ØYAFESTIVALEN 2011 – episode 4

Min siste dag på øya var svært interessant. Jeg dro på èn konsert, med Hurra Torpedo, der Kristopher Schau “owlet” på en fryser. Bra konsert.

Jeg hadde på trendy t-skjorte, men så var det ingen fra Oslo Nights som ville ta bilder av meg med den. Måtte ta bilde selv. Skuffet.

Så hang jeg oppe i 2.etasjen på Ølparadiset og tok bilder av folk. Først så jeg en dame med barnevogn som fikk meg til å ønske at jeg selv var en liten baby i en vogn som kunne suge litt på puppen.

Så oppdaget jeg et menneske med nøyaktig samme klesstil som meg selv.

Jeg prøvde å skåle, men da mistet jeg en hel øl på vedkommende, og så måtte jeg gjemme meg bak en liten busk.

Også tok jeg bilder av en jente som jeg ble litt forelsket i.


Også var det en annen som tok bilder av henne også, også så vi hverandre, og da latet vi som ingenting og tok bilder av hverandre i stedet.

Det siste jeg opplevde på Øya i år var en banan med sånn trendy firkant som man kan ta bilder av. Jeg prøvde å ta bilde av den med min snart 10 år gamle Nokia, men det skjedde ingenting. Drittbanan.


Så dro jeg hjem. Hvordan dette innlegget ble til; det vet jeg ikke.

God natt. 

19 kommentarer

Siste innlegg