Tidsmisbruk

Som dere kunne se i denne filmen, så har jeg fått meg to nye kameraer. Canon G12 og Nikon D7000. Når jeg får nye kameraer, så er det første bilde ganske viktig. Det er litt som når man akkurat har kjøpt seg en deilig sjokolade, for eksempel kinder bueno, og skal ta den første biten. Eller noe.

Første bilde tatt med mitt Canon G12.

Første bilde tatt med mitt Nikon D7000.

Vakkert? Jeg skal huske disse bildene som om de var sjokolade. Ferrero Rocher, for eksempel.

I løpet av de siste månedene har jeg holdt meg mye innendørs, og det er det flere grunner til. De har nemlig gravd opp hele gata utenfor her, noe som gjør at jeg må gå store omveier hele tiden. 

Hadde du orket å gå ut om du måtte gå rundt hele denne vollgraven? Tror ikke det, nei.

Mens jeg har sittet hjemme, så har jeg for det meste hengt på internett. Jeg har faktisk hengt så mye på internett at google sendte meg et brev for å be meg om å slappe av. Det gikk visst litt på hjemmesider, ip-adresser og politiet og sånt.

Jeg ser litt sint ut på bildet fordi jeg egentlig hadde tenkt til å lage et innlegg om at google begynte å sende meg regninger på grunn av all nettbruken min, men så syntes jeg at en indirekte pedo-vits var morsommere. 

Så begynte det plutselig å skje ting utenfor her.

Det var ingen tvil. Grøfta ble tettet igjen, og motivasjonen min til å dra ut hjemmefra fikk ny energi. Det var som en åpenbaring!

Åpenbaringen fortjente en utflukt. Jeg er jo ganske bereist av meg, og etter en liten titt på kartet, så skjønte jeg at Stovner måtte være mitt i blinken.

Stovner.

Det er i denne bygningen stormakten på Stovner holder til. Når innbyggerne på Stovner har problemer, så går de til denne døren for å be om hjelp. De skal hele tiden bære på en stor sekk med stein som representerer en slags skyldsbyrde og dermed vise ydmykhet ovenfor de store herrene som befinner seg her.

Mia er kul. (Norges første bloggrape?)

Forøvrig er Stovnersenteret et av Norges mest velutviklede kjøpesentere, med butikker og tilbud for hele familien. Real asian mat er intet unntak. Der selger de alt fra asiatisk brus til nudler.

Mens jeg først var på Stovner, så dro jeg på besøk til en gammel kompis som heter Simen. Jeg tror han har en blogg, men jeg husker ikke hva den heter. Her er jeg, Simen og klikken hans.

Her er leveringsbilen til Stens pizzeria, forresten.

Jeg må si jeg liker tanken på at de fleste fastfoodsjappene i sentrum drives av utlendinger, men på stovner (som jo er et relativt flerkulturelt sted), så kjøper man pizza av en fyr som heter Sten. 

Bor noen av dere på Stovner eller?

Så ringte plutselig p3 og ville ha meg med på radio. Jeg hadde drukket en halv flaske jägermeister på forhånd, men pusset tennene først, så det gikk fint.

Jeg skulle liksom debatere mot hun lille jenta her, om hvorvidt sport er kult eller ikke. Jeg husker ikke noen ting av dette selv, men jeg hadde visst gått til verbalt angrep.

På et tidspunkt var jeg på fest også. Jeg husker ikke det heller, men jeg fant en bildeserie på facebook som beviser at det hele tok sted.

Sånn ser jeg ut når jeg sjekker ut chicksa på de trendy utestedene jeg henger på.

Jeg har funnet ut at jeg ikke hater mennesker, jeg bare takler dem ikke.

Så deltok jeg på et satanistisk rituale ved en feiltagelse.

Jeg skulle egentlig bare på do, men så rota jeg meg bort. Det endte med at jeg tømte og delte nesten en halv liter med blod, spiste et pinnsvin rått og skrapte inn en pentagramtatovering med kulepennblekk og en knust vodkaflaske. Den forsvant da jeg dusjet to dager etterpå.

Så spiste jeg hamburger.

Jo, også har jeg blitt anklaget for å både være rasist, homo, kontrollerende, Petter Northug, narcissist og narkoman. Folk skjønner ikke at jeg bare er Halvor. Hei. Jeg heter Halvor, og er Halvor.

40 kommentarer

Siste innlegg