koffeinpille

Jeg skulle gjerne svart, retweetet og sitert all tilbakemeldingen jeg fikk på mitt forrige innlegg. Det var overveldende. Jeg har ikke tid til å svare på alt, men jeg sier i hvert fall takk til alle for responsen. Det var faktisk veldig uventet, men veldig godt.

Når det kommer til artikkelen Fattern skrev, så vet jeg at mange har slitt med å finne denne. Aftenposten trykker opp mer papir hver dag enn han indiske fyren som deler ut flyers i Karl Johan, og dermed blir enkelte ting borte i mengden. Slik så den ut, i hvert fall.

Jeg blir borte en liten stund nå, men legger igjen noen unnskyldninger for mitt fravær før jeg forsvinner.

  • På det nye nettstedet blogit.no vil jeg bidra med innlegg og artikler, og resten av innleggene mine om Paradise Hotel kommer fra nå av til å bli lastet opp der.
  • På skolen skriver vi manus til kortfilm, samtidig som gruppa mi holder på med musikkvideo og en film om twitter som egentlig skulle vært ferdig for 2 måneder siden. Men den kommer, og den bli rå.
  • Det går med mye tid med på russen om dagen. Jeg dekorerer russebusser hvert år, og har fortsatt et par ledige dager før russetiden starter. Klikk her eller send meg mail om det er av interesse, så prater vi litt og blir enige om noe sammen. Vi er ganske flinke, og jobber mye i bar overkropp.
  • Jeg har flere påstartede innlegg liggende, men klarer ikke å gjøre dem ferdig nå som det er så hektisk. Jeg har lovet flere av dere en spørsmålsrunde, og velger å ha en nå som jeg ikke har tid til å komme med noe som er mer givende.

Ok? Spørretimen!

Å prøv å bruke hodet litt, da. Har du ikke noe interessant å komme med, så kan du heller beskrive hvordan barna våre ville sett ut, gjette på vekta mi eller gjøre noen forsøk på å diagnosere hjernen min. Til dere som faktisk har noe interessant å komme med – Jeg svarer ikke på alt og kommer til å juge en del, men det er lov å prøve. 

Ordet er deres:

85 kommentarer
    1. Hei på du Halvor
      For det første. Kjempefin artikkel faren din hadde skrevet, han og du er virkelig to fine karer jeg beundrer.
      For det andre. Skulle ønske jeg hadde en russebil uten dekor akkurat nå….
      For det tredje, her er noen, ganske randome, spørsmål jeg kom på i farta:
      – Hvis du hadde vært en fargeblyant, hvilken farger hadde du vært?
      – Har du noengang ønsket at du var jente?
      – Hvor er du om 10 år?
      – Verste du vet når det gjelder mat? (alt spiselig)
      – Hva drømte du i natt?
      – Dårligste film du noengang har sett?
      – Hvis du kunne gjøre en hvilken som helst ulovlig gjerning uten straff eller konsekvenser. Hva og hvorfor?
      – Har du en favoritt inne på årets Paradise Hotel?
      – Drømmejobb?
      – Yndlings-program på tv akkurat nå?
      – Hvis du skal ha tatovering, hva skal det være?
      – Yay, du får fem minutt til å handle gratis på nærmeste storsenter. Hvor ville du løpt først?
      – Hva er unødvendig?
      – Hvis du kunne få en uvanlig egenskap, hva ville det vært og hvorfor?
      – Hva irriterer deg mest?
      hmmm, ja.

    2. Hei Halvor, hottiepie<3 Kan ikke vi gifte oss? Eventuelt så kan kattene våre gifte seg?
      Siden du er så barsk og mandig, kan du ikke vise oss noen av de bussene du har lekt med?

    3. Da jeg leste forrige innlegg, fikk jeg lyst til å gi deg en skikkelig god klem. Jeg har jo egentlig visst ganske lenge at du mistet moren din i den ulykken (ut i fra det lille du har nevnt på bloggen før forrige innlegg..) Sender en bamseklem i posten. <3

    4. – Kan du spare til skikkelig trønderbart?
      – Husker du den gangen ved operaen da jeg så deg, og du så meg? Det var like før den frokosten på operaen du blogget om den gangen. LOVE
      – Hvordan kommer du egentlig på alle de syke tweet’ene dine?
      – Og som Emma sa lengre opp her; hvorfor er du så jævla sexy?

    5. (Jeg kommenterte ikke på ditt forrige innlegg, men dukket opp et par tårer i øyekroken min også. Så vetdudet.)
      Lena oppsummerte noen veldig gode spm, så jeg lurer egentlig ikke på noe…
      Eller jo.. når skal du til Bergen og feste med meg?

    6. Kjære Halvor
      Hvilken linje går du på?
      Er du russ nå?
      Hadde en sexdrøm om deg, vil du ha en om meg?
      Hahahahah latterlig det siste der, men ta spøken! 😀
      Du er sinnsykt pen, sterk og kul! Digger deg!

    7. Kjære Halvor
      Jeg er på Briskeby hver eneste dag og din lokale ICA er min lokale ICA, og jeg ser alltid etter deg uten hell. Vil jeg noensinne ha sjans på deg?

    8. – Hva studerer du?
      – Hvor lenge har du og Rambo vært venner?
      – Kan jeg og Rambo bli venner?
      – Jeg er fra Asker! Hvorfor har jeg aldri sett deg før? (Finner det vanskelig å tro at svaret er noe sånt som at du ikke gjør så mye ut av deg/er sjenert/skiller meg ikke så ut eller lignende)
      – En gang da jeg var på Børsholmen med klassen så hadde vi padlekonkurranse, og så var jeg på lag med to gutter som gikk på Børsholmen, men så vant ikke mitt lag padlekonkurransen fordi de gutta BARE kødda og sprutet masse vann på meg og padlet feil med vilje og sånn selv om jeg sa at vi måtte vinne, så da vi kom i land fylte jeg en 10 liters bøtte med sjøvann og helte over sabotørene. Det var veldig gøy, men også litt slemt. Lærern klikka, selv om han etterpå sa til meg at han synes det kanskje egentlig var litt bra payback. Kanskje en av de gutta var deg???
      – Hva er favorittpålegget ditt? Er det banos?
      – Tror du NOEN har Banos som favorittpålegg?
      – Jeg tror barna våre hadde måttet gå mye i terapi.
      Hilsen Marianne 🙂 aka. Hoe.

    9. Enig med Emma, hvorfor er du så jævla hot?
      Også lurer jeg i tillegg på om du vil komme til Trondheim og se på potteplanten min? Den har dødd, men den er ikke helt inntørka enda. Den står til utstilling i vinduet, og jeg har et lite håp om at du kan redde den; jeg liker den nemlig veldig godt.
      Jeg lurer også på om du har noen erfaring med å klippe sauer? Og da mener jeg ikke med klippemaskin, jeg mener med sånn ordentlig, gammeldags sauesaks. Mine foreldre har nemlig 150 villsauer, og jeg er på utkikk etter en som vil klippe sammen med meg. Du trenger ikke like turer i skog og mark; den delen kan jeg ta meg av. Jeg kan forøvrig love gode arbeidsvilkår, og spooning ved behov.
      Hvis du har spørsmål, så er det bare å svare på mail.
      xoxo

    10. Kjære Halvor.
      Hvor fort klarer du å si dette?:
      Peter Piper picked a peck of pickled peppers
      A peck of pickled peppers Peter Piper picked
      If Peter Piper picked a peck of pickled peppers
      then wheres the peck of pickled peppers Peter Piper picked
      Lag gjerne en videoblogg.
      ciao ciao! (superkidzen style)

    11. Kjære herr Halvor!
      Utrolig trist historie, pappaen din virker kjempe snill og flink!
      Vist Rambo vil, kan han få katt unger med min Lussekatt, hun er fin!
      Så mitt spørsmål til deg er, har du jobb? hvor? hvordan? evt. Hvor pleier du å være om dagen, slik at vi en dag kan tilfeldig møtes? evt. funker det vist jeg mater duer foran deg?
      Du er veldig sterk. MVH

    12. trener du?
      har du noen gang spist creme brulee på egon?
      HVA ER NOE AV DET SPRØESTE DU HAR GJORT?
      HAR DU NOEN GANG SNEKET DEG UT AV ET VINDU?

    13. veldig bra innlegg!!!! Du er faktisk bare best!
      oki, her kommer noen SPM xD xPxF:
      – hvordan blir du så pen?
      – hvorfor har du bart?
      – hvem er du forelsket i atm?
      – kan du sjekke ut bloggen min (http://www.margrethe1afroamerikaner.blogg.no)
      – har du sixpack?
      – hvor jobber du/ hvilken linje går du på?
      Ok, det var alt, hadeeeeee

    14. Trur barna våre hadde blitt OK utseendemessig, og det er jo fint, for da hadde vi fått mer penger hvis vi hadde solgt dem på Ebay.
      Og mens vi er inne på unger: Hvordan var du som barn?
      Jeg må forresten rose deg for det forrige innlegget ditt (jeg begynte å grine). Fantastisk skrevet.

    15. Hei Halvor.
      Kan du barbere bort barten din? Den ser skikkelig teit ut!
      Jeg har egentlig ikke noe interessant å komme med, så jeg tenkte jeg skulle beskrive hvordan barna våre kommer til å se ut <3
      Siden jeg er brunette, og du er det, får de nok brunt hår. Kanskje litt blond tidlig i livet. Har du brune øyner? Hvis, så er det 1/4 sjanse for at de får brune øyer, og 3/4 sjanse for blå. Også skal han bli en skikkelig kuling, sånn som man ser på flim lissom. F.eks han i OTH, han er skikklig kul ass. Og når han blir eldre skal han ikke få sjeggvekst, for bart ser skikkelig teit ut. Også skal han hete noe skikkelig grymt, noe norrønsk for eksempel. Det er tøft det!
      Du er forresten helt ok, tror ikke du er så særlig sterk, også er du ikke kul, du bare prøver hardt.

    16. Får bloggen din deg til å føle deg spesiell?
      For et par år siden var det rosabloggere. Nå er det mainstream å være “sinnablogger”, det er jævlig kult å skrive i metaforer og ingen er egentlig seg selv lenger. Ut i fra det som blir skrevet i dagens blogger, skulle vel ca. 60% av Norges ungdom vært en gjeng med psykopater, som hater alle bortsett fra de som også hater alle.
      Hvem startet trenden, var det deg? Eller Linnèa Myhre? Bruker du bloggen din for å fremstille deg selv som en jævlig kul, reflektert fyr, som egentlig bare skjuler seg for sannheten? Eller er du sånn? Jeg tror du er sånn. Jeg håper det.
      Ikke svar på dette, det ble for dumt. Men jeg trykker, fordi jeg respekterer deg. Og du er jævlig heit, da.

    17. Kjære Halvor : ) JEg skulle egentlig kommentere det forige innlegget, men jeg tror det er noe rart med pcen min for jeg får meg ikke inn på selve innlegget (hvis du skjønner) Jeg begynte i hvertfall å skrike, utrolig flott skrevet!
      OVer til spørsmålene:
      1: Ville du ha meldt deg på paradise?
      2: Hvem er favoritten på paradise hotel i år?
      (btw: jeg tror barnet vårt ville sett fantastisk ut!)

    18. Kjære Halvor. Du er pen, sterk og kul. Hva syns du om å ha jenter som er 13-14år og fra Tromsø til fans? De fleste jentene på trinnet mitt digger deg nemmelig inkludert meg. 😉

    19. – Holder du på med/er du sammen med Linnéa Myhre?
      – Hvilken sang liker du best akkurat nå?
      – Hva synes du om de hjernedøde topplistebloggerne på blogg.no (det finnes unntak, som bl.a. deg. Synd du ikke har blogg.)
      – Har du noen tips til vi som skal begynne på en ny skole (f.eks. videregående) til høsten, og hater og blir hatet av de fleste som går der?
      Det var egentlig alt. Så vil jeg bare si hvor kul du egentlig er. Bak fasaden liksom. For vi vet vel alle at du egentlig er (virker som) en bra fyr. Take care.

    20. Kjære Halvor. Du er sinnsykt flink å skrive, du er dritkul ! Jeg lurer på hvilken type musikk du liker, hva er favorittbandet ditt ?
      Og, hvorfor har du vært i Stavanger i det siste ?
      Peace and love my man.

    21. Ånei! Nå må jeg lære meg bloggit og.. Nesten for avansert for meg :< Må si jeg likte bilde av deg på den blå sykkelen! 😀

    22. Kjære Halvor
      Du er pen, sterk og kul, ok?
      Åssen klarte du å overleve tapet over moren din så godt?
      Mora mi holdte på å dø av kreft ifjor sommer, og jeg hadde allerede planlagt åssen jeg skulle ta selvmord.

    23. kjære pene, sterke, kule og kjekke Halvor <3
      ok:
      Hvordan er den perfekte jenta for deg? (eller gutt, hvis du velger å bli homofil, eller å bytte kjønn og fortsatt være heterofil):

    24. Kjære Halvor
      Hvilken type katt er Rambo? Og hvor lenge er det siden dere innledet det tilsynelatende flotte og spesielle kjærlighetsforholdet deres?

    25. Hva ville du helst ha gjort av å kline heftig med Kong Harald – eller gått med synlig bæsj i buksa og bokseren din i offentlighet en hel helg hvor du ble tvunget til å gå ut med venner?

    26. 1. Synger du i dusjen?
      2. Ville du helst hatt en KJEMPESTOR paraply eller et reservert sete på trikken?
      3. Vil vi snart sees igjen??????????

    27. Kjære Halvor. som den pene, sterke og kule personen du er så jeg deg i all din prakt på Karl Johan i dag, og egentlig ville jeg gå bort å si hei for å fortelle deg hvor utrolig pen, sterk og kul du er, men du så ut som du hadde fryktelig hastverk, så jeg droppa det. Mitt spørsmål er derfor; hvor var du vei? Var det noe superinteressant? Eller skulle du bare hjem? Vennligst svar ellers blir spørsmålet å gnage på hjernen min til den dagen jeg dævver.

    28. Kjære Halvor,
      jeg synes du er utrolig pen, sterk og kul, og lurer derfor på følgende spørsmål:
      – hvordan ser drømmedama ut?
      – Jeg er 17 år, blond, 161 høy og veier 60 kilo. Er jeg bra nok for deg? Kan vi være kjærester for alltid å ro ned i solnedgangen sammen?
      – hvor god er du i senga, på en skala fra 1 til 10?
      – hvor lang er halvorjr?
      – hva legger du først merke til ved en jente?
      – hva er din favoritt:
      mat?
      farge?
      drikke?
      dyr?
      outfit?

    29. – hva ville du gjort om du var jente for en dag?
      barna våre ville vært utrolig vakre og mongolide <3

    30. SVAR PÅ ALLE SPØRSMÅLENE DA, OG PÅ VIDEOBLOGG!!!! <3 kom igjen halvor, for jentene som elsker deg?

    31. Om du skulle vært et dyr, hva ville du vært og hvorfor? 🙂
      Digger måten du skriver på 😀

    32. om du måtte velge:
      sex med alle, eller aldri sex med noen?
      ville du vært en meter høyere, eller en meter lavere?

    33. Kjære Halvor!
      -Hva er ditt favoritt jentenavn? og gutternavn?
      -Hva ønsker du deg ALLER mest, akkurat nå?
      -Hvis du må se sport på tv, hva hadde du helst sett på?
      -Favorittøl?
      -Favorittvin? (du slår meg nemlig som en som liker begge deler)
      Du er topp! Du skal ha for at hjemmesiden din er verdt å lese, grattis!
      GOD PÅSKE! : D
      ps. har du husket å kjøpe påskeegg til Rambo?

    34. Nytt spørsmål.. Hvordan er din tro? Forstår at den kristne tro muligens har hatt mye å si, spesielt for din far.
      Hva tror du på?
      Forstår hvis dette blir litt for seriøst eller personlig 😉

    35. Hei kjære sveis!
      Du har en uke som statsminister/landshersker (her i Norge), hva ville du gjort, endret på, fikset osv?
      God påske&sånt

    36. Kjæææære halvor!
      Jeg tror jeg så deg på demonstrasjonen MOT DLD! Kan det stemme ? i såfall, hvorfor er du i mot det?
      Hvor får du den heftige humoren fra?
      din mening om justin bieber?

    37. Kjære Halvor.
      Jeg oppdaget denne bloggen i går, husker ikke hvorfor. Internett er veldig skummelt sånn, du trykker litt her, og litt der ..osv.. og plutselig havner du på skumle steder. En er ikke trygg i sin egen stue lenger.
      Anyways.. Før jeg kan si noe sikkert om barna våre, er jeg nødt til å vite litt om allmennkunnskapene dine. Så, here goes:
      (Nå kan ikke jeg sjekke om du benytter wikipedia og slike upålitelige kilder, men jeg blir ikke imponert av at du kan søke på google.)
      Kan du nevne the 7 summits?
      Hva er neste primtall etter 37?
      Hvem var far til Olav Kyrre?
      Hvilket år ga Pink Floyd ut Dark Side of the Moon?
      ..nei, nå ble jeg lei. Uansett. Barna blir nok ikke særlig vakre. Men de får hjerne og spennende personlighet, som vi alle vet er viktigst i lengden.

    38. Kjære Halvor. Jeg synest du er utrolig pen, sterk og superkul lizm!
      jeg utfordrer deg til å nakenbade ett sted der du bor, og legge ut bildene på bloggen 🙂 så da er spørsmålet mitt: tar du i mot utfordringen??????

    39. Kjære, kjære Halvor!
      Jeg har bare dette enkle spørsmålet:
      – Ønsker du å framstå som gal, eller bare er du det?
      Jeg digger deg. Du er pen, sterk og kul.

    40. Kjære Halvor, du er veldig pen, sterk og kul. Du er også ganske lol. Spørsmål: Liker du pingviner? Det var alt.
      Hejdå
      PS. Kommer ikke over hvor pen, sterk og kul du er

    41. Kjære Halvor. Du er veldig pen, ekstremt sterk, og superkul. Men for å beholde den kulheten må du snart blogge igjen. Nå er det 9 dager siden du la ut et innlegg. Ikke det at jeg kan klage, jeg blogger bareen gang i måneden, men du har ihvertfall lesere som gidder å kommentere. Hmm..Jeg er ganske sikker på at barnet vårt hadde vært en syk latsabb med bart, men kul, det hadde han vært.

    42. Skal du på øya i år? Og har du tilfeldigvis planer om å kjøpe ulovlig drikke til småjenter på 16? Hei.

    43. Hei, du er flott! Jeg bare kom på en ting.. hvis du tenker på hvor “jeg” er i kroppen, så føler jeg at det er mest i hodet, men tror du dette bare er på grunn av at øya er i hodet? eller ville vi følt det samme hvos vi hadde øyne på knærne men fortsatt hjernen i hodet? dette ble jo ikke så innmari bra forklart, men jau.. hahaha..

    44. Så hyggelig av deg å tilby husrom til Belinda. For tiden bor hun faktisk hjemme hos sjefen sin i Sandefjord.. Men hun kommer til meg til helga, og vi skal ha fest på lørdag! Du er hjertelig velkommen om du skulle ha lyst til å gjøre et forsøk på å sjarmere henne i senk;)

    45. Hei Halvooooor 😀
      Har vore ein slapp blogglesar i det siste, men no er eg tilbake!
      My Q: Er bildet av deg på sykkel frå Hurlumheihuset?
      Helsing ei som digga deg og Hurlumheihuset!

    46. Jeg hadde ikke tenkt til og stille noen spørsmål fordi jeg ville gi deg en sjanse til å overleve spørrerunden… men nå er det 10’ende gangen jeg er inne på bloggen, uten at det er noe nytt innlegg. På forhånd, unnskyld.
      Er det flaut eller kult at alle som leser bloggen din er jenter, og 60% er i alderen 12-15? Haha…
      Barna våre ville vært blonde og søte som barn. Da de blir eldre… da er det nok mindre søthet, mer hjerneskade og mongohet inne i bildet.
      Du har ikke noe fett på kroppen, så uten musklene dine ville du veid 65. Siden du har så store muskler veier du 67,9.
      Jeg kan dessverre ikke gi deg noen diagnose, jeg sliter nemmelig med det samme problemet. Alt jeg kan si er; du har den samme hjerneskaden som meg. Trist.
      Har du prøvd og gjøre noe for Linnéa? Har du gjort noe for og hjelpe henne med depresjonene og ikke-lysten på livet? DET BURDE DU.
      Dere er mine favorittmennesker i hele verden. Dere burde gifte dere! hvis ikke, så er jeg den rette for deg. LOVER.

    47. 1. Har du vurdert å selge spermen din til fans, i så fall, hvor høy er eventuelt prisen?
      2. Hva tror du på? Hva skjer(/ikke) etter døden?
      3. Hvem er den diggeste dama på kloden?
      4. Hvem kjenner deg aller best?
      5. Har du noen sære tvangstanker?

    48. Halåw. Skjedd med deg da, forbanna lenge siden du har blogget? Er det fordi du er opptatt med å være skjøge på gata? 😉
      Går ann å ta pause med prostitusjonen, å blogge litt!;)
      Savner litt fliring.

    49. Kjære Halvor… Du er rar..
      Forresten, har du vært sammen med Ida Wulff?
      Og hvis du kunne fått feire bursdagen din på hvilken måte du ville, hvordan skulle det vært?
      Liker du høyre eller venstre foten din best?
      Og har du sånne tær der storetåen er kortere en de andre tærne?
      Er lilletåen din trekantet etter all gåing, eller går du ikke så mye kanksje?

    50. Barna våre ville sett ut som en god blanding av deg og meg tenker jeg. Du veier vel rundt 71 kg, kanskje 73 på en god dag. Det er ikke noe galt med hjernen din, men du er redd. Redd for å innrømme at du er voksen. Redd for å ta ansvar. Redd for at folk ikke skal ta deg på alvor, derfor tuller du masse så du later som du ikke er opptatt av å bli tatt alvorlig. Neida, jeg vet ikke jeg. Hobbypsykolog over og ut.
      Ønsker du å stifte familie når den tid kommer?
      Er det du som kommenterer hjemmesideinnleggene dine ettersom mange av leserne dine ikke har blogg?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg