Spørsmål til Kongen.

Det er svært mye masing på dere om dagen om at jeg skal avholde spørsmålsrunde for folket. Jeg kan vel ikke gjøre annet enn å bøye meg for dette. Det er dessuten tiden for spørsmålsrunder om dagen! Bare sjekk ut bloggen til Magnus Devold (min yndlingsblogg).

Sjekk ut mine forrige spørrerunder HER.

Jeg har sjeldent slike spørrerunder, så bruk muligheten nå. Dere som maser på meg på facebook og mail og alle andre steder også: jeg svarer dere nå! Dette er den gyldne muligheten. Dette blir selveste åpenbaringen – akkurat som den gangen jeg drakk øl med Henrik Troy, Keiseren av Fredrikstad.

Så spør i vei, folkens! PS: Frierier sendes til Nordpolen.

141 kommentarer
    1. – Hardt å vere kjendis?
      – Kva bruka du mest peng på?
      – Kvifor er du så pen, sterk og kul?
      – Trena du mykje?
      – Kor får du alle ideane dine fra?
      – Kan du andre språk enn Norsk og Engelsk?
      – Har du det bra for tida?
      – Kan du ikkje laga eit innlegg der du berre ramsa opp alle dine randome tankar?
      – Framtidsplanar?
      – Ditt forhold til nynorsk?

    2. Kjære Halvor
      Hva skal til for at du blir forelska i ei jente?
      Jeg har nemlig funnet den perfekte dama for degl. Hun heter Irmelin, og du vet hvem hun er! Du har sett henne dansestrippe på bloggen til Lars Tangen, og utkledd som nonne på bloggen til jomfru Maria. Dere er meant to be.. I can feel it!

    3. Er du dum?
      Er du alltid sånn?
      Oppfører du deg likt på bloggen som du gjør til lillebroren din?
      Skal vi gifte oss når vi blir voksene?

    4. kjære halvor.
      du er sterk,kul og dødspen, og jeg lurer på Hvordan du og Rambo fant hverandre ? du er verdenskuleste btw. : ))

    5. Kjære Halvor.. Jeg skjønner liksom ikke hva det er du holder på med jeg egentlig. Du studerer, right? Men hva da?
      Du er kul, jeg følger deg på twitter! : D

    6. Hvis du måtte velge mellom å spise en skje med bæsj og stemme FRP resten av livet, eller å bli tatt i å kaste opp i læreren din sin postkasse med tissemannen ute hver eneste dag til døden skiller deg ad fra livet, hva ville du valgt da?

    7. hva synes du om hester? og heste is på pinne? og hulemenn som spiller gitar? hva synes du om gutter i uggs? og jenter? ugh…

    8. Kjære Halvor, du er kjempe pen, sterk og kul. Mitt spørsmål til deg er hvor mye tid bruker du på hjemmesiden din?

    9. Kjære Halvor, du som er så pen, sterk og kul, kan du svar meg på dette?
      Hva er nummeret ditt? hehe

    10. Jeg elsker deg du er den morsomste jeg vet om! Du er genial! Hvordan har Rambo det? Og hvilke rase katt er Rambo?

    11. Kjære Halvor!
      Om du vil ha litt inspirasjon til hvordan spørsmålsrunder kan gjøres, ja da ville vi satt umåtelig pris på om du sjekket ut vår. Det er en litt utradisjonell spørsmålsrunde, for å si det sånn.
      Om du gjør det, da er du ikke bare pen og sterk, men kul også!

    12. Kjære Halovr!
      Du er en veldig kul og pen person, men hvor sterk er du?
      Er du sterkere enn Rambo? Beklager at jeg blandet han inn i dette, håper du ikke blir lei av han av den grunn. Rambo her og Rambo der..
      Mvh Eirik

    13. Hei på deg.
      Liker du at folk hilser på deg?
      Har du sett Control, filmen om Ian Curtis?
      Blir du glad hvis jeg sier at This Charming Man tilfeldigvis begynte å spille på ipoden min da jeg så deg på trikken her om dagen?
      Yndlingsfilmen min er trainspotting, så det er jo koselig for oss begge.
      Hadet bra.

    14. Hei halvor
      Hvor mye spiser du hver dag? 
      Hvordan preger det at du har adhd og tiks deg i hverdagen? Og tar du piller ellerno? 
      Hvordan tjener du penger? Har du jobb? 
      Har du noen tvangstanker? 
      Tror du det at du mistet moren din i så ung alder har preget mye av hvordan du er i dag? 
      Skal vi bli venner? 

    15. Kjære Halvor
      du er snill, pen, sterk og kul og jeg leser bloggen din hver dag :)) Ryktet sier at du er med på kims reklame, kan du legge ut video her??

    16. Kjære Halvor.
      Jeg har på følelsen at du liker noen veldig randome spørsmål, så da kan jeg komme med noen!
      1. Hva liker du best med pandaer?
      2. Klorer Prins Rambo deg mye?
      3. Har du noen gang sett på my little pony friendship is magic?
      4. Hvor mye er du inne på artige?

    17. Kjære Halvor. du er sykt kul, kødder ikke! Du virker som den beste kongen in the world, stå på videre for da vil jeg ha en bra trent mage før badesesongen starter, ler så jeg blir støl dagen etter serru!
      Hvorfor er du så hysterisk artig?
      Kan du lage en video fast i uka?
      Hvor mange kjærester har du hatt, og har du kjæreste for øyeblikket?
      Når fikk du ditt første kyss, altså hvor gammel var du?
      Når hadde sex for første gang? Var det en dårlig eller bra opplevelse?
      Leser du bloggen til tcmn.blogg.no, hva er din formening om ho?
      Liker du voe eller tcmn best?
      Hva er din mening om Justin Bieber?
      Din favoritt artist?
      Har du kule foreldre?^^
      Er du homofil heterofil eller bifil?
      Har du noengang vært i Bø sommerland?

    18. Syntes du det er mye stress med bloggingen, kommentarer og folk som maser?
      Har du en annen jobb enn blogging?
      Hvorfor kaller du deg selv for kongHalvor?
      Hva er ditt forhold til naturen?

    19. hvorfor svarer du aldri på noe av det jeg tweeter til deg? jeg er morsom jo, jeg har snakket med ostepoppers og snillerunar på tlf.

    20. Kjære Halvor! Du er pen, kjempe sterk og kul!
      DU har vært i Lillehammer, kunne du tenke deg å dratt dit igjen?
      Hva skal du gjøre i påsken?
      Til sist
      Hva skal til for å gjøre det like bra som deg i mediaverden?
      Setter pris på gode svar 😉

    21. hvordan endte du og prins rambo opp som samboere?
      hva er grunnen til at du snakker så langsomt og kosete?
      hva skal du bli når du blir stor? fremtidsambisjoner?
      har du et standpunkt i saken om asylsøkerbarna som skal sendes ut av norge?

    22. Hvilket parti holder du med? Ganske sikker på at det ikke er frp eller høyre hvertfall, ut ifra hva du twittrer

    23. Hei.
      Jeg starter ikke med “kjære Halvor” og jeg vil ikke kommentere hvor pen, sterk og kul du er. (det kan vi heller ta når vi møtes ;))
      – Kan du lage en video om hvordan du shopper?
      – har du noen gang møtt meg? (for jeg kan ikke huske å ha sett deg..)
      – ville du vært en jente hvis du kunne valgt?
      – hvordan tror du det er å ha mensen????

    24. KJÆRE HALVOR ELSKLING
      Hvordan gikk det med daten din fra Dagens Mann (du er jo forfaen årets mann DUUH), hvorfor er ikke dere mann og kone med tre barn nå?
      Hadde jeg spurt om et kyss – ville du svart ja? (ISÅFALL SITTER JEG PÅ FØRSTE FLY)

    25. Hei Halvor!
      jeg vil bli din bestevenn nr2, som jeg forstår er du og Rambo alt for tight til å splittes, å det er noe jeg aldri kunne tenke meg å gjøre, men jeg føler at vi tre kunne blitt som de tre muskiterer, hadde vært fett! så spørsmålet mitt er, vil du være min venn på facebook ?..

    26. Kjære Halvor.
      Jeg lurer på hva du skal bli når du blir stor? Og da mener jeg gammel. Som om for eksempel 10 år.

    27. Hei Halvor 🙂 Jeg skal IKKE spørre deg hvorfor du er kul, sterk pen osv… it´s getting old.
      Så jeg spør deg;
      1. Hvis jeg noengang ser deg ute i byen, ville du bli skremt hvis jeg plutselig hilser på deg og spør om å ta bilde av deg og meg sammen?
      2. Blir ikke du lei av å være en kjent blogger? (ettersom det er tusenvis av jenter som er dønn forelska i deg?)
      3. Hva liker du best ved deg selv, og ikke rams opp all negative sider av deg selv!
      4. Hva syntes du om Iselin fra Paradise Hotel? Haha..
      5. Har du tenkt til å melde deg på Paradise Hotel neste gang?
      Håper du svarer på spørsmålene mine, og ikke bare hopper over 😉

    28. KJÆRE HALVOR! SIDEN DU ER SÅ MEGA STERK, KUL OG KJEMPE PEN, SÅ SYNS JEG DU KAN FORTELLE MEG HVORDAN JEG FÅR AV CAPS LOCKEN?! Kææædda. jeg lurer bare på:
      – er jeg kul?
      – meta
      – kan vi bli venner?
      – liker du finspissede kongler, og marekatter?
      – eller er du bare mest glad i is?
      – hva hater du mest av all mat i hele verden?
      – kan du lage en video med ditt syn på fjortis jenter?

    29. Halla Halvor er huge fan!
      Sitter og ler høylytt for meg selv, når jeg leser på hjemmesiden din!
      kan du si en hilsen til meg?
      Hvorfor svarer du aldri på facebook?

    30. Kjære Halvor. Hadde jeg vært like gammel som deg, kunne vi vært kjærester, og jeg kunne vært stup forelska i deg! Men jeg er da 14 år.
      Du er sykt kul, jeg digger deg og humoren din, jeg ler av alt du gjør. Elsker Dass Effect (går rundt og synger halvor er veldig snill, halvor har mange venner, klarer han å jah på skolen), posemannen, skrillex videoen for å nevne noen av mine favoritter (har maaaange flere)
      Sååå, mine spm: (har sykt dårlig kreativitetsevne, men here you go!)
      – Hva gjør du på en helt vanlig dag?
      – Hvor mange venner er det du EGENTLIG har?
      – Har du noen gang drukket tiss?
      – Drømmedama di?
      – Liker du labradorer?

    31. Kjære Kong Halvor. Først vil jeg bare si at du er supert pen, sterk og kul!
      Over til spørsmålene:
      -Kan du fortelle meg hvor du henter inspirasjon fra?
      -Hva er dine fremtidsplaner etter studiene?
      -Hva har du virkelig lyst til å bli?
      -Hva slags mat spiser Prins Rambo?
      -Hvordan feirer du bursdagen din?
      -Er du eller Prins Rambo mest opptatt av damer?
      -Ser du på deg og Prins Rambo som like primitive?
      -Kan du fortelle meg hvordan det er å være SÅ kul?
      Du er best, Halvor! Elsker bloggen din 😀

    32. Kjære Halvor, du er pen, sterk og kul
      – Hvor mange kjærester har du hatt?
      – Kunne du blitt sammen med ei på 17 år?
      – Er du deg selv på bloggen? altså, er du sånn som du framstiller deg på bloggen, på ekte også?
      – Hva bruker du dagene dine på?

    33. følger deg på instagram og twitter, og så du la ut bilde av den flotte puben vi har på skarnes! hva gjorde du der på en mandag?!

    34. Hei Halvor. Jeg lurte på om du kunne ha sånn derre ”paradise uke oppsummering” som du hadde i fjor. fy så artig det var! Noe planer om det?:-)

    35. Kjære Halvor.
      Kult at du kjører spørsmålsrunde igjen!
      Hva er du redd for?
      Har du tvangstanker eller faste ritualer?
      Hvordan oppstod fascinasjonen for dyr på dyr?
      Hva er det kuleste motivet du noengang har malt med sprayboks?
      Om du ble forvist til en øde øy og fikk ha med deg tre gjenstander, hva ville det vært?
      Hvem ser du opp til?
      Hva er din verste uvane?
      Er det noe spesielt du kunne tenke deg å gjøre igjen/oppleve på nytt for første gang?
      Du kan velge et hvilket som helst land, hvor ville du reist og hvorfor?
      Hvordan ser drømmetilværelsen ut for deg?
      Har du et ord eller en frase du overbruker?
      Har du et minne fra barndommen du er usikker på om er fantasi eller virkelighet?
      Du får tilbringe en dag med en hvilken som helst person, hvem ville det vært og hva ville dere funnet på sammen?
      Har du en mancrush? Og hvilken mannlig kjendis ville du blitt homofil for?
      Beskriv deg selv med 3 ord.
      Mvh Mari

    36. Kjære Halvor.
      Kult at du kjører spørsmålsrunde igjen!
      Hva er du redd for?
      Har du tvangstanker eller faste ritualer?
      Hvordan oppstod fascinasjonen for dyr på dyr?
      Hva er det kuleste motivet du noengang har malt med sprayboks?
      Om du ble forvist til en øde øy og fikk ha med deg tre gjenstander, hva ville det vært?
      Hvem ser du opp til?
      Hva er din verste uvane?
      Er det noe spesielt du kunne tenke deg å gjøre igjen/oppleve på nytt for første gang?
      Du kan velge et hvilket som helst land, hvor ville du reist og hvorfor?
      Hvordan ser drømmetilværelsen ut for deg?
      Har du et ord eller en frase du overbruker?
      Har du et minne fra barndommen du er usikker på om er fantasi eller virkelighet?
      Du får tilbringe en dag med en hvilken som helst person, hvem ville det vært og hva ville dere funnet på sammen?
      Har du en mancrush? Og hvilken mannlig kjendis ville du blitt homofil for?
      Beskriv deg selv med 3 ord.
      Mvh Mari

    37. Kjære søte, pene, sterke og kule halvor!
      Hva kostet rambo, hvor fikk du han fra og hvor gammel er denne utrolige prinsen?
      Har du en dame som du kan kalle drømmedama di? hvem er denne damen hvis hun finnes ut i verden ett sted?
      Kunne du tenkt deg å ha et dovendyr som kjæledyr?
      jeg skulle kjøpe meg spinat pitsa som du og rambo spiste til middag, som tillogmed var bakt på steinovn i italia, men så hadde de det ikke i butikken så da ble det noe anna pitsa. domme kiwi.
      og hvordan ble du så søt og pen og sterk og kul, egentlig?

    38. Kjære Halvor!
      Selvom du er pen, kul og veldig sterk skal jeg stille deg noen spørsmål om Rambo. Jeg håper det er okay.
      Går Rambo ut når han vil?
      Fanger Rambo hybelkaniner?
      Fanger Rambo mus?
      Kan du spørre Rambo om han ha ha ett gjesteinnlegg på bloggen din?
      Kan ikke Rambo lagen en film?
      Kan du spørre Rambo om han kan ha spørsmålsrunde?

    39. Kjære Halvor!!!!!!!111
      Jeg har desverre ikke et spørsmål til deg i dag, men spørsmålet mitt går til Rambo. Eller teknisk sett er det ikke fra meg, men min katt. Han lurer på om han og Rambo kan bli kjærester. Men jeg vet ikke om jeg anbefaler det, fordi min katt er både hannkatt og 11 år gammel. Så det hadde vel blitt både homofili og pedofili. Men han tvang meg til å spørre.

    40. Kjære Halvor.
      Jeg vil sende deg noe i posten !! Kan jeg få en adresse som jeg kan sende det til?
      Du er veldig pen, sterk og kul.

    41. Kjære kule, snille og pene Halvor 🙂
      Kan du lage ukessammendrag fra Paradise Hotel som du gjorde i fjor?

    42. Hei Halovor.
      Jeg vil bare si att jeg DIGGER bloggen din så sykt.. du må aldri slutte med Hjemmesiden din 🙂
      Skal GI deg en stoor klem neste gang jeg ser deg <3

    43. Om du fikk muligheten til å si din mening om en sak direkte til kongen. Hva ville det vært?
      Har du noen gang drømt om at hjemmesiden din skulle bli så kjent?
      Hvorfor startet du å oppdatere hjemmeside?

    44. Kjære Halvor.
      Har ett søskenbarn som har klasserom ved siden av deg, og du kommenterte at hun hadde kult hår, og ga deg en “tommel opp”.
      Kan jenter gi “tommel opp” uten å miste sjansen hos deg ? eller må du ha reservert chicks? Og hva syns du om Stavanger dialekta, og generelt om Stavanger?

    45. pleier rambo også å være en gretten slem pusekatt og nekte å låse opp døra når du kommer hjem ? det pleier nemlig pusen min! så står hu i fler timer å ler av meg. bare fordi jeg kaster hu ut i finværet når hu ligger å sløver og er usosial. slemt

    46. Hvorfor flyttet samboeren din ut?
      Hva synest du om ålesundere?
      Når drakk du for første gang?
      Snuser du?
      Er du sammen med silje nå?
      Visst du skulle flyttet til et annet land, hvor ville det blitt?

    47. Hvordan gikk det m deg å hu dama fra dagens mann?
      Hvor får du alle pengene dine fra,er ikke du student?

    48. har du noen nye barn til salgs? (helst blonde GUTTER i alderen 5-7 år)
      ville du slikket en menneskekropp med fullt av vorter eller rambo med vorter på kroppen?

    49. Kjære halvor, du er pen sterk og kul. Her er våre spørsmål:
      -Når seksuelt debuterte du?
      -ca. hvor mange har du hatt sex med?
      -Vil du si at du har draget?
      -Beskriv drømmedama di?
      -Diggeste kvinnelige kjendis?
      -Om du måtte hooke opp med en mannelig kjendis, hvem skulle det vært?
      -Hva synes du om navlepiercing på jenter?
      -Har du tatt sol?
      -Hvis du skulle tatt en jente ut på romantisk date, hvordan/hvor skulle den vært?
      -Hva var din første jobb?
      -Er du en spontan person, eller liker du beste planlegging?
      -hvor mange serriøse forhold har du hatt?
      -værste uvane?
      Vet det er mange spørsmål, men du sa vi skulle bruke muligheten for det den er verdt.
      digger deg, du gjør oss snille<333<33<3<3<33<3<33<33<3<3<33<3<3<33<3<3 ;********;***** ^^ O.o :3 :L :& xxxxxxx puzzz...
      Kleint

    50. Kjære Halvor! Du er super sterk, pen og kul og jeg bare elsker deg!
      Hvordan skal du klare å svare på alle spørsmålene du har fått inn?

    51. Jeg kunne spurt hvorfor du er så kul; men altså- KONGhalvor (forklarer vel alt)
      1- Hva ville vært din drømme JOBB?
      2- Hvor gammel er Rambo?
      3- Pleier Rambo å stjele maten din?

    52. hvor jobber du?
      hvor mye tjener du?
      hvor mye handler du for i måneden?
      hvor mye penger får du fra pappaen din?
      hva er det beste du vet?
      hva er det verste du vet?

    53. Som konge synes jeg du burde ta en Norgestur. Besøk byene. KOM TIL BERGEN. Ps. Dette er ikke ett spørsmål det er en kommando.

    54. Er noe av det du legger på bloggen tull? Eller er alt faktisk ekte tanker, som du vil at vi skal tro er tull?

    55. Kjære Halvor!
      På en skala fra 1-10:
      Hvor stek er du?
      Hvor godt liker du egg?
      Hvor lyst har du til du hooke med meg?
      Hvor keen er du på å gå ut på Karl Johan og hoppe rundt å juble i lesende øyeblikk?
      Hvor keen er du på å kjøpe en sau?
      Hvor mye pen er du?

    56. Om du skulle si et parti du er minst uenig med, hvilket ville valgt?
      Hva gjør du når Rambo kaster opp hårballer?
      Hvor ofte går du på do?

    57. Hvilket politisk parti holder du med?
      Hva tror du er meningen med livet?
      Hvet du at du minner om en ung Jim Morrison på personligheten? (om du ikke hvet hvem han er så var han vokalisten i the doors)
      Hva er dine favoritt band?

    58. – Jeg anter du ikke er jomfru, uansett hvor rart det høres ut som, så hva slags forhold hadde du til den (stakkars, men heldige) jenta du debuterte med og hvor gammel var du?
      – Liker du brune og asiatiske jenter?
      – Hva jobber du som akkurat nå?
      – Hvor ligger Briskeby egentlig?

    59. – Jeg antar du ikke er jomfru, uansett hvor rart det høres ut som, så hva slags forhold hadde du til den (stakkars, men dog så heldige) jenta og hvor gammel var du? Var det one night stand ell… ..?
      – Liker du brune og asiatiske jenter? Ever dated one of them?
      – Hvor ligger Briskeby egentlig? East coast ell west coast of OsLove?

    60. haaaaaaalvor. kan vi stikke på date på olsen en dag i påskeferien? og kan du gi en shoutout til Irene, som går på favorittnaboskolen din, nemlig NISSEN? takk.

    61. kjære kule kjekke halvor 🙂
      hvor fikk du datarock drakten fra?? jeg vil og ha en <3
      du er kjekk pen søt morsom osv. 🙂

    62. Halvor!
      Hvor fikk du tak i Rambo, jeg har lyst på en pus som liker pottis og sjampis, skjønner du, og lurte på om Rambo kanskje tilfeldigvis har en tvilling?
      Du er sterk og pen og kul og veldig snill
      og her har du et smilefjes uten nese 🙂

    63. Kjære Halvor.
      Du er sykt pen, sterk og kul.
      Liker du å gå i høyhælte sko?
      Er du for eller mot selvbruning?
      Spiser du ofte oreokake?
      Liker du polsk øl?
      Hva synes du om mødre som støvsuger klokken 10.00 på en søndags morgen?
      Hvis twitter var ei dame, ville du gifta deg med henne?
      Liker du best Isadora eller h&m produkter?
      Spiser du kvikk lunsj?
      Liker du best sofa eller stol

    64. Kjære Halvor, verdens peneste, sterkeste og ikke minst kjekkeste konge!
      Hvordan har du greid og ende opp med en så vakker rumpe?
      MVH – din fremtidige kone, du bare vet det ikke enda…

    65. Kjære Halvor.
      Du er utolig pen, sterk, snill og kul.
      Er det sant at du er gift med en polakkdame, at du har 7 barn med forskjellige kvinner og har aids?
      Skrev mailen min om du vil snakke. Klem.

    66. topp tre filmer?
      hva er ditt forrhold til dubstep?
      Hva synes du om siliconpupper?
      puppegutt eller rumpegutt?
      Hvordan personlighet skal en jente helst ha?
      har du en fetisj?

    67. VIS OSS TATOVERINGENE DINE!
      Skal rambo skaffe seg tatoveringer også ? Så han la ut et bilde på twitter..

    68. kjære halvor
      hvis du skulle vært jente for en dag, hva ville du gjort da ?
      hvem er drømmedama?
      hvordan klær liker du at jenter går med?
      hva er viktigst: pupper eller rumpe?
      hva er viktigst: hår eller stil?

    69. Kan vi gifte oss og få masse katter sammen? Så kan vi lage bursdagsspagetti, melde oss inn røde-kors og spise døde spurver?

    70. Kjære Kong Halvor
      – Eier du eget hus, eller bor du i leilighet?
      – Du har veldig fine tenner- er det fordi du snuser tepose?
      – Snuser du?
      – Hvordan gikk daten på Dagens Mann (eller var det bare bullshit)?
      – Husker du meg fra andre klasse på Galtvort?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg