BIG BRODER NORGE 2011

Dere må ikke gjøre dere selv så dumme, selv om jeg egentlig ikke tror at dere er så veldig smarte heller. Jeg sa jo aldri at jeg skulle på tv. Jeg og Malin Kaos har vært med på et prøvedøgn/pressestunt, der vi bodde i huset slik som de reelle deltakerne. Vi skulle på en måte lage én episode. Egentlig skulle vi også få DVD med episoden på, men så nekter de å gi den til oss alikevel. Derfor får dere aldri se meg drikke 4 flasker med cava, fly rundt naken, bade med Niklas Vindel fra Paradise Hotel, fortelle livshistorien min i vitneboksen, trene, ommøblere og synge sanger hver gang jeg var på do. Synd. Men noen kjedelige screenshots kunne de sende oss, og de skal dere selvsagt få se.

Vi ble bedt om å ta på oss maleklær og håndjern.

Jeg lekte snømann.

Tiden gikk ekstremt treigt uten klokke eller noe å gjøre.

Jeg og Malin var de kuleste inne i huset. Her har vi et lite show for de andre. Husker ikke noe. Trodde vi skulle å DVD!

Jeg kjeda meg så mye at jeg prøvde å lage tatovering ved å tegne kjempehardt med kulepenn. Gikk ikke.

Så ble vi bedt om å skrive ned noen “craaazy historier” om oss selv. Jeg fant på alle mine, som for eksempel at jeg har hatt 3 kjærester samtidig.

Deretter skulle vi gjette hvem som stod bak historien ved å taze den vi mistenkte med en grisepistol.

Jeg synes grisepistolen var morsom og tazet meg selv en rekke ganger. Mest for å tøffe meg for DVDen som vi skulle få, men …

Så fikk vi drikke i belønning. Jeg tok ansvar.

Billig dritt-øl og liksom-champagne.

Så spiste vi mat. Ikke så mye da, for ingen ville bæsje inne i huset.

Hemmelighet: Jeg vet at Niklas Vindel fra Paradise Hotel gjorde det.

Så måtte alle sitte helt stille og se på den fine slangen.

Og da fikk vi mer billig dritt-øl og cava. Ser dere ansiktet mitt på bildet? Sånn ser jeg ut når jeg har lyst til å stikke de andre rundt meg i øynene med knuste champagne-glass.

Les om oppholdet i Dagbladet HER og sjekk neste utgave av FHM. Big Brother-folka sier de har slettet DVDen vår, men det tror jeg ikke noe på. Jeg håper jeg kan mase om å få den etter at serien endelig er ferdig. Så er det nok ikke det er mulig for NOEN å melke Big Brother mer.

Noen sinne.

19 kommentarer

Siste innlegg