Kistakramper – Coffinblaster 3.0

Roskilde nærmer seg, og jeg klarer knapt å tenke på annet. I mellomtiden har jeg laget et nytt innlegg på blogit.no hvor jeg forteller litt om de forrige årene mine der nede, og litt om Coffin Camp hvor jeg skal bo i år. Les innlegget HER eller der jeg skrev blogit.no. Ganske åpenbart egentlig. Du kan lese innlegget her også.

Kom gjerne med tilbakemeldinger, tips og spørsmål.

I mellomtiden ser jeg på teaserfilmen av Coffinblaster 3.0 en gang til. Jeg klarer knapt å vente til vi skal trekke kista rundt på Roskilde gjennom hele natten, med en hale av mennesker som synger “We Are You´re Friends” i kor. 

Jo, og i tilfelle min hype av Roskilde ikke funker… Bare kom dit. Det blir bra, ellers må du være tilbakestående, soppinfeksjon eller FrP`er. OK?

17 kommentarer
    1. Kjære Halvor 🙂
      FML! Sommerferien min går til jobbing, trening, jobbing, jobbing, trening og drikke litt øl hjemme i gamlebygda.. Jeg vil også oppleve festivallivet i år!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    2. Kjære Halvor. Dette blir mitt andre år på Roskilde, gleder meg vildt!
      Kom med tips og flere innlegg, værsåsnill.
      Det er mulig at jeg (full) kommer bort til deg på coffincamp fezt og sier noe kleint.
      Takk for meg!

    3. Kjære Halvor. Jeg sier garantert noe kleint om jeg ser deg på Roskilde. Håper du tilgir det. Og ettersom du er pen og sterk og kul osv må du bare si ifra om du vil ligge i skje i et klamt og lite telt.

    4. Kjære Halvor
      I år blir første år på roskilde. Har du noen tips og triks for en førstegangsfestivaler?
      noen smarte ting å ha med i ryggsekken for eksempel.

    5. hei, bare lurte, har dere med dere agregat til roskilde? eller bruker dere bilbatterier i serie? eller får dere strøm til den greia deres?

    6. å nei og nei og nei jeg kan ikke dra i år fordi jeg ikke har noen penger. roskilde er nesten alltid på bursdagen min og det er bare den beste bursdagsgaven noensinne. jeg var der også i 2008 og 2009 men jeg så ikke deg. jeg er så enig i at hove ikke teller som festival. go orange.
      og siden jeg faktisk kommenterer så får jeg vel legge til hvor pen og sterk og kul du er og at du lyser opp min hverdag full av humorløse franskmenn. jeg tvinger naboene mine i frankrike til å lese bloggen din, de skjønner jo selvfølgelig ikke norsk men de liker bildene av deg. det er vel siden du er så pen og sterk og kul regner jeg med.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg