TVting episode 4

Jeg tror dette var siste episode for denne gang, men ettersom at det hele har vært et slags prosjekt, så skal dere ikke se bort i fra at det kommer en større og mer seriøs greie ut av dette senere.

Foreløpig har vi vært 4 vidt forskjellige bloggere (folk som oppdaterer hjemmeside) med hver sin del. Ben & Jerrys og gul sminke appelerer ikke til meg heller, men jeg synes konseptet er kult. Dette har, så vidt jeg selv vet, vært en serie med prøvefilmer, med mulighet for senere utvikling på et større nivå. Selv vil jeg kalle det en slags videoblogg volum 2, som har fått altfor mye hype.

Hovedsakelig har jeg bare dukket opp til avtalt tid, fått utspill for mitt sterke eksponeringsbehov og dratt hjem igjen, men jeg har også blitt bedre kjent med Caroline, Lars, Trine og Eirik.

Eirik er forresten broren til Voe og min inngangsnøkkel til kjærligheten. Bare ett år igjen nå, Emilie. Bare ett år igjen.

Hvilken mindreårig toppblogger fra Hønefoss er DU forelsket i?

36 kommentarer

Siste innlegg