Dette betyr ingenting.

Dette er et gammelt bilde. Kanskje 2 eller 3 måneder gammelt. Det er tatt inne på skolen min, Norges Kreative Fagskole, hvor jeg oppholder meg omtrent èn dag hver 2-3 måned. Hun som drikker fra en flaske i bakgrunnen er en som går i klassen min, og vi kjenner hverandre.

Her om dagen tikket det inn en melding på Twitter med spørsmål om jeg snart kan blogge igjen.

Jeg blogger ikke, ignorante dust. Jeg oppdaterer hjemmeside. Er det så sjukt vanskelig å forstå? Det er flere år siden jeg blogget sist. Det var før revolusjonen i hjernen min i 2010, som gjorde at jeg ga slipp på alt som har med miljøer å gjøre. Jeg vil ikke ha noe miljø. Jeg vil være en stein i atmosfæren som flyr rundt sammen med en kattepus, helt til jeg kræsjer og dør som 70-110åring. Men jeg vil nyte gode øyeblikk, da. Som å spise tacos på fredager, drikke fernet med Sverre Goldenheim, klappe søte dyr og få skabb på tissen.

Men jeg tror jeg skjønner hva Therese mener her. Jeg har jo faktisk ikke hjalmaret/oppdatert hjemmeside på en stund. Jeg har rett og slett vært altfor opptatt med å være i studio. Jobber jo med artistkarrieren min, akkurat som alle Paradise Hotel-deltagerne. 

Neida, jeg gjør ikke det. Men jeg spiller faktisk inn en sang. Sangen kan man høre i denne filmen.

Jeg får prøve å hjalmare litt, da. Men det er ikke så lett! Jeg har mistet fokuset og klarer ikke å konsentrere på en ting av gangen. Det er kjempeplagsomt. Jeg sitter med laptopen i fanget fra klokken er 09 om morgenen, men får ikke ned et eneste ord for klokken er 23 om kvelden. Så tenker jeg at jeg må være utbrent, og tar et varmt bad for å kvikne til.

Så går jeg og legger meg. Og det er det, og sånn går dagene mine. Masse å gjøre, men gjør aldri noe. Egentlig burde jeg ikke oppdatert hjemmeside nå heller, fordi jeg har en skoleoppgave på 5000 ord som skal være ferdig på torsdag, og jeg har kommet så langt:

Og på onsdag skal jeg drikke fernet med Sverre Goldenheim. Prioritering på nivå med rennemage.

Huff, hodet mitt er egentlig ganske surrete om dagen. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Trenger et kontor, men det er egentlig bare løgn og unnskyldning for min manglende tilstedeværelse. Noen ganger skulle jeg ønske at jeg ikke var et menneske, men frosk.

Men jeg er ikke en frosk. Halvor, TA DEG SAMMEN! Også tok jeg meg sammen, og lagde ny header til hjemmesiden min. Oi, den var fin! Hva? Snakker du med deg selv, Halvor? Nei. 

Jeg lover at jeg ikke snakker med meg selv. I hvert fall ikke mens andre kan høre det.

Her er et bilde av meg fra i sommer. Se hvor trist jeg ser ut. Det er sikkert fordi jeg hadde besøkt olafiaklinikken den dagen. Ble sendt hjem med en full bærepose.

Noen ganger lurer jeg på hva som skjedde med meg. Jeg som hadde alle muligheter lagt til rette for meg.

Jeg merker at hjemmesiden min er vinterdeprimert, jeg. Hele året. Kanskje den er bipolar. Jeg må bare beklage for det, altså. Jeg kan ikke forhåndsinnstille meg på å være morsom for dere. Dessuten er det viktig at vi er observante på all elendigheten her i verden. Her om dagen hadde jeg for eksempel ikke mer gul Farris igjen. Det var helt forferdelig.

Hva har du gjort i morgen? Har du rånet i Fagernes før? Synes du gallevæske har fiiin kosefarge?

32 kommentarer
    1. Du virker helt fantastisk. 15 år gammel, og yndlingsfilm er Dirty Hands. Husk at livet er herlig, sånn egentlig..

    2. Kjære Halvor.
      Tja, for å besvare spørsmålene dine…
      I morgen krysser jeg fingrene for at jeg har født. Men tviler på at det skjer…
      Jepp, jeg har rånet i Fagernes før. Sånn ca 2 ganger.
      Ja, den har kjempefin kosefarge! Morsomt at det er flere som har lagt merke til det:)

    3. Rambo er kjekk. Jeg har en katt som ligner på Rambo, men det er ikke Rambo. Egentlig tror jeg at jeg har rundt 10-15 katter, men jeg klarer ikke telle fordi de er så like. Kanskje Rambo vil bli kjæreste med en av mine 15 katter, så kan vi bli bestevenner og gå tur med kattene våre i rosa babyvogner på Plata i Oslo sammen?

    4. om det ikke hadde vært for at jeg så tidenes kjekkeste mann på lørdag, så skull7e jeg ha gifta meg med deg:)

    5. Kjære Halvor!
      Du er så pen, kul og litt sterk. Du er mitt idol!
      Tror jeg er forelska i deg. Det er litt tirst siden jeg ikke kan få deg. Men Men.
      Rambo er også pen, jeg liker han og.

    6. Kjære halvor, den nye headeren din er veldig fin! Ein ser du går på ein kreativ skule!
      Synd du ikkje har fått gjort det du ville innan du blei 20. Men du er jo uansett pen, sterk og kul!
      (Eg har “råna” ein gong på Fagernes, for å finne ut kvifor så mange gjorde/gjør det. Har du?)

    7. Kjære Halvor.
      Jeg beklager at jeg har kalt hjemmesiden din en blogg i så mange mnd… Jeg skammer meg… Skal gå å sitte i et hjørne mens jeg spiser på plastikk… Sorry!
      Men noe mer positivt! Du har begynt å oppdatere igjen!;D Woohoo…
      Jauv…

    8. Kjære halvor, hvis du hadde giddi å laget en videoblogg snart hadde det vært fint, så kjekk og kul som du er.

    9. Kjære Halvor,
      Jeg har virkelig medfølelse med deg. Å gå tom for gul Farris er helt utrolig grusomt, og jeg veit egentlig ikke hvordan jeg ville takla en så vanskelig situasjon i dag.
      Håper du kommer deg gjennom det, du som er så pen, sterk og kul.

    10. Kjære Halvbror!
      I morgen har jeg trent sovemusklene, ronkemusklene og de musklene helt utterst på fingrene(prøver å lære meg å bøye kun de, det er så sykt kult) Jeg råner en del, men bare på sauer jeg finner langs veien. De er så myke og varme, å så kan jeg teipe koss øreklokkene mine til den så er det nesten som en bil med bra annlegg! Fagernes? Er det i Tyskland?
      Du er like søt som gallevæske

    11. tenkte jeg skulle bevege meg litt utenfor boksen og ikke skrive Kjære Halvor, men innså i det jeg skrev setningen at jeg gjorde det allikevel. “Kjære Halvor” liksom, høres stivt, alvorlig og sympatisk ut på samme gang. Men skjønner jo at du har en rar greie for det, og ja. du er kul! hadde vært fint med en videoblogg snart? eller jeg kutter ut ordet blogg å bare sier video kanskje, bedre? Uansett, da ville i alle fall jeg blitt veldig glad. Suss og klem fra Nord

    12. Kjære Halvor.
      I morgen har jeg tilbrakt enda en dag i sengen min der jeg snur meg fra høyre siden, til venstre annenhver time. Titter kanskje håpefullt på mobilen min noen ganger, i håp om at jeg kanskje har noen venner.
      nei, aner ikke hva råne er?! Her har vi en vei nemlig, en til verdens ende.. å den andre går til flyplassen.
      Og til sist, det finnes ikke noe som heter kosefarge. Men jeg må ærlig innrømme at jeg digger deg og blo… hjemmesiden din!

    13. Jeg har ryddet litt, også har farmor og farfar vært på besøk. Imorges redigerte jeg ett av innleggene på siden min. Som du burde følge. Takk hadebra.

    14. Kjære Halvor!
      Endelig oppdaterte du HJEMMESIDEN din! Nå er jeg lykkelig. skrev blogg for å fange oppmerksomheten! takk for at du så det og nevnte meg. Jeg er liksom i himmelen. Du er min favoritt- hjemmeside- fyr 🙂

    15. uhm, råne i Fagernes har man vell gjort ett par ganger, det kuleste er jo alle de fete traktorene med anlegg i da 🙂
      tror det er en grunn for at jeg flytta der ifra! haha.

    16. Halvor! Syntes du bruker ALT for lite tid på å faktisk svare på kommentarer her på hjemmesiden din. Kunne jeg spanket deg ville jeg gjort det.

    17. Halvor Halvor… Vet du at jeg egentlig er hemmelig forelsket i deg? Egentlig er det ikke hemmelig lenger nå..Men tenkte du kunne få vite det.
      Jeg har forresten laget ny blogg, som handler om å miste mamman sin. Kanskje du har lyst til å ta deg tid til å lese?
      Uansett, takk for at du alltid får meg til å smile når jeg leser her 🙂

    18. Kjære kong Halvor <3
      Jeg ELSKER deg <3 du er så pen og kul og sterk og jeg ønsker at vi to kan bli bestevenner til jul <3 hvis jeg jeg hadde møtt deg på gata hadde jeg besvimt eller iverste fall dø...
      Og jeg tror i det minste jeg havner i koma ellr noe hvis du svarer meg <3 så jeg håper virkelig du svarer meg for da blir jeg overlykkelig! Jeg. Ville bare si at jeg digger deg og Rambo dere er bare best i hele verden <33333 jeg elsker humoren din og hvis jeg hadde vært litt eldre ville jeg kommet hjem til deg og spurt om vi kunnet gifte oss! DU ER BARE BEST I VERDEN <3 kommer aldrig til å glemme deg <3 jeg er avhengig av å lese denne hjemmesiden og sjekker hver time om det hae kommet noe nytt <3 hils Rambo hilsen meeeg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg