Dagens Mand på youtube

Jeg skal ikke mase mer om Dagens Mann nå. Jeg trodde egentlig heller ikke at det skulle bli en så stor deal, men tv3 har visst et høyere seertall bestående av konghalvor.com sine lesere enn hva jeg trodde. Jeg vet ikke om det burde skuffe meg eller ikke. Selv var jeg fast sees av “Frogner”, men det er jo ferdig nå. Trist.

Og til dere som synes dette gikk ut over verdigheten min. Bare vent til jeg får lastet opp den nyeste filmen min i kveld. Jeg har nemlig laget David Lynch inspirert, homoerotisk re-make av Ultravox sin klassiker Vienna, fra 1982. Jeg gruer meg mye mer til å laste opp den filmen, enn hva jeg gjorde før jeg deltok på dating-reality på tv3. Seriøst. Men jeg har OCD, da. Så det MÅ publiseres.

Mens jeg venter på at den laster opp, så drar jeg hjem til Asker for å spyle hjernen med klorin. Har nådd grensa mi igjen. Nå skal Fattern lage speilegg til meg også skal vi se Olsenbanden. Det er eneste måten jeg klarer å slappe av på. Fattern mener at jeg må passe på hva jeg gjør på nett. Jeg må begynne å høre på han. Han er snill.

Speilegg.

34 kommentarer

Siste innlegg