Halvor tenker på livet pt. 1

Jeg sliter med noen spørsmål her. De gnager seg inn på hjernen min som ei kokt rotte på speed, og sløver ned livskvaliteten min med nøyaktig 666 hakk. Det trist. Jeg gråter en del, men det er kun når ingen ser det.

Om man tar en lommebok opp fra bakken, legger igjen pengene til en tigger, panter flaskene som tiggeren slapp og pante og putter pantelappen – med nøyaktig samme beløp som tiggeren fikk fra lommeboken i – inn i lommeboken for så å levere lommeboken til politistasjonen, bare at før man gjør det, så bytter man ut lommeboken med en bukse med en bitteliten bok om kama sutra i lomma på buksa. Har man stjålet lommeboken da? Er man uredelig? Kommer man til helvete? Hvis tiggeren var f.eks dritsmooth, ville det vært galt å invitere han/henne med til Nittedal for å etablere oss og få noen innavla tvillinger? 

Om man tar med seg en kompis som man er skikkelig god venn med og sånn, og selvsagt er enige om på forhånd, gjerne med kontrakter i boks, til sykehuset for å sy seg fast i hverandre (på samme måte som damer uten penis kan sy på en annens penis om andreparten ikke ønsker penis lenger), blir man da til én person? Samme med siamesiske tvillinger. Får begge navn og personnummer, eller må man ta stein saks og papir? Og er det sånn at de som sitter fast i hverandre vet hva den andre hånden kommer til å gjøre under en runde stein, saks og papir? Å hva skjer med den navnet til personen som eventuelt må bytte? Blir det loddet bort til noen navnløse horer nede ved ælva? Og finnes det egentlig elg i Oslo sentrum?

Jeg tenker på adamseplet, og effekten av å kutte i det med en skarp kniv, eventuelt et barberblad. Jeg ser for meg en plomme, en kopp med karsk og enkelte linseelementer. Plastikk. Skurk. Barne-tv. Snekker med turban.

27 kommentarer
    1. Kjære Halvor.
      Jeg og samboeren min er faste lesere av bloggen din.
      Etter å fulgt med en god stund stiller vi begge oss en jævla dumt, men fortsatt duganes spørsmål..
      Hvorfor i mørkeste faen er ikke du på toppen av toppfjellet i toppland? Alle burde lese det her. Alle burde få en smakebit av den noen ganger glade, langt fra rosa-bloggeren Halvor.
      Takk for at du glir de skittene fingerene dine over keybordet for å underholde. Det settes pris på.

    2. Kjære Halvor!
      Du som er så sykt pen, sterk og kul, burde virkelig fått en eller annen hederlig utmerkelse for å dele det som svirrer i hjernebarken din med oss “ikke fullt så adelige”. Du gjør dagen min (enda det er kveld) og jeg syns kanskje du burde fått en million frosker oppå hverandre som takk. Jobber med saken, skal oppdatere litt om hvordan det går. Du er awesome

    3. Kjære Halvor.
      Rart du skulle nevne adamseplet. I natt drømte jeg at Blair fra Gossip Girl opererte ut mitt. Ikke det at jenter har så mye adamseple, men du vet, det var en drøm. Det var ganske ekkelt i drømmen i hvertfall, å kutte i det. Men det er ikke sikkert det er like ekkelt IRL. Livets spørsmål, ass.<3

    4. halvor du har en fantastisk hjerne ! ikke ulik min egen om jeg må få skryte litt ! jeg ble ganske skrekkslagen første gang jeg leste dette innlegget ditt, men ved nærmere ettertanke synes jeg du har laget noen flotte bilder. livet er jo ikke bare sukkersøtt og vakkert, sant det. allikevel så må jeg innrømme at jeg føler meg best når jeg leser de morsomme innleggene dine. det er fint at du hjelper til med å ufarliggjøre litt alt det rare som vi mennesker har inne i oss, men håper at du har det bra. det er inspirerende å lese bloggen din,selv om det blir litt voldsomt noen ganger og det rokker ved div. “grunnvoller” mvh marithe

    5. Kjære Kong Halvor <3
      Er det bare min pc eller har ikke dette innlegget noen bilder? Har virkelig du, kongen av Briskeby et helt innlegg uten et eneste bilde av deg selv? hmm...
      Forresten tankene dine skremmer meg på en rar måte... Skjønner ikke at folk klarer å tenke på så mye usakelig. heh,

    6. Nja, slik jeg har skjønt det får hver hjerne sitt eget personnummer. Nå har jo jeg ikke kilder på dette, men det gir jo mening. Slik velger jeg å se på siamesiske tvillinger og, eller om du og kompisen din syr dere sammen. Er ikke det selvbevisstheten som gjør deg til en person? Ligger ikke selvbevisstheten i hjernen?
      Uansett. Jeg har andre ting man kan tenke på. Noen er jo de typiske som du sikker har hørt før men here it goes:
      En mann har sex med to siamesiske tvillingjenter. Det ene hodet vil, det andre hodet vil ikke. Er det frivillig, eller voldtekt? Kan han bare si “Jeg hadde kun sex med det hodet som ville”?
      Pinocchio sier “Nesen min skal vokse nå”. Hvis nesen ikke vokser, lyger han jo, og da må nesen vokse. Hvis den begynner å vokse, snakker han sant, og dermed skal nesen ikke vokse.
      Ellers elsker jeg spørsmål mot kristendommen. Hvis Gud planlagte ethvert menneske før vi ble født, og visste hvordan vi skulle bli og hva vi kom til å gjøre. Har vi da fri vilje? Og hvorfor lagde han så mange slemme mennesker da?
      Og ja, du er ikke syk. Helt normalt å tenke slik. Hilsen Mona og Mikkel.

    7. Du slår meg som den type person som kunne sakt noe sånt som dette her (om du hadde lest twilight seff): En vampyr kan ikke gjøre en annen vampyr gravid, pga at de begge to er dø. Edward er vampyr, Bella er menneske, men hvordan klarte han og smelle henne på tjukken da? Har han super Sæd(?) – siden han er dø liksom.
      Om du har svaret blir jeg evig takknemlig 🙂

    8. kjære Halvor! du er veldig sterk. den sterkeste jeg vet om!
      men hvorfor valgte du akkurat Nittedal i den sammenhengen der?

    9. Charlotte: ‘ikke nok med det. Siden han er død(hjerte slår ikke) kan ikke det komme blodstrømelse til penis; og dermed ingen stå. Men twilight er søppel. Det er en ekstremt dårlig versjon av Romeo og Julie, med en liten twist..

    10. Kjære Halvor!
      Hvorfor nevnte du akkurat Nittedal når det gjelder innavl? følte meg litt truffet…
      hehehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg