blackout, badtrip, flashback

Jeg har gått gjennom en del facebook-bilder, bilder som har blitt liggende igjen på gamle minnekort og bilder som har blitt liggende igjen i uferdige innlegg. Nå er de samlet. Her. Dette er vond mimring folkens. Det gjør vondt i hjernen.

Jeg har vært mye ute i sommer. Da gjerne med blodårene fulle av sprit og hjernen full av små sjørøvere som fekter med hverandre. Det skaper fort en usikkerhet og generell skepsis til fremmedelementer som for eksempel sinnforvirrede aliens som kommer bort til deg på utesteder for å føde nye aliens ut av armen.

Her ser man også et tydelig tegn på fekte-sjørøvere i hjernen. Bildet er fra en fest hvor ingen trodde på at jeg egentlig kommer fra Asker. Så måtte jeg vise dem, da.

Konklusjon: Å sniffe salt gjør veldig vondt i hjernen. Ikke prøv det. Neste gang noen tviler på om jeg er fra Asker, så skal jeg vise dem hvor flink jeg er til å forfalske legeresepter.

Snakk om Asker: Gjett hvor dette er hen!

Hint: Det er en statue av et galopperende esel på bildet. Vinneren får mest sannsynlig navnet sitt skrevet i en nekrolog innen 70-80 år.

Her er jeg sammen med de to tingene jeg liker best! Mennesker og øl. Dette er et godt bildet. Skal bruke det som julekort.

Alle tomlene skal illustrere stengene til et mindre telt. “Sammen bygger vi telt” – kjent ordtak som dukket opp nå mens jeg skulle finne på noe å skrive til bildet som jeg strengt talt bare fant på internett. Om personen på bildet skulle lese dette, så kan vi godt bygge telt en dag. Jeg kan telt. På Roskilde i fjor, så satte jeg opp 8 telt på 15 minutter – inklusive overdrivelsene; omtrent én time.

Snakk om Roskilde; vi skulle egentlig være med tilstrekkelig mye i en dansk dokumentarserie om festivalen, men jeg skremte visst bort kamera-teamet med mine hete moves.

Skjønner ikke hva dem sier uansett. Når han spurte meg om jeg syntes det var gøy på festival, så svarte jeg slik jeg pleier med å vise han litt kjønn. Så kastet begge to opp på hverandre, og det var ganske varmt.

Når jeg ikke har festet og spydd, så har jeg tjent opp til livets opphold.

Jeg jobber hjemmefra. Mailen min er [email protected]. Jeg byr på meg selv, og holder det ganske billig.

I løpet av sommeren har jeg også vært kulturell og besøkt museum sammen med Oma.

Jeg skulle ønske jeg dro mer på museum. De har masse spennende ting der, som denne flotte kongedrakten fra år 28. Jeg tok faktisk 67 bilder av drakten. Så godt likte jeg den.

Gammel sigøyner.

Også fant vi en av forfedrene til Rambo!

Ellers var det ikke så spennende, da. Men jeg la igjen en post-it lapp i resepsjonen med bud på kongedrakten. Jeg tilbød dem å blogge om museum. Nå har jeg gjort det. Vil ha kongedrakt.

Jeg har regnet ut at jeg festet 11 av 10 dager i sommer. Jeg er ikke så flink i matte, men antar at det er noe av grunnen til den ugjevne hjerterytmen min. Se, her breaker jeg!

Jeg er han som alltid kler av meg på fest. Det er litt fordi jeg fort blir varm, og litt fordi jeg drikker den samme drinken som jeg pleide å drikke da jeg bodde i Asker. Sterkt brennevin med litt fanta exotic i.

Nesten som å snorte salt. Vondt i hjernen.

Jeg blir kalt for sprit-kongen blant venner. Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg tror dette bildet sier en del. Jeg er nok ikke sint, jeg har bare valgt å bli frisør.

Jeg har også en stor sans for dominans når jeg drikker sterkt brennevin. Det tåler vi, men om jeg drikker fernet bør du løpe – fort.

Så bærer det gjerne ut på byen, da! Denne kvelden gikk jeg rundt i Oslo og tok bilder med jenter jeg ikke kjenner.

Dagen etter kommer gjerne som et spark rett i munnen. I sommer svarte jeg med å feste videre på morgenen, men nå sier kroppen så tydelig i fra at jeg heller lar være. Det vil med andre ord si at jeg sitter inne mye alene med angst og depresjoner, mens jeg ser på gamle bilder som jeg kan tøyse bort hele situasjonen med. Sånn som nå. Jeg har ikke spist på mange dager.

Joda, jeg har det. Jeg bare liker å overdrive. Spiste frokost i stad. Det smakte dritt.

Til noe helt annet! Skriv litt mer om meg på internett, da? Jeg lover å linke (nesten) alt.

Anette-Marie, Muffkid, Stian, Silje Catrin, Sigrid Hanna, Queen Eli, Stokkefot.

38 kommentarer

Siste innlegg