Oppmerksomhet.

Eksponeringsbehovet mitt er umettelig, og selv med twitter og hjemmeside, så merker jeg stadig at abstinensene roper etter oppmerksomhet fra det offentlige rom. Som blogger havner man jo i avisen bare man fiser offentlig, men slik er det ikke med meg. Jeg mistenker at ingen i media tør å snakke med meg, og har derfor valgt å gjøre det på gamle måten.

Jeg må oppsøke media.

Det første man gjør er å melde seg inn i alle castingbyråer som finnes. Da kan man få alle mulige slags jobber, slik som fotograferingen jeg var med på i fjor.

Burde jeg hete Halvor, eller skal jeg bytte til Ove eller Andreas?

Også har du selvsagt min eksentriske opptreden under en bedre episode av Hotel Cæsar. Det å stå i kø har aldri vært det samme.

Etter å ha bevist for bransjen hva jeg er i stand til å få til, så fikk jeg være med på noen viktige roller innen norsk film. Sjekk ryggen i bakgrunnen på 3:55, samt han kule fyren i baren med hvit adidas-jakke på 11:55. Virker det kjent, eller?

Og siden jeg gjorde en så stor jobb i Tomme Tønner 1, så ble jeg invitert med til 2’ern også. Klarer dere å finne meg i denne bakomfilmen til Linni Meister, eller?

Etter at ansiktet mitt begynte å dukke opp alle mulige steder, så fikk også MacDonalds øynene opp. Det tok ikke lang tid før jeg plutselig hadde sentrale roller i reklamer på alle tv-kanaler.

For dere som er blinde, så sitter jeg bak de statistene i forgrunnen. Litt difuss, men det skal visst være sånn på film nå.

Det endte med at alle vil ha tak i meg, og i oktober spilte jeg inn min første hovedrolle i et knyttet sammarbeid med Djuice.

Det har vært en fantastisk tid. Mine siste bevegelser i media må ha vært da jeg inspirerte og gledet landets mange kristne, via avisen Vårt Land.

Det skal sies at jeg ble smålig irritert da dem greide å skrive etternavnet mitt feil. Dessuten, så sa jeg egentlig ikke at jeg ble glad og rørt. Jeg sa at jeg måtte bæsje fordi det var salmonella i kakaoen min.

Sånn er det å være kjent. Man blir liksom feilsitert, uansett hva man sier.

Planene tilsier flere viktige roller for meg i fremtiden. Foreløpig følger jeg tipset til Alexander Rybak, og tar en pause mens leken er god. Viktig å ikke glemme familie og venner.

Dette kjendislivet er hardt!

Hva med dere, da? Er det kult å internett-kjenne en stor personlighet som meg? Jeg har ikke glemt dere.

21 kommentarer
    1. ja, det er en stor ære ^^ <3
      kjære Halvor, ja du er faktisk pen og det virker som du er ganske strek og du er jo drit kul ! Jeg måtte jo bare skrive på bloggen min at denne bloggen er dritkul og jeg andbefaler den sterkt <3 (Blogg oftereee<3<3<3)

    2. Kjære Halvor! Har De sluttet å blotte deg på internett? Jeg som hadde gledet meg sånn når jeg så du hadde oppdatert.
      Filmen av at du dusjer gjorde faktisk dagen min, når jeg fant den!
      Jeg kommer ikke til å si at du er pen, sterk og kul, fordi jeg syntes det er absolutt for svake, og at det ikke finnes nok superlativer for å beskrive deg!
      Jeg bøyer meg i støvet.
      For alltid din.
      Christine

    3. haha, du er så morsom!! 😀
      Det ser ut som du er redd for å klemme ballene dine mellom låra siden du alltid står med beina to meter fra hverandre… Kan du ta et bilde der hvor du står innover med beina?
      Sykt random spørsmål egentlig

    4. Kjære Halvor. Du er virkelig pen, sterk og kul. sånn da var jeg ferdig med det. Uansett, vi har en bra deal, vi er bloggen “bloggstalkers.blogg.no”. Du kan gjøre som alle andre av de store bloggerne, Toroborgen, Kenneth Olsen, Linniiie og Markus Eek. Hvis du gir oss oppmerksomhet, blir du blogget om i lang tid. (Dette er selvfølgelig bare bullshit, skriver egentlig om alle uansett, du trenger ikke å gjøre noe)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg