THEM ANSWERZ pt. 3

Hva studerer du? Filmproduksjon ved Norges Kreative Fagskole i Oslo. Trener du? Jeg trente på Elixia før, men avsluttet medlemskapet fordi det ble for dyrt i forhold til “resultatet”. Har du sixpack? Jeg har ribbein. Synger du i dusjen? Ja, men bare om jeg har energi nok til å synge. Har du erfaring med å klippe sauer? Nei, men jeg har klippet både katten og pungen. Det er vanskelig nok. Om du skulle vært et dyr, hva ville du vært og hvorfor? Apekatt. Hva ønsker du deg mest, akkurat nå? En assistent.

Spiser du noe annet en Spaghetti? Jeg spiser taco, frossenpizza og hamburger også. Hva veier du? 60-65 kilo. Det varierer opp og ned hele dagen, og jeg har ikke sjangs til å gå mer opp i vekt. Verste du vet når det gjelder mat? Å bruke tid på å spise den.

Hvis du hadde vært en fargeblyant, hvilken farger hadde du vært? Jeg skulle vært en sånn kulepenn med svart, rød, grønn og blå. Ville du vært en meter høyere, eller en meter lavere? Høyere. Da skulle jeg slåss mer. Eventuelt lavere, for da er det lettere å naske smågodt. Hva ville du gjort om du var jente for en dag? Klatret naken i trærne. Har du noengang ønsket at du var jente? Er jeg ikke jente? Liker du høyre eller venstre foten din best? Jeg liker den høyre best, for den kan jeg sparke Rambo med når jeg er sint. Ville du helst hatt en kjempestor paraply eller et reservert sete på trikken? Paraplyer er bare irriterende og i veien. Alle med paraply er drittsekker. På trikken har jeg alltid reservert sete, og noen ganger gir jeg bort seter i gave til bloggere.

Du får fem minutt til å handle gratis på nærmeste storsenter. Hvor ville du løpt først? På do. Hvis du skulle fått én dag med en kjendis, hvem skulle det vært? En som har mange penger og spanderer. Hvis du kunne få en uvanlig egenskap, hva ville det vært og hvorfor? Jeg skulle gjerne hatt den egenskapen at jeg fikk gjennom alt jeg startet på. Det hadde også vært kult å reise i tid og være udødelig helt til jeg dør. Hvis du skal ha tatovering, hva skal det være? Jeg har flere ideer på nye tatoveringer, men skal ikke ødelegge dem ved å fortelle om de her. Forhåpentligvis får jeg et par nye, hissige tatoveringer til høsten igjen.

Hva irriterer deg mest? Dumme mennesker som ikke tenker på andre ting enn festing, russetiden for 3 år siden og at de er redde for terror. Hva er unødvendig? Feite jenter med piercing i overleppa som blir gravide på dassen på McDonalds, får ungen samtidig som dem kjøper rullings og lemper ungen hos mora som for så vidt kjørte den eksakt samme historien selv, 15 år tidligere. Sånne mennesker trenger vi ikke. Ikke vektere heller. Ubrukelig yrke.

Hvorfor er du så jævla sexy? 
Fordi jeg spiste over 300 cheeseburgere i 2009. Hvordan blir du så pen? Photoshop.



Hvor god er du i senga, på en skala fra 1 til 10?
 Jeg sover svært urolig, og har faktisk gått i søvne ved flere anledninger. Jeg vil si en sterk 11. Hvor lang er Halvor jr? På en skala fra 1-5, så er han 110%. Sex med alle, eller aldri sex med noen? Har allerede hatt sex med alle. Nå venter jeg på at disse skal få nye. Hadde en sexdrøm om deg, vil du ha en om meg? Bare om jeg kan ta med meg en kompis. Kunne du hatt sex med en 15-åring? Bare om hun juger og sier hun er 13.

Hva legger du først merke til ved en jente? Pleier å si utstråling, men det er løgn. Rumpa først, uten tvil. Hvordan er den perfekte jenta for deg? Så lenge hun havner innenfor de 5 prosentene av befolkningen som forstår noe som helst, så er vi godt på vei. Og tatoveringer over alt, og piercinger i ansiktet. Jeg liker det.

Ønsker du å stifte familie når den tid kommer? Ja. Kunne du tenke deg å bli far til mine fremtidige barn? Bare om du kan være støttekontakten min. Har du vurdert å selge spermen din til fans, i så fall, hvor høy er eventuelt prisen? Det var et utrolig smart! Skal høre litt rundt hva andre tar for sperm. Tror Lars tangen selger en del.

Har du vært sammen med Ida Wulff? Nei, men jeg har gitt henne minst 20 klemmer. Holder du på med/er du sammen med Linnéa Myhre? Jeg er sammen med Linnéa, men Linnéa er sammen med en undulat.



Hvordan klarte du å overleve tapet over moren din så godt? Jeg slet en del med tapet av moren min da jeg var liten, men etterhvert som jeg har vokst, så har jeg funnet lærdommen i det. Forstår at den kristne tro muligens har hatt mye å si, spesielt for din far. Hva tror du på? Jeg tror på livet.



Hvem kjenner deg aller best? Ingen, med unntak av meg selv og en kineser som heter Pong Pang som jeg betror meg til via internett.

Hvilken sang liker du best akkurat nå? Satyricon med Mothernorth. Live-versonen med Kringkastingsorkesteret. Favorittband? Doors og Neil Young stiger høyt, men det er egentlig ikke mulig å besvare et slikt spørsmål. Jeg digger mye metall, rap og elektronisk også. Hvis du må se sport på tv, hva hadde du helst sett på? Jeg liker ikke sport og ser ikke på tv. Dårligste film du noengang har sett? Komedier med aldersgrense på 11 år pleier å være ganske ræva og lite givende. Typiske søndagsfilmer og animasjonsfilmer er forferdelig. Konkret eksempel på drittfilm: Avatar, og den har jeg ikke sett.

Jeg tror jeg så deg på demonstrasjonen mot DLD! Hvorfor er du i mot det? Jeg vil ikke leve i et overvåkingsamfunn. Fjern det. La mennesker være seg selv. Du har en uke som statsminister/landshersker, hva ville du gjort? Jeg skulle forkastet politiet, gjort overvåking ulovlig, laget en gate etter mitt navn og dedikert en hel dag i uka til tilfeldig spooning.

Hva hadde du gjort om du kunne gjøre hvilken som helst ulovlig gjerning uten straff eller konsekvenser? Kidnappet 3-4 politifolk og tvunget dem med på en hjemmevideo som jeg skulle kalt Human Centipede. Hva er det mest ulovlige du har gjort? Jeg har drept. Har du noen sære tvangstanker? Jeg sliter mye med tvangstanker og tiks og er diagnosert med OCD. Hjernen min sover aldri, og det kan være ufattelig slitsomt.

Hva synes du om de hjernedøde topplistebloggerne på blogg.no? Jeg synes det er godt gjort at de klarer å registrere seg, skrive noe og publisere det på internett. Kudos!

Ønsker du å framstå som gal, eller bare er du det? Jeg er ikke gal, jeg har bare lagt selvhøytideligheten på hylla. Jeg sensurerer faktisk meg selv til en viss grad i alle innlegg. Tar de tyngste greiene på twitter. Hvor får du den heftige humoren fra? En kineser som heter Ping Pong som er dritmorsom og selger heftig humor for fersk tosk. Hvordan kommer du egentlig på alle de syke tweet’ene dine? Jeg skriver bare de tingene som popper inn i hjernen min. Tidligere har jeg alltid måtte sensurere meg selv, men nå kan jeg bare spy det ut. På twitter.

Hva syns du om å ha jenter som er 13-14år og fra Tromsø til fans? Det er litt absurd og veldig morsomt. Får bloggen din deg til å føle deg spesiell? Det er jeg som former bloggen, ikke omvendt. Bruker du bloggen din for å fremstille deg selv som en jævlig kul, reflektert fyr, som egentlig bare skjuler seg for sannheten? Eller er du sånn? Jeg tror du er sånn. Jeg håper det. Jeg vil si at jeg er en reflektert fyr. Jeg er fullstendig klar over hva jeg skriver og gjør, og føler at det “alter egoet” jeg utgir meg selv som, representerer meg – i mine øyner kanskje mer enn hva de fleste tror.

For et par år siden var det rosabloggere. Nå er det mainstream å være “sinnablogger”, det er jævlig kult å skrive i metaforer og ingen er egentlig seg selv lenger. Hvem startet trenden, var det deg? Eller Linnèa Myhre? Jeg har verken startet eller hoppet på en trend. Sinnablogg? Er det det dere sitter igjen med etter å ha lest her? Håper ikke det. Jeg tømmer bare hodet mitt slik jeg opplever det, og synes bloggen min (som egentlig er en hjemmeside) representerer meg og mitt hode i den aller største grad.

Er det du som kommenterer hjemmesideinnleggene dine ettersom mange av leserne dine ikke har blogg? Nei. Det at mange av mine lesere ikke har blogg selv betyr at leserne mine ikke er i en stereotypisk blogg-målgruppe.

Det er akkurat hva jeg er ute etter.

36 kommentarer

Siste innlegg