Reklamepause: DnB NOR med het (ut)løsning til pengesparing!

I sommer hadde jeg en konkurranse på hjemmesiden min, der målet var å skape buzz rundt en DnB NORs kampanje for å kunne spare mer enn 150 000 på BSU. Vet du ikke hva BSU er, så tar du deg sammen, trykker HER, og setter inn ukelønna di.

Sist gang hadde DnB som mål å øke grensa til 300 000. Det fikk de av en eller annen grunn ikke til, men nå har de alikevel funnet at slags smutthull slik at unge folk (meg og 95 prosent av dere) alikevel kan spare mer.  Den 14. oktober lanserte de BSU 2.0, med de samme reglene og rentene som vanlig BSU, bare at du kan spare opp til 50 000 i året, i stedet for 20 000. Her kan man på et eller annet magisk vis fylle opp totalt 300 000. Les mer om BSU 2.0 HER.

I forbindelse med lanseringen av BSU 2.0 har de også opprettet facebook check-in deals for å hjelpe unge (fortsatt meg og 95 prosent av dere) med å komme igang med sparingen. På norsk betyr dette at du får 300 kroner inn på konto dersom du sjekker inn i banken og oppretter en spareavtale til BSU-konto.

Jeg anbefaler alle å sjekke disse tingene – det er viktig. Folk som ikke bryr seg er de nøyaktig samme menneskene som jeg fotograferer i Karl Johan for å latterliggjøre på internett. Ikke bli en sånn en, det er flaut.

Som sist, så vil Nina (min bank-storesøster) også at jeg skal holde en liten konkurranse med gratis penger i premie for den heldige vinneren.

Den 14. november får BSU en enda bedre rente. Hva blir denne?

Svaret finner du på DENNE facebooksiden en plass. Husk å like siden, så blir Nina så glad at hun spanderer kaffe på meg. Vinneren får forresten 5000 kroner overført til sin BSU-konto. Om vinneren av en eller annen grunn ikke har en slik konto, så hjelper Nina vedkommende med å opprette en. Enklere enn å blande rom og cola.

———————————————————————-

Konkurransen er avsluttet, og Fanny Katrine var den heldige vinneren av gratis penger. Hurra, hurra! Nå skal Nina hjelpe henne med å opprette BSU-konto, og etterpå kan det være at de poker hverandre på facebook. Koselig.

112 kommentarer

Siste innlegg