PARADISE BRISKEBY – EPISODE 4

Norges mest kontroversielle realityserie er fortsatt på skjermen, og kritikken hagler etter at flere småbarnsforeldre har reagert over seriens eksplisitte- og samfunnsprovoserende innhold. Vi i redaksjonen mener bestemt at målgruppen (menn 60-83) er fornøyd med programmet, og ber ellers foreldrene selv om å ta ansvar.

En flaske med ketchup er i ertehumør i kveldens program, og lager problemer for serien vår sitt svar på Petter Pilgaard. Etter en runde i tenkeboksen, så ser vi alikevel at Halvor bruker hodet og finner løsningen på problemet.

Det er duket for fjerde episode av Paradise Briskeby.

Leserspørsmål: Går serien for langt?

17 kommentarer
    1. Hei synes du har en utrolig bra blogg, og du er et godt forbilde for alle! aldri stopp med det du gjør
      Og så må jeg spørre deg om noe: Jeg går på Huseby skole i klasse 10c i Trondheim, og skolen vår har så dårlig råd at vi knapt har råd til bøker. Vi har inntill nå fått bøker i samfunnsfag, norsk og engelsk, og da måtte rektor til og med ut med neste års budsjett. Har vært mye i avisa osv, og i kontakt med ordføreren, men ingen har gitt oss penger.
      Og nå, hadde vi jo såklart tenkt å dra på klassetur som alle gjør på slutten av tiende, men problemet er at vi ikke har penger til å dra. I åttende samlet klassen min inn masse penger, men såklart måtte vi bytte klasser i niende, og vi måtte dele ALT med de andre klassene. Og de hadde ikke samlet inn ett rødt øre til oss.
      Så, kom vi på en konkurranse på nettet: GE money bank deler ut en premie på 100 000 kroner til den klassen som får mest stemmer. Og siden vi bare har litt over 200 stemmer, og skolen til Annais har over 3000, ser vi jo hvor mye en blogg kan gjøre med alt.
      OG siden jeg har skrevet en milelang tekst, kommer jeg endelig til poenget nå: kan du VÆRSÅSNILL å dele denne linken på bloggen din? Det hadde betydd så utrolig mye for klassen min hvis du hadde delt den, det skader jo ingen! det eneste du trenger å gjøre, er å klikke deg inn på denne linken:
      http://klassekassen.no/sak/157, og trykk på “del”.
      Det hadde betydd så SINNSYKT mye hvis du hadde gjort det, det har jo ingen betydning for deg hvis du legger inn et innlegg for mye…

    2. KJÆRE HALVOR. PEN, STERK, KUL, DU.
      Jeg er faen så dedikert, sitter og ser på deg i skoletiden istedenfor å gjøre excel (men det er fordi excel suger, da, egentlig).
      Venninna mi syns du er ekkel, jeg syns du er sexy.
      HALLELUJAH
      HEI SVERRE!!! (Musikklæreren min)

    3. Halvor, det ser ut som du har lik temperatur i stua di som meg. I dag viste gradestokken 8. Can you top that? hehehe. Hater vinter, fryser konstant.

    4. Bra film, tok seg veldig opp mot slutten der. Gleder meg til neste episode!
      Det som irriterer er at bloglovin’-en din ikke funker. Vet ikke om det bare er hos meg, men siste innlegg som ligger der er “Bitt av Charlie”. Det betyr at når jeg skal lese bloggen din så må jeg fysisk skrive inn “Konghalvor.com”. Det er stress. Håper det fikser seg snart.

    5. Hei! Vi har en blogg om regnskogen. Vi håper at folk synes den er interessant og spennende, og vi lurer på om du kunne tenke deg å ta en titt. Vi vet at slike kommentarer kan bli sett på som irriterende, og håper at du ikke er en av dem. Vi prøver nemlig å gi ut informasjon om regnskogen, dyrene som lever der og om hvordan vi kan være med, hver og en, for å forhindre at regnskogen bli ødelagt.

    6. Kjære Halvor, Kong Dødsfet, som er så kjekk og pen og superkul. Hvor er intrigene mann? De blonde damene med digre patter? Sippende mannfolk med Stureplan-sleik som “dolker hverandre i ryggen”. Du kjenner dem jo, har jo til og med vært på hjemmesiden din! Mer sex, fyll og fanteri! Du må spille spillet Halvor. Spille spillet mann! Jeg kan være behjelpelig med manus, å gjøre en live improv til dere, bare du skaffer spillerne.Deg, Rambo, underbukse og ketchup kan også funke, men er litt bekymret for pelsen til Rambo..

    7. kjære halvor, hvis du får deg en kraftig brunfarge og kjører på med en morsom aksang så tror jeg ikke du kommer deg inn på noen av oslos utesteder

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg