23 år på planeten.

I går tenkte jeg: Hey, jeg må lage en ny film hvor jeg gjør et eller annet i sammenheng med 23-årsdagen min. Også gjorde jeg det. Jeg vet ikke hva den dype meningen med filmen er, og mest annsynlig er det ingen mening i det hele tatt. Egentlig vil jeg bare fortelle om at jeg har bursdag i dag (13.oktober), og vil veie opp det depressive innlegget mitt fra i fjor med noe litt mer konstruktivt. Det funket dessverre ikke, men film ble det. Og her er den.

Det som skjer på slutten der – det henger vi oss ikke opp i nå, for nå ønsker jeg meg noen koselige hilsener, og det vet jeg at dere får til. Det er som @Pyntetull på twitter tidligere i dag: “Skjønner hvorfor @konghalvor blogger. Å lese kommentarfeltet må fungere som anabole steroider for selvtilliten.” Vel. Dere er steroidene mine. Og nå må dere gi meg presang!

“Kjære Halvor, gratulerer med dagen din. Du er …” 

228 kommentarer
    1. Gratulerer masse med dagen verdens kjekkeste mann! Ønsker deg masse kaker, gaver og puppebilder, og håper dagen blir nesten like kul som deg. Hvis den skulle blitt like kul, måtte Chewbacca ha hoppet ut av kaken din. Og det skjer jo ikke. Men hvis det skjer, let me know.

    2. Kjære Halvor, gratulerer med dagen din. Du er BEST, fordi om vi ikke har klina enda( dårlig opplegg). Vil uansett vente til du har fått langt hår igjen. Ha en fin dag da <3333

    3. Kjære Halvor!
      Gratulerer masse med dagen, håper du får en flott dag!
      og fra den klassiske, kjedelige bursdagshilsenen som jeg hater, så vil jeg bare si at bloggen din lyser opp hverdagen min, og at du er kul, sterk og pen og snill faktisk, i dag var jeg generøs og slang på snill og!
      noen nyttige fakta om tallet 23, simpson ble kanselert etter 23 år, man må være 23 år for å ta cruise oslo-kiel uten foresatt, julius ceasar ble knivstukket 23 ganger før han døde, du har 23 kromosomer fra din mor og 23 fra din far.
      oog der kasta du nettopp bort ca 1 minutt og 23 sekunder på å lese dette drittet, gratulerer!

    4. Jeg har bursdag på samme dag som deg. Så kult!
      Kjære Halvor, gratulerer med dagen din. Du er pen, sterk, kul, morsom og en person jeg skulle ønske jeg kjente.

    5. Kjære, Halvor, gratulerer med dagen din. Du er konge! Håper du får masse omsorg og pleie hjemme hos foreldrene dine, for de er veldig greie å ha.

    6. Kjære Halvor, gratulerer med dagen! Håper den blir topp, og at du får noe fint 😉 Sjølom du blir eldre er du fortsatt pen, sterk og kul 😀
      Bursdagsklem 🙂

    7. Kjære Halvor!
      Gratulerer med dagen. Nå begynner å dra på åra, men det hindrer deg ikke fra å være kjekk, pen, sterk og veldig kul!!!
      xoxo

    8. Neste gang jeg føler det er minus på selvtillitskontoen, skal jeg bare gå inn på HJEMMESIDEN DIN (faenda!), lese kommentarfeltet, presse sammen øynene og late som jeg er deg i fem sekunder. Kommer sikkert til å hjelpe.
      Gratulerer med dagen, kjipt at den er på en torsdag.

    9. Kjære Halvor,
      Nå er du ett år eldre enn du var i går. Og det må gratuleres, for du er den kuleste mannen i hele verden. Håper dagen din blir skikkelig kul og tøff.

    10. Kjære Halvor, gratulerer med dagen din. Du er RÅ!
      Synd det der med håret. Likte håret ditt, men det vokser jo ut igjen. Uansett: GRATTIS.

    11. Kjære Halvor, gratulerer med dagen din. Du er verdens beste blogger. Kos deg på bursdagen din :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

    12. gratulerer med BURSDAGen din KONGEN!
      ha en superawesome drit tøff opplyst og meningsfyllt dag!

    13. Siden du oppfordret så sterkt om det;
      Kjære Halvor,
      gratulerer så utrolig massemye med dagen din!
      Også er du pen, sterk og kul.
      Ok sry, jeg måtte bare.
      Men du er veldig veldig søt (:

    14. Kjære Halvor, gratulerer med dagen din. Du er så sterk du. Du er så hard og myk og god og tenker på andre, og du er en til å se opp til, uansett hvor lite du tror på det. Og selv om du ikke har hatt en dans på roser de 23 årene dine, har du blitt en flott mann! (legg sterk styre på flott. flotte flotte).
      og btw; du er digg.

    15. Kjære Halvor!
      Gratulerer med dagen din! 🙂 Du er flink til å rope om hjelp på subtile måter, og veldig flink til å tømme kattedoen.

    16. Gratulerer med dagen, Halvor. Du er superduperultaturbo macho og kjekk og deilig og fin og håper du får kake.

    17. Kjære Halvor, gratulerer med dagen din. Du er en virkelig morsom mann med mange utrolige synspunkter på livet. Vi ble ops på deg da du dukket opp på “dagens mann”, og har fulgt bloggen din siden. Siden det er din bursdag i dag ønsker vi deg naturligvis en flott dag og håper du får ønskene dine oppfylt.
      KLEM

    18. Kjære Halvor <3 Gratulerer så mye med dagen! håper du får en awsome bursdag 😀 Det fortjener du pga du er så pen, sterk og kul 😉

    19. Kjære Kong Halvor.
      Gratulerer så mye på denne dagen, som etter min mening burde vært en helligdag på lik linje med Juleaften. Iallefall med tanke på hvor pen, sterk og kul du er! Og alle burde minst ha ett bilde av deg hengende over sengen, så alle menn(og gutter) fikk se hvordan ett ekte mannfolk ser ut!
      – Din fremtidige kone, du bare vet det ikke enda …

    20. Kjære Halvor! Gratulerer med dagen. Du ble veldig fin på håret. Men så er jo du så barsk og kjekk og fin og kul at det gjør egentlig ingenting hvordan håret ditt ser ut.
      Grattis!

    21. Gratulerer med dagen, Halvor 🙂 du er helt fantastisk, aldri slutt å “oppdatere hjemmesiden” din.

    22. Kjære Halvor:
      Grattis med dagen, du er født tre å minus tre dager etter meg.. Kos deg på denne fine dagen, sola skinner for deg! 🙂

    23. Kjære Halvor.
      Gratulerer med dagen!
      Du er totallyawesomehandsomecoolyeah!
      Vil du ha gave? Du skal få, hvis du vil.
      😀

    24. Kjære Halvor, gratulerer med dagen din. Gleder meg til å lese/se hva du har lagt ut på hjemmesiden din neste gang. Er alltid en like stor fryd å se hva som skjer i livet ditt 😀

    25. Akk, kjære Halvor. Vurderte å ringe på hos deg og gratulere deg, men så fant jeg ut at det kanskje ville vært litt dumt. Gratulerer med dagen, i hvertfall!

    26. Kjære Halvor, gratulerer med dagen din. Du er veldig flink til å barbere vekk det fine håret ditt. Og selvfølgelig er du også kjekk og fantastisk, men det visste du jo selvsagt fra før. Jeg kommer til å klemme deg når jeg ser deg i byen, ikke bli redd da.

    27. Gratulerer så mye med dagen, deilige, kjekke, snille halvor <3 håper dagen din blir kjempefin, og at du får mye omsorg og pleie. Jeg skulle selvfølgelig ønske at jeg kunne gitt deg det, men avstanden mellom oss er stor. Jeg vil bare at du skal vite at jeg elsker deg, og at du er den deiligste mannen jeg vet om. Håper det en dag kan bli oss to, klem og stor nuss fra jenta di <3

    28. Kjære Halvor, gratulerer med dagen din. Du er kjekk, sexy, kul, macho, morsom, pen, snill, søt, hyggelig, attraktiv, stilig, tøff, awesome, fresh, fet, perfekt, nice, vakker, fin, deilig osv. Du har 7 år på deg til å skaffe deg dame, unge og hund! Lykke til ♥

    29. Kjære Halvor, gratulerer med dagen din. Du er kjekk og kul og awesome og sånne ting. Bare for å si det, så likte jeg ikke at du klippet det flotte håret ditt. Hade.

    30. Kjære Halvor.
      Gratulerer med dagen. Håper du får en fortryllende dag. Du er veldig pen, sterk og kul. Skulle ønske du var kongen av Norge i stedet for Harald, siden du er penere, sterkere og kulere enn hele kongefamilien til sammen. Ha en fantastisk bursdag.

    31. Kjære halvor, gratulerer med dagen, du er den kjekkeste og kuleste og mest kreative i hele verden, og hver gang jeg går inn på hjemmsiden din ender jeg opp med et stort smil rundt munnen.

    32. Gratulerer med dagen, kjære Halvor. Du er pen, sterk og kul, men jeg er enig i at du kunne spart deg for å kvitte deg med alt håret, rop om hjelp eller ikke. Håper forresten du får en ponni 🙂 Hipp hurra!

    33. tenkte bare å sei gratulera med dagen. du e litt kul.
      noe som kanskje hjelpe når du har vondt i hjernen e å lesa ei bok, hørres kanskje litt forvirrandes ut, men det funke for meg.
      hilsen en som er lei av alle folka rundt seg

    34. Tenk at du barberte av deg alt håret. Kom tilbake når du har hår. Mennesker uten hår skremmer meg. I mellomtiden, gratulerer med dagen.

    35. Kjære Halvor! Gratulerer så mye med dagen pene, sterke, kule mann! kos deg masse! kunne ønske jeg kunne være med å feire i kveld, men dessverre er jeg litt for ung.. men søstra mi kommer, hehe, så skal jeg ferie deg for meg selv hjemme jeg:-) hipp hipp hurraa

    36. Kjære Halvor.
      Jeg gidder ikke å skrive en hel setning hvor jeg forteller deg om hvor pen, sterk og kul du er. Men jeg lover deg at jeg skal skrike navnet ditt inatt. Happy fucking bday

    37. Kjære Halvor, gratulerer med dagen din. Du er et herlig avbrekk i en relativt slitsom og kjedelig hverdag! 🙂

    38. Grattis med dagen!!
      Skulle ønske du hadde meldt deg på den svenske tv serien Värsta pojkvänsakademien. Tror du hadde tatt heeeelt av! 😀

    39. Kjære Halvor, gratulerer med dagen din. Du er den kjekkeste, kuleste (men kansje ikke den sterkeste jeg vet om… aner ikke om du er den sterkest eller ikke) og sterkeste jeg vet om.Bare så du vet det så er det to uker tol jeg har bursdag(28.Oktober) masse, masse, masse gratulerer med dagen din<33

    40. Kjære Halvor, gratulerer med dagen din. Du er kjekk! Det er det eneste jeg kan si om deg forelpig siden dette er det første innlegget jeg leser.

    41. Kjære Halvor, gratulerer med dagen din. Du er sterk og snill. Når jeg får penger skal jeg dra til Asker og spørre din far om din hånd.
      Eller fot. Så lenge jeg får en bit.

    42. Kjære Halvor, gratulerer med dagen din. Du er både pen, sterk og kul. Håper du får en kake og gaver.

    43. Kjære Halvor.
      Jeg hadde gledet meg skikkelig til i dag, på dine vegne. Hater deg for det som skjedde på slutten der. Men herregud, vi later som det ikke skjedde. Du er så pen, så sterk og så kul.
      GRATULERER MED DAGEN <3 <3 <3

    44. Kjære Halvor, gratulerer med dagen din. Du er den kjekkeste, peneste, diggeste, kuleste og sterkeste (du er kansje ikke den sterkeste jeg vet om men siden det er bursdagen din så kan du være den sterkeste) PS. jeg har bursdag om to uker(28 oktober)… skal vi spoone?<33

    45. Kjære Halvor!
      Gratulerer så jævlig mye med dagen din og tusen andre sin! Håper speilet viser deg hvor STERK du er, håper alle gutter får ølbriller og innser hvor jævlig PEN du er! Og.. jeg syns du er KUL da 🙂
      Men ihvertfall, håper du får / har hatt en fin dag! Vi skal møtes en dag, bare sånn at du er forberedt på å møte ei som går på redbull.. uten å drikke redbull.
      Men ihvertfall 2!!! Jeg liker hybelkaninen (e) du har under sofaen.

    46. gratulerer med dagen. har nettopp begynt å bruk twitterkontoen min. skjønne ikke en dritt, men har gratulert dæ.. i think
      KKGID

    47. Kjære Halvor, gratulerer med dagen din. Du er vanskelig å beskrive. Jeg digger deg, rett og slett! Ikke slutt med det du gjør, for det å komme inn på hjemmesiden din og se at du har oppdatert, gjør virkelig dagen min lysere! Jo, også er du ganske pen, sterk og kul da.
      Ha en fin dag 🙂

    48. Kjære Halvor, gratulerer med dagen din. Du er verdens peneste, sterkeste og kuleste person! ELSKER DEG!

    49. Kjære Halvor, gratulerer så mye med dagen din 🙂 Du er sexeeey! Best, og selvfølgelig helt konge som alltid.
      Flink til å lage mat og mate katten og tømme kattedoen er du også. Og frisør, det skulle du vært! Håper du får masse omsorg og pleie hjemme idag, og at du får en fin kake. Hvis ikke så kan jo du og jeg feire med fernet på etterskudd! Ha en forferdelig fantastisk dag!

    50. Kjære Halvor, gratulerer med dagen din. Du er super tøff (ikke like tøff som meg selvfølgelig, men tøff.)
      ….Og litt dum som fjerna det fine håret ditt.
      HÅPER DU HAR HATT EN FIN DAG! hoho

    51. Kjære Halvor, gratulerer med dagen din. Du er min store kjærlighet! Jeg vil benytte anledningen til å si at jeg håper du donerer bort hjernen din til forskning den dagen du dør.
      P.S. Jeg kan flytte inn og ta vare på deg. GRATIS, Halvor, GRATIS.
      P.P.S. Hils fattern!

    52. Kjære Halvor, gratulerer med dagen din! Du er ekstremt hot, med en svært interessant personlighet.

    53. Kjære Halovr!
      Gratulerer med dagen! Du er blitt et år eldre. 😉
      Håper du får en dag med strålende flotte farger, mye juling og andre digge ting. ;))

    54. kjære Halvor!!
      ha en strålende bursdag!! kos deg super masse!!
      men ikke spis så mye kake at de deilige muskelene dine blir borte 🙂

    55. Kjære Halvor, gratulerer med dagen din. Du er unik <3 Elsker deg og katten din.. Vi kan bli en super lykkelig familie hvis du vil <3 😉

    56. Kjære Halvor! Gratulerer så mye med dagen din, håper du har fått gjort noe produktivt og feiret den med måte. Til en viss grad. Du er kjekk og sterk og kul og pen og tøff og stilig og grunnlegger av verdens beste hjemmeside. Helt seriøst. Nå er det to timer igjen av bursdagen din, KOS DEG!

    57. Kjære Halvor, gratulerer så mye med dagen din! Bare 2 1/2 år til jeg er atten og du er 26 , og vi kan gifte oss. Neida,joda, neida, jo.
      Håper du har hatt en flott dag, du fortjener det 🙂

    58. “Kjære Halvor, gratulerer med dagen din. Du er …”: awesome! Sterk! Vakker! Og ikke minst; en person jeg ser voldsomt opp til. Ha en flott feiring:)

    59. jeg glemte neste å skrive kommentar for filmen var så kul!!! akkurat som deg!
      Kjære Halvor, du er best, og GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN! Håper den har vært fin og sånt og at du har fått alt du ønsker deg og sånt, ja.

    60. kjære halvor, gratulerer med dagen!! jeg så deg i dag da du gikk inn på olsen i briskebyveien og hadde jeg visst du hadde bursdag hadde jeg gratulert deg! du er forresten nesten naboen min, jeg bor 100 m unna deg. jeg er sikkert din nærmeste nabobloggleser. kanskje vi deler samme nett?
      kult
      ps. vi har lik jakke

    61. Kjære Halvor. Gratulerer med dagen din. Du er min framtidige ektemann. Eller min frynsegode-venn. Skjønner det hvis du ikke har plass til mer enn Rambo i livet ditt, sånn ordentlig. Men frynsegode-venn, det SKAL du bli. Der har du ikke noe du skulle ha sagt, dessverre! Kyss og klem og sånn besteforeldre skriver på pinlige bursdagskort fra Louise.
      Og BTW, du er pen, sterk og kul.

    62. Jeg er litt sent ute med å gratulere deg her på bloggen. Gratulerte deg på FB, men det er bare ikke nok. Da kan jeg ihvertfall trøste meg selv med at jeg får være den første til å gratulere deg med 23 år og én dag. Gratulerer!
      Jeg liker lua di. Og løven din. Men mest lua di.

    63. Kjære Halvor, gratulerer med dagen din. Du er veldig sterk som klipper håret med den kule maskinen, håper mammaen din fortsatt synes du er pen. Vær så snill og hør på katten når den sier den IKKE ønsker en slags ny fødsel ala Britney.

    64. Kjære Halvor. Gratulerer så mye med dagen! Håper du får haugevis med klemmer og at du spiser masse kake. Også gaver da, masse gaver. Det fortjener du, vettu!
      Keep doin˙ what you˙re doin˙. Du er nemlig veldig flink til det. Altså blogge og være kjekk og sånn.

    65. Kjære Halvor. Du er så sinnsykt pen, sterk og kul. Du er digg. Du er liksom The superman!
      Håper du hadde en super duper bursdag med masse såpebobler og rengbuer!

    66. Kjære Halvor. Gratulerer med 23 år på planeten. Vi trenger deg fortsatt her på planeten i så mange år som mulig.Du er jo kongen vår og uten deg skjønner vi ikke hva vi skal gjøre. Du har meninger om alt og vi liker å følge det du gjør. Hipp, hipp og hurra for DEG!

    67. Kjære Halvor, gratulerer med dagen som var! Du er pen, sterk og kul, men ikke minst er du rett og slett bare rå!

    68. Kjære Halvor, gratulerer med overstått 23-årsdag. Takk for at du deler dine konstruktive sammenbrudd. Håper du hadde en bra dag.
      Koz.

    69. Kjære Halvor. Gratulerer med dagen din, du er den mest awesome bloggeren som finnes! Jeg digger deg. Du er så kjekk at det nesten er skummelt! Kos deg daa<3

    70. er du TYSK? siden du kaller bestemoren din Oma. Kommer forresten ikke til å si gratulerer med dagen til deg azzzzzzzzz.

    71. Kjære Halvor! Gratulerer masse med dagen! Du er pen, sterk og kul og ikke mist deilig! ha en fin dag 🙂 en dag kommer jeg å voldtar deg… neida, joda.

    72. Kjære Halvor, du kan nå så langt du bare vil…Om du oppdaterer litt oftere..Jeg har lest blogger daglig i 2 år, over nattan har du blitt favoritten.
      Ja, også er du pen, sterk, kul ogsånt. 🙂

    73. Gratulerer så mye med dagen, Halvor! Håper du har kost deg veldig mye i dag :- )
      Jeg bare lurer på en ting. Jeg så igjennom videoene dine på youtube, noe jeg lo meg nesten død av, også kom jeg til å tenke på om du fortsatt har Charlie? har du det? :)))))

    74. Gratulerer med dagen som var,
      du er en kjempekul kjernekar
      Min gærne, gode venn katjakai
      hadde også bursdag yesterday
      hun er faktisk også veldig kul
      også er hun en toruk makuk.

    75. Gratulerer med gårdagen!
      .. hvorfor tok du håret? Jeg digget jo sveisen din ..
      Jaja.. Men håper du hadde en fin dag i alle fall ( :

    76. Kjære Halvor. Gratulerer så mye med dagen som var. Du er en utrolig pen, sterk og kul mann(forvokst guttunge). Alle burde vært som deg.
      Håper du hadde en fin dag!

    77. Kjære Halvor. Gratulerer med dagen, du har nå levd hver dag i 23 år! 😀 Vil bare si at jeg elsker måten du er på, og hadde blitt veldig glad om du la ut spillelisten(e) din(e), vi har nemlig ganske lik musikksmak- rar musikk.. hehe 🙂
      ha en SUPER dag! Og takk for du finst.

    78. Kjære halvor, gratulerer med dagen som var! Du er kjekk, og utrolig kul. Og hadde ikke jeg vært 16, hadde vi vært gift nå!

    79. Kjære Halvor, gratulerer så mye med vel overstått! Jeg håper dine første dager som tjuetreåring har vært konge. 😀 Btw, hvor gammel er Rambo?

    80. KJÆRE HALVOR <3 <3 <3
      DU E UTROLIG PEN OG KUL OG STERK!!
      GRATULERE MED DAGEN!!
      FRA DIN DESEDERTE ALLEr STØRSTE FAAAN rappkjefta trønder (ikke silje) <3 <3 <3 peace and love <3 <3

    81. Kjære Halvor, gratulerer med dagen din. Du er jævlig kul.Ja,ok så er du vel sterk også?Hmm,vet ikke helt hvor sant det er,men men.Håper du får en finfin dag.

    82. Kjære Halvor. Gratulerer med dagen (som var). du er en fin kar.
      men det jeg egentlig ville si var: NEI, NEI, IKKE HÅRET DITT!! HVA SOM HELST BARE IKKE HÅRET DITT!!!

    83. Kjære Halvor, gratulerer så masse med overstått, men kjøttdeigen din er jo RÅ mann! Men selv om du tydligvis ikkje kan steike kjøttdeig, så er du ganske pen, sterk og kul <3 ikkje minst å lage videoer!

    84. Kjære Halvor. Gratulerer med dagen din. Du er 23 år gammel og stor gutt. Livet ditt har vart i 3 år mer enn mitt. Det er sykt, like sykt som deg.
      hilsem meg

    85. Kjære Halvor, gratulerer så masse med overstått, men kjøttdeigen din er jo RÅ mann! Men selv om du tydligvis ikkje kan steike kjøttdeig, så er du ganske pen, sterk og kul fordiom <3 Og selfølgelig kjempeflink å lage videoer på verdens beste blogg :*

    86. العزيز Halvor! Joyeux Anniversaire!! Вие сте един прекрасен и очарователен глупаво умираше от желание! hihi

    87. Kjære Halvor, gratulerer med dagen din. Du er utrolig pen, sterk og kul! du er drit tøff og jeg ønsker deg det beste! vertfall på dagen du hadde bursdag, som ikke er i dag, men 13. oktober.. tror jeg … håper dagen din var fin i asker! like fin som min var i tyrkia.

    88. Kjære Halvor, gratulerer med dagen din! Du er utrolig kul og morsom! ELSKER DEG<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

    89. Kjære Halvor! Jeg veit jeg er sein, men hakke hatt internett! Gratulerer med overstått, hopet du hatte en drit fet dag! Men så kul, sterk og pen du er Må du jo ha hatt en knall dag 😀
      Du er liksom drit kul og kjekk, skulle ønske jeg kjente deg. Håper du hadde en knall dag i Asker med familien din eller venner.
      ¨ Halvor er veldig snill. Halvor har mange venner. Klarer han og snuse en t.pose ?
      Ja, det gjør han for han har veldig fine tenner! Haaaalvooooooor!! Du er skikkelig søt og pen og sterk og kul! Alle vil være venn med deg, Halvor! Du skal få en funksjonsjakke til jul. A yeah, floppas. Break it down! Halvor er veldig kul, jeg skal gi han en fugl. Halvor er veldig kul. Jeg vil bli med han til forledrene hans, som jeg tror er veldig snille og hyggelige!¨
      Lag en nytt innlegg!! Pliiis a!
      Du er drit kul! ass
      Klem fra meg!
      Kult om du nevnte denne i et innlegg :D/video! 😀
      ILU<3

    90. Haha, fy faen! Tror du må være den kuleste personen som finnes! Værden skulle ha trengt flere som deg, ass! Hahaha 😀 Gratulereeeer med dagæn! <3 <3

    91. Kjære Halvor, gratulerer på etterskudd. Du er så pen, sterk og kul at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg!!

    92. Kjære Halvor, gratulerer med dagen din. Du er awesome. Håper burdagene dine bare blir bedre og bedre og bedre, helt til du blir 108 år og er da så lykkelig at du dør av glede.

    93. Det der var virkelig dagens høydepunkt, lo til det kom tårer!
      Kjære Halvor, gratulerer med overstått bursdag. Du er så sinnsykt kul. Puss och kräm.

    94. Kjære Halvor. Nå er det seks dager siden du blogget sist. Jeg trenger bloggingen din. Bloggebloggeblogg!

    95. Kjære Halvor! Gratulerer med dagen som var! Du er veldig pen, sterk og kul ! 😉 Det er også kult at vi har bursdag på samme dag 😀

    96. Kjære Halvor. Egentlig litt teit å gratulere med dagen i dag – siden bursdagen din ikke er i dag. Men jeg fant bloggen din akkurat IDAG, så jeg tenkte at jeg bare måtte legge igjen en kommentar der jeg gir uttrykk for hvor utrolig mye arbeid jeg burde ha gjort isteden for å gå gjennom arkivene av blogginnlegg du har laget. Men jeg klandrer deg ikke – jo kanskje litt, men jeg synes fremdeles du er kul.
      Jeg bor forresten i Italia, og her har vi veldig god spagetti, selv om jeg av og til savner norsk spagetti med ketchup på.

    97. Kanke låne Canon jakka di i et par dager a? siden du er Nikon fanboy og alt sånt, kan liksom vaske den før du får den tilbake!

    98. Dette har jeg faen aldri i rævhølet mitt trodd jeg skulle skrive. Men nå skjer det faktisk. Denne bloggen er utrolig kul, du er utrolig kul og jeg tror jeg faen hakke er blitt bloggforelsket i deg!
      Skal jeg fortelle deg hvorfor jeg ikke trodde jeg skulle si dette? Fordi DU ER PÅ BLOGGLISTEN! Og de fleste toppbloggere er noen forbanna kuksugere av noen jævla tapere, men du er faktisk ikke som de andre på topp 100 listen. Du er en forbanna kul ikke-a4 blogger som jeg faktisk har respekt for, til tross for at du ligger på den rævslikkende lista! Respekt, mann! Respekt! Jeg digger deg, gratulerer mye med dagen som var. Nå er du 3 år over meg, og det vil du alltid være din frosk! Åeh…
      Ønsker deg en kjempefin helg, du rocker min verden. Er fast leser fra og med… Ikke nå…. Ikke nå…. Men…. NÅ!!!!!! 🙂

    99. Du e faktisk mitt nye forbildet, japp du hørte riktig!
      Det tokk mæ 2 minutta å innse det, nu ska æ bruke resten av mitt liv på å bli som dæ!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg