Kistakramper – Coffin Camp 2011

Dette er det siste innlegget jeg skriver før jeg drar til Roskilde. Vi drar nedover natt til Fredag og satser på å være blant de første som kommer dit. Frem til det har jeg en haug av ting som må gjøres. Jeg må skrive 3 innlegg som blogit kan publisere de neste ukene og dekke Oslo Live for Natt & Dag. Jeg hadde på et tidspunkt tenkt til å ta teoriprøven også, men jeg ser selv at det ikke skjer. Jeg har liten tid igjen, og har ikke pakket noe, kjøpt inn noe eller planlagt noe. Men det ordner seg. Når jeg først er der nede, så blir det bra uansett. Mitt kroniske stress skal slappe av.

Jeg har bedt Øystein om å forklare litt rundt Coffin Camp og Coffinblaster 3.0 som altså er den nyutviklede, 2.5 meter lange gravkista vår – fylt opp med et hissig lys- og lydsystem, samt masse komplisert teknologi som jeg aldri kommer til å lære meg. 

Aggregat er forbudt inne på Roskilde. Alt i Coffinblaster 3.0 går på 12volt, dermed holder det med bilbatterier. Vi har to separate bilbatterier i serie, altså 24 volt, som er eksklusivt egnet for forsterkeren. For å lade opp batteriene har vi to solcellepanel på 55watt hver, så vi trenger ikke å lade bilbatteriene hele festivalen. Vi kan også lade mobiler, iPoder og lignende med billader inne i Coffinblaster 3.0.

Selve coffin er altså 250 cm lang og 90 cm høy. Tårnet med lys og høytalere er 230 cm på det høyeste, så det når godt over hodene til folk. Vi har en klasse D-forsterker på 4 x 100w, og ved absolutt full pupp på volumet bruker vi ca 1,5 amper med strøm i timen. Vi har fire 12-tommers sub’er inne i Coffin, i tårnet har vi to 6-tommers mellomtoner, to enorme horn med drivere for diskant og to piezoer for å toppe diskanten litt ekstra. I tillegg til de to 12volts batteriene har vi et tredje batteri, også bilbatteri i 12volt, som driver alt annet – lokket, lyset, mixeren etc.

Siden 2007 har Coffin Camp bodd på felt C41. I 2008 het feltet plutselig C52, men det heter C41 igjen nå. Det er lett å finne C41 – rett ved den store plassen foran C-tårnet, toalettene, Skyline Bar også videre. Det er veldig lett å kjenne igjen campen med sitt røde gjerde, og i år vil det mest sannsynlig også komme opp en vegg rundt alle teltene våres med en svær Coffin Camp logo på. Så lenge været er godt, så vil nok Coffinblaster også stå utenfor og pumpe passende musikk.

Jeg ligger mest sannsynlig utenfor uten klær på og med hodet ned i en grøft, men det er hyggelig om noen vil kile meg på ryggen samtidig. Eller massere rumpa mi – den er støl etter all syklingen den siste tiden.

Jeg har klippet sammen en teaser til med Coffinblaster 3.0 helt i sluttprosessen. Nå er den ferdig. 

Vi sliter forresten med å skaffe en stor tilhenger med bremser. Og bil. Har du noen smarte ideer, så send meg en mail: [email protected]

Mens jeg er borte, så må dere hjelpe meg å holde hjemmesiden i live. I høst spurte jeg litt rundt om hvem dere er, men jeg har fått mange nye lesere siden da. Fortell litt om deg selv, hvor du er fra, hvor gammel du er og hvordan du fant frem hit. Det skulle vel bare mangle at jeg får vite litt om dere også – og jeg vet at det ikke bare er småjenter fra Nord-Norge. 

76 kommentarer
    1. Heia, Kongen! Æ e ei trætten år gammel jente fra Vadsø. På fritida mi lika æ å turne og danse og lesa hjemmesida di. <3<3<3<3!!!!
      Kødda.
      Hei, jeg heter Hilde, er nitten år og har ikke noe liv. Har foto på hjernen 24/7, vil bli advokat, jobber på Mega, sikler etter militærmenn og trener minimum fire ganger i uken. Det siste der er jeg veldig stolt over. Og jeg fant hjemmesiden din på bloggen til Ida Wulff.
      Og så skjønner jeg ikke en dritt av det tekniske rundt kista deres.

    2. Virker som MacGyver har hjulpet til. Fysikk- og mac-Macgyver såklart. God tur og ikke ta det easy med de ukjente rusmidlene, jeg er glad i deg veitu!

    3. Heter Elise,16 år gammel fra Tønsberg. Liker å ligge i senga og se på film og ta stygge bilder av meg selv.

    4. Hei, pene, sterke og kule Halvor!
      Eg heiter Marita, er 20 år og er frå verdas navle, Voss. Eg er student, og vil med tid og stunder (og bestått eksamen) blir lærer for 5.-10. klassinger. Fann bloggen din gjennom Ida Wulff, men det er leeeeeenge sidan, så eg anser meg sjølv som fast groupie av deg og heimesida di. Hurra for Roskilde, kos deg! <3

    5. Jess. Jeg skjønner ingenting av Coffinblaster-greia, trodde det var en kaffe maskin eller et telt egentlig. Om jeg var en gutt fra Sør-Norge ville nok alle vært fornøyde- inkludert meg. Sør-Norge har finere vær, og alle fra Nord-Norge er egentlig muldvarper på grunn av sin mangel på sol og sosiale liv- småjentene(som meg -.-) også. Du burde bli noe smart egentlig, ikke jobb i fotobutikk igjen.

    6. Hei.
      Jeg heter Elin, er 14 år og bor i en kul by på Østlandet. Jeg vil ikke skrive noe mer for det blir bare tull og useriøst.
      Jeg elsker deg, forresten. Og katten din, han er så søt.

    7. 24 år,samboer,mamma,barnehageassistent..Så hvorfor henger jeg her?fant bloggen hos idawulff,du kjenner mia m,får meg til å savne roskilde og skriver mye rare ting..

    8. Silje, 20 år, fra Sarpsborg. Rett vet harryland. Jippi! Gjør ingen ting for øyeblikket, og trives med det. Kommenterer aldri blogger, da jeg aldri har noe interessant å si. Du overtalte meg, og dette er resultatet, haha.
      Du får meg til å trekke på smilebåndet, det er derfor jeg henger her. Over og ut

    9. Hei, Karoline heter jeg. (Klein start, prøver videre..) Superkul, supersingel og superfan av katten din.. og litt deg, da. Fra Trondheim, opprinnelig svenske, alder er bare et tall som ikke betyr noe (..heh) og som alle fant jeg deg på Twitter. Ser på meg selv som en trofast groupie, you know what to do, finn meg på Twitter!

    10. Kjære Halvor. Jeg heter Hanna og er 17. Jeg snakker flytende norsk, fransk og engelsk.. Jeg er glad, har fått kjæreste og gleder meg til hove. Digger Linniiie, fant deg der:) du ser ut som en veldig sterk kar

    11. Kjære Halvor du er kjempekul og sterk<3<3<3
      jeg bor i Oslo og fant deg på twitter og er litt svensk og ikke fra nord-norge. Fridakdh på twitter! Du la meg til i den listen din, da ble jeg fornøyd

    12. SATTAN jeg gleder meg til å fezte med dere hver kveld kl 23:59!!!!!!!!!!!!!
      Ellers er jeg 20 år gammel fra vestlandet. Troor jeg fant bloggen din, som egentlig er en hjemmeside, via Linnéa eller Christine.

    13. Jeg heter Hege, er 22 år og er en av de leserne som sjeldent kommenterer. Ikke spør meg hvorfor, har bare blitt sånn. Jeg er sykepleierstudent, bor i Oslo og jobber på sykehjem ved siden av studiet. Husker ikke hvor jeg fant hjemmesiden din, men har lest den en god stund 🙂

    14. SKRIV! neida. Julie er navnet 14 år og 9 veldig gamle mnd. Kommer fra Vågå i oppland. Der er det egentlig ingen som har noe liv. Enten gjeter du kyr og kjører traktor, er med på idrett eller dans/fløyte. De andre slår i hjel tida si med data. Jeg er da en av de. Ser for det meste på TV – serier som jeg laster ned. Uff. Jo, ellers så fant jeg hjemmesiden din via Blogit. Kos deg på Roskilde! 😀 Du ruuuuuuler.

    15. Hei Halvor!
      Jeg heter Asal (betyr honning på persisk) og fyller snart 17. Jeg er fra Iran. Woho! Katten din er perser? Good choice… Nei, jeg bor ikke i Nord-Norge, jeg bor i Oslo =P
      Jeg har funnet bloggen din for et halvt år siden, men jeg husker ikke hvor.. Etter at Lars Tangen la ut et innlegg hvor det var bilder av deg(aprilsnar), så fant jeg deg igjen, og begynte å lese bloggen din derifra. Syntes du er annerledes. Jeg liker humoren din og ting du skriver i bloggen din(hjemmesiden). 😉
      Kos deg på Roskilde, og ta masse bilder!
      Hilsen A.

    16. LITT misunnelig på deg nå ja. Fikk mail i dag om at Roskilde er utsolgt forøvrig, så da var alt håp ute om at en altruistisk millionær plutselig skulle gi meg en billett. Forøvrig så er jeg 20 men jeg blir snart 21 (I LØPET AV ROSKILDE, 29. juni det er den perfekte bursdagen, det er siste natten av warm-up) Jeg kommer fra Oslo men har bodd de siste årene i Frankrike. Jeg fant bloggen din gjennom Linnéa, jeg tror det var et intervju med henne hvor hun hadde fått spørsmål om hva slags blogger hun leste, og hun sa konghalvor. God tur da, lykke til med å finne og å kjøre henger.

    17. Kjære Halvor. Jeg heter Alvilde og er 19 år. Jeg bor på Majorstuen, og har sett deg på kollektivtransport TO ganger det siste halve året. Da føler jeg meg som en ufrivillig stalker. Jeg fant den etter å ha oversett den lenge, fordi det hele virket litt dust, men så bestemt jeg meg at ok, kanskje jeg skal sjekke innom. Du er ganske kul, pen og sterk.

    18. Kjære Halvor
      Jeg er en 16 år gammel jente fra Bergen, har nettopp begynt å følge med, men skjønte fort hva det gikk i. Å skrive dannet er noe jeg misliker strekt, men jeg gjør det slik at mongoer som deg og dine lesere skal forstå. Jeg liker humoren din og at du ikke prøver å være noe du ikke er.
      Ikke så sykt mye mer å si om meg..

    19. Kjære Halvor.
      Jeg heter Kristine og er 15 år. Fant deg helt random (lol) i fjor sommer på en eller annen nettside. Satt i flere timer og bladde bakover i arkivet ditt, et par dager senere fant jeg Linniiie og gjorde akkurat det samme. Liker bloggen din veldig godt fordi du er sarkastisk, morsom og litt søt 🙂 På fritiden gjør jeg akkurat det samme som alle andre femtenåringer…ikke noe fornuftig i det hele tatt. Er med venner og sånn da selvfølgelig, ikke at det er mer fornuftig men…jaja.

    20. Ellie, 19, Domus på Fagernes.
      Fant deg da du kommenterte “elsker du meg?” på bloggen til en kjenning da hun hadde spørsmålsrunde. Fotografisk hukommelse. To år siden. Shit. Dessuten kjenner du fetteren min. Han er like kul som deg.

    21. Jeg heter Ilayda, kommer fra Drammen, men flytter snart til Oslo. Hvor fett er ikke det liksom? Nå kan jeg stalke deg 24/7 (neida) Jeg er negativ (realist), henger på blitz for å føle meg kul og bruker alle pengene mine på filmer. Yndlings-regissøren min er Dario Argento og Bernardo Bertolucci. Sånn ellers er jeg er en jævlig fet person og er superhelt om natten.

    22. Jeg heter Thea, er 18 år, og bor på Vestlandet. Skriver på bokmål, sånn at Rambo også skal forstå. Jeg fant hjemmesiden din gjennom en venninde, og har vært fast leser siden det. Grunnen til at jeg leser den, er at jeg holder på å drite på meg av deg.. Og Rambo. Jeg er spontan, dritkul og gal, og jeg liker å gjøre ting jeg ikke kan. Jeg skulle gjerne vært på Roskilde sammen med deg, så du kunne opplevd meg, men siden jeg er en fattig taper, så må jeg utsette det til jeg er litt mer finansielt stabilisert. Følger deg på twitter også fyi.

    23. Heisann Halvor!
      Mitt namn er Oda. Bur akkurat no i Bergen og skal studere lyd-teknikk og musikkproduksjon til hausten. Fann bloggen din… hukser ikkje kor, og har lest og følgt den lenge. Ha ein god tur til Roskilde, viss du veit kva maiskorn betyr på dansk hadde det vore morosamt om du fann det ut. Eg fant det ikkje ut i fjor når eg var der.!

    24. Jeg er nitten år og fra Oslo, leser alle innleggene dine fra topp til bunn og kommenterer nesten aldri (unnskyld). Jeg husker ikke hvordan jeg fant bloggen din som egentlig er en hjemmeside jeg, for det er så lenge siden, men du er så kul og tøff og sterk, så jeg fortsatte å lese den. Kos deg på Roskilde, HORE. Jeg er ikke misunnelig i det hele tatt.

    25. Kjære Halvor.
      Jeg er Kristine, 21 år fra Vestlandet. Jobber som kinomaskinist og skal antakelig bli biolog. Er vegetarianer. Hater nynorsk. Vil kidnappe katten din, for den er ren underholdning. Husker ikke hvordan jeg fant frem til siden din. Leser det du skriver for å minne meg selv på at jeg ikke er den eneste galne personen i Norge.

    26. Btw, du ligner sykt mye på Colin Farrell.. Det er nesten skummelt. Vet ikke om folk har fortalt deg det før. Har de?
      Hilsen Asal 🙂

    27. mitt navn, ja det ser du ovenfor, jeg er ei 16 år gammel jente fra Trondheim. Ganske sta egentlig ettersom at jeg har bodd her i 8 år og fremdeles snakker det de fleste TRØNDERE vil kalle bokmål. jeg har ingen awesome ting å gjøre på fritiden annet enn å være med de awesome vennene mine<3 Neste år starter jeg på videregående og det blir digg. Jeg liker også å skrive enkle korte setninger. Jeg digger også bloggen din. jeg kom over bloggen din via ei veninne fra byen som er ûberkul. Hun snakker mye og har bodd i Trondheim i 12 år. Hun snakker også bokmål og er enda mer sta enn meg. det er hun der jenta fra twitter som elsker deg, hvis du skjønner hvem jeg mener. Du sa at du likte henne også og ville ta på puppene hennes. Også digger jeg alt fra punk til techno og dubstep. Jeg liker også sjokolade og agurk. Dessuten har jeg veldig lyst til å dra på en festival i år, men jeg liker bare å bruke penger, ikke tjene dem og derfor er jeg blakk nå...
      Sa jeg at jeg elsker deg?
      <3

    28. Kjære Halvor…
      Jeg er 16 år og heter Franziska. Bor i Våle (en liten, ubetydelig by, bort i gokk, nærmere sagt litt unna Tønsberg) Er opprinnelig fra Tyskland, så allerede det gjør meg litt kul da… Hvordan jeg fant fram til siden din er et godt spørsmål som jeg overhodet ikke kan svaret på (fant den sikkert bare en random gang når jeg kjeda meg)
      Syns i hvertfall at du er utrolig pen, sterk og ikke minst kul, mener katten din nå asså…

    29. Kjære Halvor.
      Jeg er en liten jente fra Nord-Norge, jeg heter Rose, er 15 år og kommer fra Alta. MEN derimot, har jeg flyttet langt vekk derfra fordi jeg ikke liker kulde og snøscooter, så jeg bor på Gjøvik og blir 16 om to uker tror jeg.
      Jeg fant ikke frem hit – hit fant frem til meg. Tulla. Men jeg husker ikke, og who cares, fordi jeg leser og kommenterer, og det er vel det viktigste. Grunnen til at jeg fortsatt leser er jo fordi du er så pen, sterk og kul.
      Jeg liker melk og mais og rosiner og is-te og alt annet man kan stappe i kjeften.

    30. er ei 18 år gammel jente fra Trøndelag. På fritida jobber jeg i kiosk, driver å tar lappen og gjør meningsløse ting på internett. Husker ikke hvordan jeg fant bloggen (hjemmesiden) din. Sannsynligvis gjennom en annen blogg jeg ikke leser lenger. Og såklart ble jeg hekta. kan bruke kveldene til å se 4 min lange filmer av Rambo som jakter på fluer, edderkopper eller nattsvermere. Ha det gøy på Roskilde da! Spoon mange fremmede folk.

    31. Kjære Halvor
      Jeg heter Nora, er 14 år. Jeg er fra Hønefoss. Jeg vet ikke hva jeg liker å gjøre, det kommer an på hva jeg har LYST til å gjøre. På fritiden sitter jeg som en annen suckass og leser hjemmesiden din, og irriterer meg over andre folk på facebook, twitter og younameit. Jeg har også et sosialt liv, men vil ikke legge så mye trykk på det for å forsøke å fremvise hvor nolifer jeg er. Jeg fant fram hit ved hjelp av broren min, og bestemte meg for å like humoren din, så jeg ble værende. Du er også veldig pen, sterk og kul. Utifra bilder. Tadaa

    32. Kjære Halvor. Mitt navn er Gerhilda Rosada Katralinka Elgrima Fantastimalmina (helt sant). Jeg er 15 år, fra Stavanger City. På rommet har jeg cd-er ,varmepumpe og verdenskart. Akkurat nå hører jeg på Jakob Håkon Band. Du er pen og kul, og kansje litt småsterk. Du har bare kvinnelige lesere. Når jeg blir stor skal jeg bli like kul som deg, jeg er ganske godt på vei, lover. Ønsker deg en fortreffelig reise.

    33. Kjære Halvor, jeg heter Iris. Jeg elsker å spille og høre på musikk, å lese bøker som ikke er for mainstream, fotografere og å henge på internett. Jeg husker ikke hvordan jeg fant deg siden det er ganske lenge siden, men det er mulig en annen blogger som sofsen eller noe linket en gang i tiden. Kommer tilbake fordi jeg kjenner meg igjen i det du skriver på en måte; jeg er også veldig tilfeldig, kreativ, rastløs – men kanskje ikke like glad i oppmerksomhet som deg. Jeg vet iiiikke hva sarkasme er. Ha det gøy på Roskilde da, mand!

    34. Kjære Halvor. Jeg heter Elisabeth, 16år, og er fra sarpsborg! Fant hjemmesiden din gjennom alle de kule videoene på youtube, som jeg har sett hvert sekund av. Du er den kuleste, peneste og sterkeste! DIGGER hjemmesiden din over gjennomsnittet mye! Ha det drit kult på tur, så skal jeg prøve å la vær å savne deg og det du skriver.. og såklart videoene dine.

    35. Kjære Kong Halvor! Du er så utrolig kjekk og musklene dine ser kjempe store ut.
      Jeg heter Marthe, er 16 år og kommer i fra Trondheim. Jeg fikk vite om hjemmesiden din en dag Sofsen kommenterte på min gamle blogg, og ble helt forelsket med en gang. Du er jo kjempe kul! Jeg kommer til å savne deg når du er borte, men håper på en kjempe kul oppdatering når du kommer hjem! GOD TUR

    36. Kjære Halvor! Jeg er 26 år og heter Marte. Jeg liker noen få rosablogger, men jeg liker enda bedre sarkastiske og velskrevne hjemmesider som denne. Jeg skriver masteroppgave (eller, egentlig ikke så mye, surfer egentlig mest bare rundt på nettet), og skal bli lektor. Jeg tror jeg kommer til å bli en god lærer og håper jeg kan bidra med noe positivt for kommende oppvoksende generasjoner, men selvdisiplin kan jeg desverre ikke lære noen noe om. Jeg kan nemlig motstå alt, unntatt fristelser.
      Dette er mitt andre besøk på denne hjemmesiden, men jeg ser for meg at jeg -dersom de neste fem innleggene dine holder like høy kvalitet og har samme underholdningsverdi som det jeg hittil har lest- vil legge deg til i bokmerker. Det hjelper selvsagt også at du er pen, sterk og kul.

    37. Jente, 20år, opprinnelig fra Oslo, men studerer fysioterapi i Trondheim. Si ifra om du vil ha massasje 🙂
      Jeg digger deg, sarkasmen din, og du er pen, sterk og kul 😀
      <3

    38. kjære Halvor.
      Ååååh du er så heldig som drar på roskilde! Seriøst Kings of leon.. Jeg gråter inni meg siden jeg ikke får se dem 🙁
      Jeg er 17 år og kommer fra rauland, du vet garantert ikke hvor det er. Jeg er jente. Jeg fant bloggen din gjennom linnéa rundt jul 2010! Made my life. Jeg har møtt deg en gang i Oslo, det var fett! Har ett, nei faktisk tre bilder av deg og meg sammen. Jeg liker bloggen din megamasse og jeg liker deg megamasse. Du er veldig pen, sterk og kul

    39. Gidder ikke engang skrive noe om megselv som liksom skal skille seg ut fra mengden av andre livshistorier her, men jeg fant hvertfall bloggen din etter at du var den eneste utenfor min vennekrets som kommenterte et av blogginnleggene mine.
      Også skriver jeg lange setninger, takk og farvel.

    40. Kjære Halvor, jeg er 18 år, befinner meg for øyeblikket på Oppaker, som ligger utenfor årnes, som ligger midt mellom oslo og kongsvinger. Det er så lite at en nabobygd var et av stedene Hitler ikke fant. Vi er ganske stolte av det.
      Ellers er jeg fattig, jeg er akkuratt ferdig med videregående og fullførte med glans. Har aldri hatt en jobb i hele mitt liv, alltid blakk men reiser til Roskilde likevel. Gleder meg vilt.
      Jeg skal definitivt komme å ta et bilde av kista deres og sende bildet til deg, sånn at du kan legge det ut på den fine hjemmesiden din. Akkurat nå er jeg midt i pakkingen og har allerede to fulle bagger, det orker jeg ikke, så jeg må nok kvitte meg med en del klær.
      Sånn, nå føler jeg at du kjenner meg bedre enn meg selv.
      Husker ikke hvordan jeg fant hjemmesiden din, men etter jeg fant den har jeg vært innom nesten hver uke, bare for at du er så kul, pen og sterk og sånn.

    41. Kjære Halvor. Jeg er en 17 år gammel jente fra Bærum som fant deg via sykkelvideoen Linnéa la ut. Når jeg leser bloggen din, tar jeg meg selv i å sitte og fnise som en enda større tard enn jeg egentlig er, høhø. Jeg holder på å drive omgangskretsen min fra vettet med den blomster-jesus-sangen fra sykkelvideoen, som jeg har en del på hjernen. Ellers har jeg en mamma i afghanistan, en klein eks i spania som på langt nær er like kul, pen og sterk som deg. Også har jeg store planer om å begynne på IB til høsten- og dermed drepe det sosiale livet mitt totalt.

    42. Halla, 18 og fra MOSS, wohoo. Bloggen din er sykt kul, akkurat som deg, tror jeg. Mitt største ønske er å bli din venn. Klemz
      Fant bloggen via Linnea Myhre btw

    43. Kjære Halvor. Jeg heter Maya, 13 år og kommer fra Asker. Jeg fant deg gjennom Linnèa Myhre C:
      Og jeg gjør ikke noe annet enn å kjede meg i Asker 😉

    44. Kjære Halvor
      Jeg heter Camilla, er 17 år, fra Bodø. Jeg liker Lars Vaular og håndkremer som lukter godt. Jeg er kjempeflink å synge. Jeg synes du er veldig pen og sterk og kul. Jeg fant hjemmesiden din fordi jeg følger deg på twitter. Jeg la deg også til som venn på facebook fordi du er så pen og sterk og kul.

    45. 25 år fra Oslo. Skriver masteroppgave og trenger ca hundre internettpauser i timen for ikke å bli gal. Hjemmesiden din gir meg akkurat riktig porsjon meningsløs underholdning som forhindrer det, uten at jeg mister troen på menneskeheten og bli deprimert, for det skinner gjennom alt tøyset at du faktisk har noe mellom ørene.
      Også er du pen, sterk og kul selvfølgelig.

    46. Kjære Halvor
      Eg er 21 år, og kjem frå Valdres (btw, korleis veit du om Domus på Fagernes? (ja, det sit fortsatt igjen etter at du såvidt nemnde det i eit innlegg for lengelengelenge sidan)).
      Du er ikkje berre pen, sterk og kul, men òg morosam! “Jeg digger digger digger digger deg. Fordi du er så pen og sterk og kul.”

    47. Jeg fant bloggen din helt tilfeldig en dag du skrev om å være gangster i Bærum, og titter innom jevnlig. Jeg er 25 (visste du at kroppen din begynner å forberede seg på å dø når du er 25?), operastudent, fra Fredrikstad, men bor i London. Kan generelt beskrives som en litt asosial, men søt misantrop.

    48. Kjære Halvor. Jeg Heter Vilde, er 17 år og kommer fra hølet Hokksund i Øvre Eiker. Det ligger 10 minutter unna Krokstadelva. Jeg er 100% gal, antakeligvis den mest gale og sexy personen som finnes på denne jord. Jeg fant bloggen din, rettere sagt ble anbefalt den av veninna mi en gang langt tilbake i tid. Siden den gang har jeg vært innom ca. hver dag. Før du trøster deg med at jeg er fra østlandet må jeg skuffe deg og si at jeg er halvt nordlenning. Men jeg er fortsatt jævla sexy.
      Hjemmesida di/ eller bloggen, hva enn du foretrekker, den er genial, den digger! Ha det fett på tur! Jeg skal i alle fall ha en fantastisk fyllekveld imorgen her hjemme i eiker og håper du også får mange fete fyllekvelder.

    49. Hei, Halvor. Vi er en guttegjeng fra Oslo som stadig leser bloggen din. Vi er 18 år gamle. Vi møtes hver mandag og torsdag ettermiddag hjemme hos Einar for å trykke “oppdater” og lese de nye innleggene du har postet.
      Vi fant bloggen din gjennom dagens outfit-siden. (du står med gressklipper)
      På fritiden streber vi hardt etter å bli som deg. Vi skal få oss en katt som er like kul som Rambo, (umulig) for han er en kul katt.
      Pizza er godt.
      Driver du ofte med ringepigg på natta? det gjorde vi i natt. Skulle du ønske at du var med?
      Kan vi komme og hilse på Rambo? Er det sant at morra mi er mann?

    50. Kjære Halvor! Jeg er ikke ei bloggfitte, men eneste bloggen jeg leser, er din! Fant den gjennom linniii engang da jeg kjeda meg, og falt for bloggen din. Hoho.
      Jeg har blitt en gammel dame på 19 år, også er jeg lærling i omsorgsbolig, og jeg liker å ta bilder, og siden jeg nettopp har bestilt meg speilrefleks, så gleder jeg meg masse. Canon 550D !! wee

    51. kjære halvor.
      jeg heter madelaine, er 22 år og fant bloggen din ifjor sommer etter roskilde, da the word on the street var at du hadde blogga om verdens beste festival. siden den tid har jeg fulgt deg trofast, og jeg dør på meg etter nesten alle innleggene dine (altså fordi jeg finner deg hysterisk underholdende) forresten så er paradise-oppsummeringene dine favorittene.
      fremover i sommer kommer jeg mest sannsynlig ikke til å lese bloggen, unnskyld, hjemmesiden din, ettersom jeg regner med du kommer til å legge ut om hvor fantastisk roskilde 2011 var. jeg skulle nemlig feira femårsjubileet mitt i år, syngende og dansende etter don’t stop me now og coffin camp-coffin’en, men min latterlige dårlige økonomi tillot det ikke. resten av sommeren kommer til å bli tilbragt gråtende i fosterstilling. men jeg vender nok tilbake etter noen uker, i håp om at du kanskje ikke skriver så mye om roskilde. håper forresten du får det flott!
      ps: du har selvfølgelig den flotteste hjemmesiden i dette langstrakte land, og du er sykt pen, sterk og kul, og garantert en fabelaktig spooner!

    52. kjære halvor. Jeg heter Emma og er en liten småjente fra midt-norge. Husker ikke hvordan jeg fant bloggen din, men den er dritkul, og du er pen,sterk og kul.

    53. Kjære Halvor,
      Er faktisk fra Nord-Norge, er 15 år OG jente. Gratulerer.
      Jeg husker egentlig ikke hvordan jeg fant frem til hjemmesiden din, bare at jeg en gang klikket inn. Ja og før jeg glemmer det: Du er superpen, utrolig sterk og kulere enn noen annen på jorden. Til tross for at du på en måte fornærmet meg i sted med det der om småjenter fra Nord-Norge.

    54. Oh my god, jeg hater deg.. Drømte selvfølgelig om deg i natt, og det var vel ikke av de drømmene jeg skal begynne å legge ut om her 😉 Og så da, til grunnen til at jeg hater deg: det går jo ikke an å legge fra seg drømmen en gang! Nei, besøk byen jeg bor i slik at jeg får oppleve at du er en real drittsekk, så får jeg litt fred i sjelen 😛 Haha! Kos deg masse, det fortjener du 🙂

    55. Kjære Halvor
      Så på bloggen til Annette (Nettenestea.com) at konkurransen om BSU-konto og 5000 kr også gjelder på din blogg, så tenkte jeg skulle kommentere her også, for å øke vinnersjansene!
      Svaret er: Boligprisene har økt med 15 % de siste to årene.

    56. Kjære Halvor. Navnet er Ronja, 14 år fra Moelv, en liten by med navneskilt over høyre hjerte. Hjemmesiden din fant jeg ved et random klikk på google, og ble hekta med en gang. Digger deg. Du er kjekk, pen og har masse muskler alle elsker at du viser fram. Vet dette ble i seneste laget, men tenkte du kunne få vite hvor mye alle elsker deg, og hvor pen, sterk og kul du er.
      Heia Halvor!

    57. Kjære Halvor. Jeg er 180 høy, veldig høy hele tiden og bare det egentlig.
      Kanskje litt kreativ.
      Kommenterer aldri, bortsett fra nå.
      Jeg driver med graffiti (derav høyden). Trololololoooo.
      Jeg heter det som bare gamle oldemødre heter – Ingeborg.
      Jeg fant deg på internettlillesøsteren din sin blogg.
      Skal du noen gang støtte et utryddningstruet dyr bør du støtte sjøkuene, fordi de er faktisk dyr de også!
      Jeg bor snart i Oslo, og jeg har to sykler. Vi kan dra på sykkeltur sammen, hvis du plutselig skulle få tid til det en dag, og er så dristig briskebykonge at du faktisk tør å dra på sykkeltur med en som heter det alle oldemødre heter – Ingeborg.
      PS: Dette er bare tull. Noe av det i allefall. Tulla.

    58. Kjære Halvor.
      Eg er Silje, fra Hommersåk, du kommer aldri til å vite hvor det er, så det er i Sandnes Kommune, Viss du ikkje vett kor Sandnes er, så er det rett ved Stavanger. Eg er 16 år, og veldig kul. Eg tar bilder, viss du går inn på min hjemmeside så er du kul. Ok?

    59. Kjære Halvor, jeg må nok skuffe deg å si at jeg er 17-år OG jeg er fra Nord-Norge, Kautokeino. Var på Roskilde i år og fortalte en venninne om en camp som het Coffin Camp som spilte den feteste musikken som vi dansa til nesten hver natt, så visste ho meg bloggen din. lol

    60. Hei jeg er en jente, som liker å ro rundt i en oppblåstbar gummibåt og sende flaskepost til Kjekke sjørøvere. Dessverre frykter jeg at det er litt dårlig med sjørøvere ihar i Norge for tiden…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg