TVting Episode 2

Da var det avduket for episode 2 av TVting. Min jobb i dette er for så vidt bare å være meg selv foran kamera, men jeg må si at jeg synes helheten begynner å ta form.

Nå er planen å finne en moteriktig outfit til meg, noe jeg selv er svært skeptisk til, samt svare på spørsmål fra dere. Spørsmål til meg – om det skulle være noen – kan stilles nedenfor. Ellers finner du bloggene til Caroline, Lars og Trine der hvor jeg nettopp skrev Caroline, Lars og Trine.

Husk å like siden på facebook for å vinne den gamle stilongsen min. Jeg kan friste med at det til og med har blitt slitt hull i skrittpartiet. Yeah!

23 kommentarer
    1. Kjære store, sterke trendikonet Halvor.
      Jeg har et ønske, eller kanskje heller et krav, til produsentene av TvTing, og jeg velger å rette dette mot deg, siden du er så sterk og kul.
      Det lyder som følger:
      Kjære produsenter og andre medvirkende av TvTing, hei.
      (MYE) MER HALVOR, (MYE) MINDRE TRINE GRUNG.
      Mvh Eirik
      Takk for i dag, ha en trivelig dag.

    2. Kjære Halvor!
      Syntes tvting var dritt, du er riktig nok pen, sterk og kul, men de andre folka var ræva.
      Få de andre ut av hele programmet, slik at vi sitter igjen med tvHalvor.
      Og for å svare på ditt twitter spørsmål, om hvilken mindreårig rosablogger jeg er forelska i, så er det Voe<3
      Koz og klem fra Mr. Hero.

    3. Kjære kjekke Halvor eller Thomas , jeg liker å tanke på deg som en Thomas… En å rope Thomas når jeg får orgasme liksom. Anyway! Tvting har for mye Lars,Trine og Caroline og for LITE Halvor/Thomas <3 snakkes neste gang jeg kommenterer blog...hjemmesiden din da 😀

    4. Kjære Halvor! Du ser utrolig pen og sterk ut i de klærne, og luen får deg til å se kul ut! Godt jobbet.
      To spørsmål:
      1: Kjære Caroline(eller hva du nå heter) SNAKK HØYERE!! okei det var ikke et spørsmål..
      2: Kan vi se mer av deg Kong Halvor? Du er alt for lite med..

    5. Du er KONGEN, kongen! Vi digger deg. Mer Halvor, mindre Lars (helst ingenting), mindre Trine (helst ingenting), mindre Caroline (helst ingenting).
      SPØRSMÅL: Blunker Trine Grung noen gang?
      Smask!

    6. Kjære kule kongen vår.
      Trine kan ikke sitte og rette på håret til Caroline! Utrolig kleint.
      Og ikke la dem filme med alle de rare menneskene som passerer i bakgrunnen, det er bare annoying.
      Ellers enig med øvrige kommentarer_ mer Halvor, mindre Trine.
      Trodde etter første episode at det skulle være et humoristisk “program”, men etter del to så ble jeg forvirret – skal det være et debattprogram om mote??????????????
      Bedre lykke i neste episode. Jeg skal se alle episodene, men håper Trine demper seg.

    7. Kjære Halvor.
      Du er så utrolig kjekk, per sterk og kul, håper du sender ut en liten hilsen til meg, da ville jeg hoppa i taket av glede! Håper sånn seriøst du gjør det, og at jeg vinner stilongsen din!
      grr.

    8. Kjære Halvor! Enig med andre leserere her. Mer deg, mindre gruuuung.
      du er deilig sm f. fotballvesenet er bare travel å overfladisk. gaaash…
      Du er pen, sterk og kul.
      hweha……

    9. Kjære Halvor. Du er fremdeles pen. på en sterk måte. desverre ødelegges tvting av de andre not-so-fab bloggerne. jeg orker dem ikke. for lite kong Halvor, for mye frue, sminke og dialekt. hmfr.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg