Dyr som sitter på dyr

I mitt tidligere innlegg om dyr som sitter på dyr, så etterspurte jeg flere eksempler. Jeg må bare si at jeg ble rørt. Tenk at det finnes så mange bilder og filmer av dyr som sitter på andre dyr, og tenk at jeg har lesere som gidder å finne dem frem for meg. Det hadde aldri jeg giddet.

Blant de linkene jeg fikk, så var Marita tidlig ute med sin dyr som sitter på dyr-favoritt. En film som viser en apekatt som sitter på en gris, fullstendiggjort av en klassisk vise som omhandler det aktuelle temaet. Jeg er imponert.

Noen private bilder har det også dukket opp. Christina Helene sendte meg bilde av katten sin, som åpenbart ikke orker tanken på å jakte mus engang.

Tett etterfulgt av frosken, og hans gode venn salamanderen. Innsendt av Ingrid H.

Jeg tror ikke bilde som jeg fikk av Tom er helt ekte, men det gjør ingenting. En av mine personlige favoritter, der vi ser en høne på en katt på en hund på en hest. Så vidt jeg vet, så er dette en rekord i dyr på dyr-historien. Hadde det vært en frosk med en edderkopp på toppen, så hadde jeg nok stupt i bakken – sånn for dere som blir inspirert til å løpe ut for å fotografere!

Ingunn slo på stortromma og googlet opp fire knallsterke bilder av dyr som sitter på dyr. Vi ser en tjukk katt på en tjukk katt på en veldig tjukk katt.
stacked cats

Fire apekatter på en… Noe? Føler fortsatt et savn på frosk, skilpadde eller edderkopp, men det er ikke krise.

Fugl på fugl og en fugl. Jeg er ikke imponert, men de ser så dumme ut at det akkurat går i mål.

Og selvsagt en apekatt på en papegøye. Det er noe med utrykkene her, som bare treffer deg i hjernen som en varm klump med flytende syre.

En navnløs person sendte meg denne filmen. Riktignok bare en dum katt på en glad skilpadde, men musikken og stemningen gjør dette fantastisk godt å se på!

Hvem av de innsendte dyrene som sitter på dyr synes du var best?

Mens vi kårer en vinner, så kan dere sjekke ut denne linken som jeg nettopp fikk av min gode venn og klassekamerat, Christoffer Krook. Han er magisk når det kommer til å google dyr, og da gjerne dyr som sitter på dyr. Tusen takk. Det skal sies at han ble 26 år i dag, så om dere har lyst til å gratulere han, så blir han garantert veldig glad for det. Om dere ikke har lyst, så synes jeg dere skal gjøre det uansett. Ok?

23 kommentarer
    1. Kjære Halvor.
      Du er så umåtelig kjekk, oppfinnsom – pen, sterk og kul. Værsego’
      Jeg må bare si at den siste videoen var genial. Jeg velger å gi deg credsen for hele videoen, selv om det er usikkert at du har klart å holde TO katter og en skilpadde i live i mer enn 2 minutter. 1 minutt hvis ovnen sto på. Just sayin.
      Og sist og kanskje minst for min del – gratulerer Christoffer Krook.

    2. HaHAHAHAHAHAHA!!!! Jeg dør! Kan også ha noe med at jeg er ufattelig overtrøtt, kaffen begynner snart og stimmulere de få hjernesellene som er igjen etter helgas fyll, men fy faen! Jeg elsker dyr som sitter på dyr!:D
      Har jeg nevnt at du er ufattelig kjekk?

    3. Kjære Halvor,
      vær så snill og gift deg med meg. Jeg elsker alt ved deg; at du er så pen, sterk og kul…
      ..men seriøst, jeg elsker deg. du er den deiligste duden på jord, å dette sier jeg etter å ha sett hver eneste video du har lagt ut på youtube (å ikke anbefale folk å se disse, gjør du muligens rett i..?), og enda er min største drøm å få spoone med deg. Du eeer så deilig, jeg har virkelig ikke ord for det en gang! Call me!

    4. Kjære Halvor,
      Den siste videoen var konge! Jeg liker at du liker dyr som sitter på dyr. Det er himla rart, men ikke like rart som innholdet i de andre kommentarene…
      Du er pen, sterk og kul.
      – Ane

    5. På konkurranseoversikten.com har du nå muligheten til å bli med på konkurranser og har sjanse til å vinne premier til mangfoldige tusen kroner!
      Du finner dessuten den beste oversikten over de gode konkurransene, og en ny liste med konkurranser hver eneste mandag! Denne uken er det konkurranser som gir bort reisegavekort, iPad, speilreflekskamera, reiser og gavekort på klær, så ta turen innom konkurranseoversikten.com i dag for å bli med på moroa!

    6. Kjære Kong Halvor.
      Det er noe deilig perverst over dette. Selv forholder jeg meg mest til situasjoner hvor jeg sitter på andre mennesker, men sendte ikke bilder av det siden jeg har planer om å miste dem snart (og få superkjent blogg).
      Du ser forresten veldig sterk ut.

    7. Kjære pene sterke kule Halvor
      “Fire apekatter på en… Noe? (…)” = Fire apekatter på et FLODSVIN;)

    8. Kjære stakkars Halvor!
      Du hadde vel ikke tysk, du? Bildet med hesten, hunden, katten og hanen er et veldig berømt landemerke i Tyskland og en del av brødrene Grimms eventyr; die Bremer Stadtmusikanten.
      Tenke seg til å ikke gjøre research…
      “du er pen og sterk og kul, du”

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg