meta-streptocock

Jeg har en katt med bart og en strek på en arm full av ting som musikk og ballestein som kryper, løper, hopper og stopper. Det finnes mange ideer med denne teksten, og kols er ikke blant dem. Løpe, hoppe,  … det var mitt andre hopp på med få punktum. Løpe til en suppe gå brake fjolle balle (ps: det var andre balle) men nå skal man vel snart lalle. Hvor mange indianere og spurv trengs til å spasere fra Oslo til Akershus? Ingen. Det finnes allerede lyspære.

da jeg våknet i dag, så merket jeg med en gang at jeg på veldig mange måter hadde vondt i hjernen.

Så begynte jeg å løpe, da. Fort. Hoppe og balle. Lalle og tralle. Trapper er også et effektivt middel for å bevege seg opp og ned, uavhenging av tyngdekraften (OPPSKRYTT!). Forresten, sykt lol, hun brunetten fra stift, hun har jeg snakket med og – wait for it (wait for pikk) – hun SKAL FLYTTE INN! Neida. Men hun skal få lov til å komme på besøk for å sove med Rambo når hun vil. Men seriøst. Slapp av folkens, dere trenger ikke stige HELE tiden. Stige, stige, stige. Christian!!! Du må gi tilbake stigen min. Du kan umulig fortsatt henge opp gardiner nå. Sitting in my bed or (ukjent, engelsk ord) wide awake. There’s demons in my head, and its more than i can take. Kake er godt, forresten. Spiser det ved flere anledninger, type bursdag.

 Det regner, men det er ingen som har snakket om å slippe inn katta. Eller Pappa. Kjenner du han? Noen gjør jo ofte det. Utvilsomt ikke alle. 

Her kommer det snart et seksuelt refererende banneord. På forhånd; unnskyld. Det MÅ ut.

Fernet, fernet. Du er litt av en luring, og om du faktisk kjenner hun hora som var på tempest (ja, lol.) i går, så forklar henne at det var med god grunn at jeg spurte om hun var autist. Samme gjelder den lille “stygge fitte”-bemerkningen min. Overser du meg igjen, når jeg spør om du kan slutte å sette på den samme Admiral P-sangen, så skal – helt seriøst – stikke hull på trommehinnene dine med tannpirker. Du er ikke bedre enn noen, din hore. Steng deg selv inne på BI. Kom aldri ut igjen.

Hvis man kjører bil i mange dager i strekk, så må du mest sannsynlig fylle bensin på tanken.

Tanken? Banken. Kake kake kake. Det er ingen bakekake, det er en stang med flagg. Flagg, plagg, knagg, ragg, bag, tank, bank, buse. Omelett er digg, ååååh, kan ikke noen bare komme hit nå og lage omelett til meg? Omelett av små pingviner, for eksempel.De er så søte, og jeg har lyst til å leie.

Halvor. 22 år fra Briskeby.

22 kommentarer

Siste innlegg