110% PARADISE – Introduksjon

Jeg er, som mange av dere kanskje vet, Norges største Paradise Hotel-fan. Jeg har sett alle de tidligere episodene opptil flere ganger og har selv søkt ved en rekke anledninger. Da har jeg forklart det som det faktisk er; at jeg er en keeg partyfixer fra Frogner, oppvokst i Asker – rett ved Skaugum, som liker å chille maks, sjekke opp brudes på Huk og drikke corona med gode venner fra russetiden. Dessverre, så er jeg tydeligvis ikke dum nok.

Gjennom årets sesong, så skal jeg være så ufattelig original at jeg lager referater til dere etter hver uke, slik jeg oppfatter denne informasjonsgivende tv-serien. Det høres kanskje ut som en billig måte å lage innlegg på, men det er det ikke. Dette innlegget tok meg over 9 timer, og det er faktisk sant. Jeg har som alle andre bloggere (oppdatere blablabla) ikke et liv, men i motsetning til de andre, så kan jeg faktisk bevise det.

Referatet fra den første uken kommer i løpet av morgendagen. Det skulle jo egentlig være i dette innlegget, men dem sier så mye interessant at det var helt umulig å korte det ned til ett og samme innlegg. Derfor blir dette bare en introduksjon av årets første deltagere. Velkommen.

Ikke la deg skremme av bildet, forresten. Det var det eneste tilgjengelige bildet jeg hadde på mac’en, som ikke inneholdt min eller Rambo’s tiss.

24 sekunder inn i første episode med Paradise Hotel, så møter vi årets første Paradise-gjest, Ole Christian, med tribaltatoveringer tytende ut av øra. Han gleder seg til å møte fine damer, og slippe kula i finalen. Han trenger penga, som er akkurat nok til å dra på partyferie til Ayia Napa eller et annet sted dedikert til motbydelige nordmenn, dårlige utesteder og døgnåpne tatoveringsjapper. 

Ole Christian kjenner mye bra damer i Drammen, og håper stadig på at noen av dem skal dukke opp i Mexico. Han nevner stadig at han liker jenter med noe mellom øra. Hva dette “noe” er for noe, det vet jeg ikke. Selv er jeg i hvert fall overbevist om at han ikke kan mene det livsnødvendige organet hjerne.

Det kuleste med Ole Christian er at han er fra Krokstadelva – rohypnolhovedstad og hjembyen til twitterprinsen @PastorSprut

Det tar ikke lang tid før vi møter en jente som sitter på bassengkanten og tar seg selv på puppene. Heidi er sitt eget forbilde, og har kommet til Paradise Hotel for å få sine 15 minutes of fame.

Heidi har lissom tenkt til å respektere seg såppas at hun ikke har sex foran kamera på et av Norges mest sette tv-program.

Heidi er smart, noe som automatisk setter oss over til Maren.

Maren gleder seg til å ha sex med drømmetypen på tv. Planen hennes er å bli godt likt av alle, for så å dolke dem i ryggen. Maren kan altså multitaske, med tanke på at hun også liker å få den i ryggen.

Maren liker å spille poker og blir veldig full når hun drikker alkohol. En gang tok Maren med seg en liten fugl hjem fra Oslo, fordi den ikke kunne fly. Så ringte hun fuglevernet.

Dermed blir vi introdusert med Mats, som skal finne den perfekte ræva på Paradise. Han har tydeligvis ikke sett programmet før, for sist jeg sjekket, så er ikke kebabbefengte tøser fra Rykkin og Harstad fasiten på en perfekt ræv. Bortsett fra Tine, da. Tine var superhawt. 
Mats sier at man er nødt til å være på hotellet for å faktisk kunne se det, og mottoet hans lyder slik: Du må ikke late som du er en du ikke er, for da blir det bare superkleint og idiotisk hele greia.

Madelen elsker oppmerksomhet, trav og blomster. Hun har de største puppene på introen, men klarer ikke å ta igjen Tine Valle fra fjorårets sesong. Tine er bezt.

Madelen kan meddele at hun ikke er spesielt kåt, og vaier mellom 0 og 1 på en kåthetskala fra 1 til 10.

Niclas går i dress, røyker sigar og kan hele reportoaret til DDE utenat, noe som gjør han til gruppas midtpunkt. Han passer på å ta en ting av gangen, slik at han ikke får for mye oppi hue. Smart. Niclas er russetrance-dj og jævli glad i å feste. Som person er Niclas chill og laidback, og gidder ikke å stresse så mye.

Niclas ble den første til å sove alene på solo, men han tror selv at han kommer til å overleve. Niclas synes det er enkel matematikk at en av de 6 guttene måtte bo på solo, med tanke på at det bare var 5 jenter der.

Niclas er den første på årets Paradise som benytter lue i Mexico.

Kim kan vel enklest beskrives som en albinoverson av fjorårets deltager Torbjørn Barth, og når han drikker alkohol pleier junior å ta over slik at han blir gratis. Kim skal lage tidenes feteste Paradise Hotel ved å balansere på et tau mellom to palmer. 

Jeg har ikke så mye mer på Kim akkurat nå, for han sier ikke så mye spennende.

Joachim – eller Karius som vi også kan kalle han – er, tross kjønnshårene han har dekket hodet med, årets smartguy og hobbypsykolog og forteller gjerne de andre hvordan de skal oppføre seg som mennesker. På fylla.

Odin ga et øye for sin allviten, mens Joachim ga noen fortenner for å bli flink til å fylleprate.

Stephan  er overrasket over at de har både sol og bølger i Mexico. Han har en badguy på innsiden, og liker å dusje under en palme i jungelen. Logisk. 

Stephan har forståelse for at ikke alle vet hvor Ålesund ligger.

Jeanette er ferdigutdannet advokatsekretær og drikker champagne fra flaska hver helg inkludert torsdag. Når Jeanette skal sjekke opp gutter, så går hun krokrygget bakover og lager kom her-bevegelse med fingerne. Sexy.

Andre nyutdannede advokatsekretærer får seg ofte jobb som advokatsekretær etter å ha utdannet seg selv som advokatsekretær, men Jeanette valgte heller å melde seg på Paradise Hotel for å finne en kjekk gutt. Dette gjør Jeanette unik.

Til slutt blir vi introdusert med denne interessante skapningen som også kan fortelle at hun elsker oppmerksomhet. Bombe.

Christina er fra Skien. Bombe. Hun danser hip-hop. Bombe. Hun har antageligvis hengt mye på togstasjoner og meldte seg på Paradise Hotel for å utsette en graviditet. Christinas unike egenskap må være at hun høres helt lik ut som Siv Jensen. Hun har med seg en utbrukt new-era caps til hotellet, og beskriver seg selv som en gangster i forkledning. Bombe. 

Så begynte hun å danse. Punktum.

I løpet av kort tid har vi rukket å etablere årets paradisegjeng som enda kjipere enn de som var med i fjor, og med det ønsker Triana velkommen for 5 gang på 2,5 minutter. La spillet begynne, også videre.

Noen tips til hva jeg burde gjøre for å komme inn neste år?

44 kommentarer
    1. hmmm. jeg syns du kan melde deg på x-faktor hvor du gjør stand-up. Og bevise for alle hvor dum du kan være, og da har jo alle som bestemmer for paradise sett deg på tv før, og DA kan de jo ta deg inn. Var ikke det en god idé? Høhø.

    2. “Odin ga et øye for sin allviten, mens Joachim ga noen fortenner for å bli flink til å fylleprate” Vet du, det var seriøst en epic setning. De burde skaffe en kommentator på Paradise, deg!

    3. Kjære Halvor.
      Du har nå blitt min nye favoritt “hjemmeside” skriver.. Delt plass med Linniiie.com da såklart – men synes du skal være stolt over deg selv – selv om du ikke fikk plass på Paradise Hotel.. Skjønner fustrasjonen, og jeg synes du har fått med deg mange egenskaper tv3 leter etter i en Paradise Hotell deltager.Tror du hadde glidd rett inn i gruppen – og da MÅ man faktisk ha ganske sterk personlighet – ikke sånn som Stephan foreksempel..
      og ja, btw. Du ser skikkelig sterk ut

    4. Haha, fantastisk! Hadde vært rimeli fantastisk å se dæ åsså på paradise da. 😉 Good luck next year! 😉

    5. Kjære Halvor! Du er jo stor og sterk og pen osv, men du har fremdeles ikke skjønt at du bare trenger å linke de Paradise Hotel-folka til bloggen din for å komme med?

    6. Gang på gang erklærer jeg min kjærlighet til deg, men får aldri svar. Skulle gjerne gitt noen jeksler for å bli venn med deg.

    7. Din skrivekunst er sterk, er ikke rart du bader i ungpiker. Det råder liten tvil om at kjendisstatusen er nært forenstående, snart er du for stor for Paradise også. Din tilstedeværelse på nett skaper et spenn mellom forundring og stolthet. Måtte videre refleksjoner foregå i en stilfull kontekst som dette her

    8. fy faen! hvis du hadde vært med på paradise hotel, hadde tv3 fått seerrekorder og paradiset ville aldri blitt det samme igjen. Du får vel bare sende inn en falsk iq-test? eller kanskje skaffe deg en fake tattis, stygge tenner, kviser og pumpe litt jern? Hvis du plager tv3 lenge nok, tror jeg du kommer inn 😀 ville blitt så syykt bra!

    9. Du gjør sånn at jeg nesten har lyst til å begynne å følge med.. men har ikke tid (eller.. jeg har tid, men bør egentlig øve til eksamen og slike teite ting)

    10. kødder ikke, begynte å gråte av latter da jeg leste karakterbeskrivelsene dine. satt å tenkte det sjæl. tror jeg døde litt inne i meg. (greit; du er pen sterk og kul) og værsågod for fantastiske kommafeil

    11. Hei på du Havor, kjære.
      Jeg SKJØNNER ikke hvorfor du ikke er med. Søknaden din må ha forduftet eller noe. Med deg på hotellet hadde det blitt RÅKULT! Seriøst.
      Og du ga meg nettopp enda en god grunn for å lese bloggen din. Jeg døde av latter for å være ærlig. Fortsett sånn!

    12. Kong Halvor <3 Inviterer til åpen chat om Paradise gjengen, evt. lage eget Paradise, nærmere bestemt på Lizzi's i Drammen. Ledig alle dager, just let me know. Heheh. <3

    13. Kjære Halvor, du er drit pen, sterk og kul!!!!!!!!!!!!!
      Jeg synes du burde skrive søknaden med den geniale humoren din!!! da kommer du garantert inn!
      btw : du er kjempe tuff

    14. Tror du Heidi lyver på alderen sin? Jeg synes hun ser ut som om hun er 40. Men hun er den beste der inne.

    15. det skrives Krokstadelva, ikke med en g.
      btw, ser denne “pastorsprut” hver dag, han jobber på it avdelingen på skolen 🙂 lucky me

    16. “Når Jeanette skal sjekke opp gutter, så går hun krokrygget bakover og lager kom her-bevegelse med fingerne.”
      Lo så sykt av den beskrivelsen! Irriterer meg hver gang de viser det klippet..

    17. Kjære Halvor. For å komme inn på paradise må du donere bort hjernen din. En veldig god gjerning(hehehe, ordspill…), da det er mange rosabloggere som trenger en som er villig til å gi dem hjernen sin da de mangler en selv.
      Så: doner bort hjernen din i dag, så du kan omgås likesinnede på Paradise Hotel i Mexico, samtidig som du hjelper stakkarslige rosabloggere til et bedre liv.
      Takk for meg, jeg elsker bloggen din. ( <3 <3 <3....... blæl)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg