Hei! Jeg er Kisse Gassen.

Hei, alle sammen! Jeg er en gris.

Jeg vokste opp i et narkotika-belastet miljø på ytre Nordstrand. Altså ikke den fine delen, men der hvor det er fullt av blokker og brakker og sånt. Her ble jeg misbrukt, lurt til å teste alle slags stoffer og levde generelt fra hånd til munn som en skygge av meg selv.

For to år siden, under en av de daglige narkotika-festene, så kom det en snill jentegjeng på besøk. De så det sorte hullet i øynene mine, og skjønte at livet mitt hang i en relativt tynn tråd. Jentene bestemte seg derfor å snike meg med seg hjem, og med det reddet de livet mitt.

Min nye tilværelse var trygg, og jentene var snille mot meg. Alikevel, så var jeg ikke helt fornøyd. Var det litt for trygt? Heldigris skulle livet mitt på nytt gå gjennom store endringer. For en ukes tid siden, så forlot jeg mitt andre hjem for å utforske livet. Nei, jeg skal ikke bli noen typisk A4-gris, nei!

I dag, så har jeg vært i Oslo hele dagen. Tittet på byen, og gjort litt ærender. Her ser vi meg foran stortinget. Selv stemmer jeg Rødt, hva stemmer dere?

Paradegaten Karl Johan.

Ååh, den koselige julestemningen. Jeg liker det, jeg.

Se! Her står jeg på skøyter i spikersuppa. Det var masse mennesker der i dag, så jeg var der ikke så veldig lenge, for jeg er ikke så god enda.

Plutselig kom jeg på at jeg vant penger på flaksloddet mitt! Snakk om griseflaks!

5 like stjerner, og 50 kroner rikere. Jippi!

Med penger i pungen så jeg min rett til å kjøpe litt mat.

Bare fordi jeg er gris, så fikk jeg ikke lov til å spise inne. Dumt! Det synes jeg.

Etter at jeg hadde spist, så dro jeg for å shoppe litt.

Så tok jeg noen nye passbilder av meg selv.

Fine?

Hehe, fikk litt lyst til å kjøre t-bane, jeg. Da trenger man billett!

Husk å stemple! Hvis ikke kommer purken å tar deg!

På t-banen var det noen fnisete jenter, som så på morsomme bilder på telefonene sine. Jeg ble nyskjerrig, og sendte lange blikk.

PS: Ikke så lenge at de oppdaget det. Bildet var ikke morsomt, men jeg gikk nok ikke under målgruppen, da.

T-bane er moro! Fornøyd med smilet mitt på dette bildet, forresten!

Etter en lang dag i Oslo, så dro jeg ned på plata for å kjøpe meg en kvarting med makka. Ja, etter en lang dag, så synes jeg nesten det for være greit med en liten stripe. Bare sånn en gang i blant.

Ja, dere vet jo hvordan det er. Det blir aldri bare èn!

Tok meg en liten røyk også. Røyker egentlig ikke, men det er så digg når man speeder.

Etter å ha fått på et par tette, så blei jeg ganske vill i trusa. Jeg la fort merke til denne vakre skapningen som befant seg i samme rom som meg.

Dere kjenner meg! Går jeg først inn for det, så gir 100 prosent! I hvert fall når jeg speeder; da får jeg litt mer guts. Her er jeg og min nye kjæreste for kvelden. Jeg er klar for dominanse.

Og jeg bare: Ohh, baby, gjør hva du vil med meg! Jeg er din lille gris!

PS: Nå skeia det litt ut i dag, men vanligvis er jeg ganske ålreit. For dere som vil bli bedre kjent, så finner dere meg selvfølgelig på facebook!

Hva har dere gjort i dag, da? Noen andre som ikke får lov til å spise på Burgerking? Flere her som liker å ta litt narkotika etter maten?

 

19 kommentarer

Siste innlegg