jeg så hele byen så tenkte jeg hællemoon you guys im in oslo and i aint got no money. luna park tenkte jeg. luna park. jeg vil ha urbane hipstere av den verste sorten. overpriset øl. caps. klamydia!! LUNA PARK DIT DRAR JEG. så jeg gjorde dewt. kom dit klopkka 21 og ventet alene i et hjørne på at alle de kule oslomenneskene skulle komme imens dødens klamme hender strammet grepet rundt den skjøre lille kvinnehalsen min idet jeg hvilte håndflaten på bordet foran meg, garantert infisert av alle slags bakterier og hepatitt a og fuglevirus, for jeg har hvertfall ikke inntrykk av at de vasker særlig mye på luna park!!!!!!! uansett jeg har glemt poenget mitt. hade jeg hater bloggen din

    7. Kjære Halvor.
      Jeg trodde jeg så deg på trekanten i går, men jeg oppdaget for til min skuffelse at det bare var en eller annen random.

    8. Lek at du er en fange som ikke fortjener bedre, så skal du se at det blir gøy å leve!
      Jeg kan godt hjelpe deg å gjøre opplevelsen mer realistisk, ta det enda lenger, liksom: Nå går du fritt rundt i et ganske stort bur og spiser ganske dårlig mat. Hva med å sitte i et mye mindre bur og spise mye værre mat, hadde ikke det vært fantastisk? Du ber jo om det! :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg