Skikk og Bank! – presentert av Halvor og meg.

DnB NOR re-lanserte sin geniale bok “Skikk og Bank” nå på mandag, og jeg skulle egentlig si i fra til dere da, men glemte det fordi jeg mest sannsynlig ble pumpet eller noe sånt. Derfor gjør jeg det nå, med strengt påsyn av en som heter Nina. Hun bor nesten her, og Fattern betaler henne for å passe på meg. 

– Ikke dra det så langt nå, Halvor. Skriv innlegget, og legg deg. Du er trøtt nå! 

Ok, da. Nina bor ikke her. Men plassen er ledig, så jeg kan ta i mot jobbsøknader på mail nå. Fattern leser dem hyppig, og er veldig klar for å ansette noen som er snille og lager brokkoli og som tvinger meg til å spise den!!!

– HALVOR! Nå slapper du av, og gjør jobben din. Husk at du sluttet i den vanlige jobben din for 2 år siden fordi du hadde lyst til å tjene penger på internett, og det eneste du har drevet med hittil, det er å run… spille kabal! Hver dag! Nå har Nina gitt deg penger for å skrive om noe som faktisk er kjempeviktig, også tøyser du det bort. Det er dårlig gjort, og respektløst – overfor Nina, deg selv (meg), og leserne dine som mest sannsynlig har lyst til å vinne en bil gratis.

Hei. Du kan vinne en bil!

Og nå starter innlegget.

Skikk og Bank er en bok DnB NOR har laget for alle som skal flytte for seg selv, og ikke kan en dritt om å bo alene. Disse kalles nordmenn og er en bortskjemt menneskegruppe som bor på jordkloden. Boken er full av tips og triks. Noen av dem er til-og med veldig smarte. Jeg har boken selv, ettersom at den er gratis i alle DnB-bankene, og jeg elsker gratis ting. 

– Legg ut bildet av deg sammen med boken, du! 

Ok. Her er jeg og boken. Streetarten i bakgrunnen er dog ikke til salgs.

Alle bør skaffe et eksemplar av Skikk og Bank. Og av meg.

Som et ledd i re-lanseringen, så har DnB NOR også kommet med en stor konkurranse og en “app”. Jeg aner ikke hva en “app” er for noe, men jeg vet at det er en bil i premie, så jeg anbefaler å sjekke det ut. Det gjør du på facebook-siden til DnB og dit kommer du ved å trykke HER

– Så legger vi ut et bilde av boken, slik at de aller dummeste av leserne ikke er i tvil om hvordan den ser ut.

Her er et bilde av boken. For dere som ikke kan lese, så kan jeg informere om at det er mange fine bilder i den.

Det er Annette sin femi notatblokk forresten. Min notatblokk er mye mer mandig, også har den påskriften “notatblokk”. Jeg håper annette har lyst til å flytte inn sammen med meg. Fattern betaler henne for det liksom. Også kan barnet hete Halvor. Hvis vi få tvillinger skal dem hete … SKIKK OG BANK! Nå blir Nina glad i meg, tror jeg. Kanskje hun vil flytte inn…

– Halvor. Nå skal du sove. Du (jeg) er trøtt. 

Har dere forstått hva dere skal gjøre da, eller? Fint. Forklar meg gjerne, for jeg vil også vinne en bil.

15 kommentarer

Siste innlegg